Radocha !!

31. Data: 2010-04-26 10:24:42

Temat: Re: Radocha !!
Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Jakoś tak erotycznie zabrzmiało. ;)
>
> Ewa

Taak? Ciekawe co?
Boberek z krótkim włosem czy po islandzku? ;-)
Piotrek

32. Data: 2010-04-26 10:30:42

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Swoją droga Żwirki to "najlepsza" ulica w Wawce przez te samoloty.....
>
> Tu gdzie teraz mieszkam (Wesoła), brakuje mi właśnie odgłosów lądujących
> samolotów. Nocą niosły się po Mokotowie...dalekooo...

Nooooo - nie powinnaś narzekać na brak odgłosów, mieszkasz przecie teraz w
bliskim sąsiedztwie poligonu !!

> Różne ludzie mają "ukochane dźwięki z dzieciństwa", czyż nie? :-)))))))))

A to ja mam tak z zapachami :) Zapach mielonej kawy z młynka, i mój ulubiony
zapach ... spaliny z dwusuwów (syrenka, trabant) - serio - bardzo mały
byłem, ale że mi ten "zapach" pasował bardzo - pamiętam :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

33. Data: 2010-04-26 10:39:55

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> zapach ... spaliny z dwusuwów (syrenka, trabant) - serio - bardzo mały
> byłem, ale że mi ten "zapach" pasował bardzo - pamiętam :)

Zapach spalin? Hm, z takim upodobaniem u nikogo się chyba jeszcze nie
spotkałam.
Ja z kolei zawsze jako dziewczynka "zaciągałam się" zapachem benzyny,
kiedy ojciec tankował malucha. Podobnie obwąchiwałam papierosy w świeżej
zamkniętej paczce (klubowe ;) ).
Zapach świeżo zmielonej kawy uwielbiam do dziś.

Ewa

34. Data: 2010-04-26 10:45:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <m...@o...eu> tak oto plecie:

> [...]
> Ja z kolei zawsze jako dziewczynka "zaciągałam się" zapachem benzyny,
> kiedy ojciec tankował malucha. Podobnie obwąchiwałam papierosy w świeżej

I butapren! Koniecznie butapren!!

Qra

35. Data: 2010-04-26 10:46:11

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> Zapach spalin? Hm, z takim upodobaniem u nikogo się chyba jeszcze nie
> spotkałam.
> Ja z kolei zawsze jako dziewczynka "zaciągałam się" zapachem benzyny,

To chyba mniej wiecej to samo - spaliny i benzynka ;)
Węglowodory aromatyczne ;)
Moja TŻ też tak ma, ja w sumie też lubię wąchnąć ;)

36. Data: 2010-04-26 10:50:39

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> To chyba mniej wiecej to samo - spaliny i benzynka ;)

O nie, nie zgadzam się. Tylko świeża benzynka była lepsza. ;)

> Moja TŻ też tak ma, ja w sumie też lubię wąchnąć ;)

Mi już przeszło. Kiedy tankuję, staram się nie oddychać. ;)

Ewa

37. Data: 2010-04-26 10:51:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Nooooo - nie powinnaś narzekać na brak odgłosów, mieszkasz przecie teraz w
> bliskim sąsiedztwie poligonu !!

Ale na tym poligonie to się grzyby zbiera, a nie lata z karabinem. Nie
mowiać juz o samolotach....

Tzn z pewnością jakieś dzieciaki latają tam z karabinem..... czy inną
nieziemską bronią
W co się bawia teraz dzieci?
W ogole się bawią w krzakach, czy tylko siedzą przed komputerem??
A budują szałasy?

> [...]
> zapach ... spaliny z dwusuwów (syrenka, trabant) - serio - bardzo mały
> byłem, ale że mi ten "zapach" pasował bardzo - pamiętam :)

Baaa, sklep z mieloną kawą przy "Moskwie" i lizakami.... o jaaa....
W Tchibo w zyciu tak pieknie nie pachnie.

38. Data: 2010-04-26 10:53:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie medea <m...@o...eu> tak oto plecie:

> I butapren! Koniecznie butapren!!

Cholerka - nie widzę postu medei, tylko z cytatu.

Wytaplać się w benzynie, podpalić, dorzucić trochę tytoniu, maznąć parę razy
butaprenem ... i widzicie ... wcale nie trzeba być psychpoatą by budzić
nieuzasadnione zaufanie !!

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

39. Data: 2010-04-26 10:54:58

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O nie, nie zgadzam się. Tylko świeża benzynka była lepsza. ;)

> Mi już przeszło. Kiedy tankuję, staram się nie oddychać. ;)
>
> Ewa

Bo teraz jakieś świństwo bezołowiowe jest.
Jeszcze się człowiek mniej podtruje i będzie :-)))), MK

40. Data: 2010-04-26 10:56:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Cholerka - nie widzę postu medei, tylko z cytatu.

Pewnie przez te papierosy. Teraz to zakazane.

> Wytaplać się w benzynie, podpalić, dorzucić trochę tytoniu, maznąć parę
> razy butaprenem ... i widzicie ... wcale nie trzeba być psychpoatą by
> budzić nieuzasadnione zaufanie !!

Najlepiej w maluchu lub trabancie.

Qra

Właśnie słyszałem w wiadomościach.
Złodziej?
Re: Nokaut paranoików od teorii spiskowych
Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Robertowi.P. Q uzdrowieniu