Radocha !!

51. Data: 2010-04-26 12:45:47

Temat: Re: Radocha !!
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:jn9l7n6f6s8d.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 26-kwiecień-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ja mam wypasik. latają mi nad głową. nie za nisko by ogłuszyć nie za
> wysoko
> by nie zobaczyć. a ta mapka dębszczaka - bardzo fajna jest.

O jaaa...
A w tej cholernej ( :-) ) Wesołej tylko koguty pieją (jak na Miasto
Stołeczne przystało).

Sobie nagram ryk ciągu wstecznego i będę puszczać z MP3 przed snem :-)))).
Nie ma to jak zdrowe, miejskie klimaty.

MK

52. Data: 2010-04-26 12:57:11

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
> Stołeczne przystało).
>
> Sobie nagram ryk ciągu wstecznego i będę puszczać z MP3 przed snem :-)))).

Zaraz, mieszkałem przecież kiedyś w Wesołej.
Tam chyba Solorz miał lotnisko i nawet fajne pokazy organizowali.
Coś chyba kręcisz.
Piotrek

53. Data: 2010-04-26 13:20:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Zaraz, mieszkałem przecież kiedyś w Wesołej.
> Tam chyba Solorz miał lotnisko i nawet fajne pokazy organizowali.
> Coś chyba kręcisz.
> Piotrek

Pomyliło Ci się z Góraszką. To kawałek dalej.

Musiałeś mieszkać w tej części Wesołej po prawej stronie Traktu Brzeskiego
patrząc na wschód.
Ja mieszkam "po lewej".

Co prawda chodziły ploty, że jakiś sąsiad helikopterem do tyry lata, ale
trzeba wziąć poprawkę na podmiejskie nudy i związane z tym skłonności do
fantazjowania :-).

MK

54. Data: 2010-04-26 15:58:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-26 12:02, niebożę Przemysław Dębski wychynęło i cichym
głosikiem ryknęło:

> Czekaj no! Będziesz się o coś pytać ...!

Która godzina?

Qra, w obliczu takiej groźby wolę już teraz wykorzystać wszystkie koła
ratunkowe

55. Data: 2010-04-27 15:52:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysoko
> by nie zobaczyć. a ta mapka dębszczaka - bardzo fajna jest.

Jak sobie tak czytam, to ładny kawałeczek wątku nam wyszedł.
Naprawdę sympatyczny.

MK

Właśnie słyszałem w wiadomościach.
Złodziej?
Re: Nokaut paranoików od teorii spiskowych
Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Robertowi.P. Q uzdrowieniu