Radox niebieski - ale gdzie?

1. Data: 2004-01-01 17:59:03

Temat: Radox niebieski - ale gdzie?
Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo lubię płyn do kąpieli Radox - ten o malinowym kolorze, z Passion
Flower. Ponieważ mam ochotę wypróbować też inne, powiedzcie, która sieć
sklepów, poza np. Tesco je prowadzi? Szczególnie zależy mi teraz na płynie
niebieskim, a nigdzie go nie widzę...:( Magnolia.

1. Data: 2004-01-01 19:07:51

Temat: Re: Radox niebieski - ale gdzie?
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NelaBad napisał/a w news:bt1n5b$f79$1@inews.gazeta.pl:

> która sieć
> sklepów, poza np. Tesco je prowadzi?

Drogerie Natura.

mips

--
"W warunkach rzeczywistości przedwrześniowej, na tle ogólnego regresu
tak ekonomicznego, jak i społeczno-politycznego, i to zarówno w

1. Data: 2004-01-01 21:14:33

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drogerie Natura.

Niekoniecznie, ja rowniez go poszukuje w Gdansku i w Naturze go nie ma :(

Poadrawiam Beata

1. Data: 2004-01-01 21:29:25

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka <s...@i...net.pl> napisał(a):

> Niekoniecznie, ja rowniez go poszukuje w Gdansku i w
> Naturze go nie ma :(

Moze jest u Was cos takiego jak domy towarowe Centrum
(lub podobnie)? W Łodzi jest w tej chwili w Centralu w
zestawach promocyjnych po ok.15 zl (z mydlem). Rowniez
niebieski.
Nina

1. Data: 2004-01-01 22:05:39

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NelaBad" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> sklepów, poza np. Tesco je prowadzi? Szczególnie zależy mi teraz na płynie
> niebieskim, a nigdzie go nie widzę...:( Magnolia.

delikatesy bomi - widzialam z 6 rodzajow.

1. Data: 2004-01-02 00:44:05

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka <s...@i...net.pl> napisał/a:
> Niekoniecznie, ja rowniez go poszukuje w Gdansku i w Naturze go nie
ma :(

Widziałam go w BOMI w Klifie.
Podrawiam,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-02 14:24:55

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka napisał/a w news:bt22jq$rdm$1@serwer.infinity.net.pl:

> Niekoniecznie, ja rowniez go poszukuje w Gdansku i w Naturze go
> nie ma

No patrz, a w Białysmstoku i Warszawie jest. Zresztą autorka pytanie
nie podałą miasta. Pytałą tylko o sieć sklepów.
Swoją drogą płyny te widziałam także w sklepach PSS Społem.

mips

1. Data: 2004-01-02 16:32:35

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>Zresztą autorka pytanie nie podałą miasta. Pytałą tylko o sieć sklepów.

U siebie mogę liczyć na Tesco, Rossmanna, Naturę i PSS Społem :), a
ewentualnie w Szczecinie? Magnolia.

1. Data: 2004-01-02 19:43:10

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja widziałam w Auchan na Modlińskiej w Warszawie

1. Data: 2004-01-02 19:43:25

Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-02 17:32, Tako rzecze NelaBad :

> U siebie mogę liczyć na Tesco, Rossmanna, Naturę i PSS Społem :), a
> ewentualnie w Szczecinie? Magnolia.

popatrz w hypernovej u mnie sa promocyjne zestawy wiec pewnie we
wszystkich miastach sa

pozdrawiam
Nea
--