Re: Rajd świnek przez Polskę.;-)

From: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rajd świnek przez Polskę.;-)
Date: Tue, 24 Mar 2009 21:06:48 +0100

wtorek, 24 marca 2009 17:14. carbon entity 'p...@g...com'
letter:

> Dziś to szybko idzie. Trudno powiedzieć, że nastolatka uprawiająca
> seks z kolegą (z "miłości") jest "porządna". W istocie jest taką samą
> dziwką, jak te dwie, niczym się nie różnią.

Gówno prawda. Liczy się motywacja. Inaczej myślą tylko lefebryści,
islamiści i talibangelicy.

> Dlatego tak łatwo
> przeskoczyć z jednego do drugiego.

Straszny relatywizm przez ciebie przemawia. Gdzieś ty się _ulung_ ?

> Jeśli wszędzie promuje się postawy,
> które bez wahania nazwałbym amoralnymi, ubierając je dla niepoznaki w
> metafizyczny płaszczyk, to trudno się dziwić, że kobiety z tego
> pokolenia będą takimi sukami, jakich jeszcze świat nie widział.

Czy powiedziałeś to specjalnie po to, żeby podważyć tantryczny seks,
ethos promiennej dakini, umiłowanie młodych dziewcząt, Drukpę Kunleya,
erotyzm syjamski i podobne ideały młodości mojego i wcześniejszego
pokolenia? Komu takie stanowisko jak twoje sprzyja? Brodatym starcom z
Bliskiego Wschodu, dla których przedmałżeńskie dziewictwo grało i gra rolę
kupnego towaru?

> Myślę,
> że osiągnięcia młodych panienek (ogólnie, nie tylko tych dwóch)
> jeszcze nieraz nas zadziwią (i nie przypadkiem "zadziwią" brzmi tutaj
> co najmniej dwuznacznie) ;)

Celowo już raz powyżej odparłem, że nic nie dziwi, i wszystko jest tak jak
dawniej, żeby taki papouszek nie mógł się czepiać jako przyczyn podobnych
motywacji. Bo wszystko jest tak jak dawniej i nic się nie zmienia, podaż i
popyt w tym biznesie są takie same.