Rak piersi

1. Data: 2012-06-12 15:36:13

Temat: Rak piersi
Od: Piotr <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mama mojej dziewczyny ma niestety raka piersi. :( Guz ma 3,6 cm
srednicy. Pytalem sie dziewczyny jaki to stopien i mi powiedziala, ze 5...

W internecie szukam i wszedzie jest skala do IV stopnia.... Czy to jakas
inna klasyfikacja? Czy sie po prostu pomylila?

Prosze uprzejmie o odpowiedz
Piotr

2. Data: 2012-06-13 18:39:09

Temat: Re: Rak piersi
Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.amazonki.net

3. Data: 2012-06-15 21:50:37

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-12 17:36, Piotr pisze:

> [...]
>
> W internecie szukam i wszedzie jest skala do IV stopnia.... Czy to jakas
> inna klasyfikacja? Czy sie po prostu pomylila?

Możesz wrzucić adekwatny fragment rozpoznania? Jak nie tu, to na priv.

4. Data: 2012-06-18 23:34:16

Od: Piotr <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-15 23:50, Aicha pisze:

> Możesz wrzucić adekwatny fragment rozpoznania? Jak nie tu, to na priv.

Niestety nie mogę. Sprawa dosyć delikatna. Nie chcę o takie rzeczy prosić.
Chciałem tutaj spytać odnośnie tego co usłyszałem.

5. Data: 2012-06-18 23:59:25

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-19 01:34, Piotr pisze:

> Chciałem tutaj spytać odnośnie tego co usłyszałem.

Może chodzi o punkty w klasyfikacji Nottingham?

http://www.oncolink.org/experts/article.cfm?id=2221&
ss=22
http://www.forum-onkologiczne.com.pl/forum/rak-piers
i-interpretacja-wynikow-biopsji-gruboiglowej-vt879.h
tm

Czyli od 3 pkt (minimalny możliwy) do 5 pkt (G1 - stopień I), 6 i 7 pkt
(G2 - stopień II), powyżej do 9 pkt - maksymalny możliwy (G3 - stopień
III).

6. Data: 2012-06-24 11:56:35

Od: Piotr <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-19 01:59, Aicha pisze:

> [...]
>

> Czyli od 3 pkt (minimalny możliwy) do 5 pkt (G1 - stopień I), 6 i 7 pkt
> (G2 - stopień II), powyżej do 9 pkt - maksymalny możliwy (G3 - stopień

Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję. Pewnie o to chodzi. O punkty, nie o
stopień.

Pozdrawiam serdecznie
Piotr

7. Data: 2012-06-24 15:41:21

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-24 13:56, Piotr pisze:

> Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję. Pewnie o to chodzi. O punkty, nie o
> stopień.

Proszę :) Mam nadzieję, że to był właściwy trop.

Gdzie znajdę żelazo
urynoterapia
Złapałem syfa. Ratunku!
Jego 'molekula' siedzi tu tearz.
I am not the only victim: I am only more skilled and yet fascists got me.