Rak sromu?

1. Data: 2003-02-15 21:20:48

Temat: Rak sromu?
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam 25 lat.

Od paru dni, kilka milimetrów nad wargami sromowymi wyczuwam pod skórą grudkę
średnicy ok. 4 mm. Gdy wezmę skórę w palce czuję, że jest ich tam więcej, ale
pozostałe to takie malutkie ziarenka tylko ta jedna jest taka duża. Grudka
jest bezbolesna.

Czy może to być zmiana nowotworowa? Jak objawia się rak sromu?
Oczywiście wybiorę się do lekarza, ale będzie to możliwe dopiero pod koniec
tygodnia.

Pozdrawiam

Alicja

2. Data: 2003-02-16 08:39:32

Temat: Re: Rak sromu?
Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

z pewnością nie jest to rak sromu !!! Raczej gruczoły łojowe.
pozdr tolo

3. Data: 2003-02-16 21:36:17

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wpadaj w panike.
Znam taki przypadek (dwa razy to bylo). Bylo to najprawdopodobniej jakies
zapalenie - przeszlo samo (lekarze nie wiedzieli co to jest). Zaden tam rak.

4. Data: 2003-02-17 14:00:43

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> pozostałe to takie malutkie ziarenka tylko ta jedna jest taka duża. Grudka

Zaczopowany gruczoł łojowy? Miałam kiedyś coś takiego :)
Ola

5. Data: 2003-02-18 09:24:28

Temat: Odp: Rak sromu?
Od: "Dagmara" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oleńka <o...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2qp6o$6ob$...@o...biskupin.wroc.pl...
> Zaczopowany gruczoł łojowy? Miałam kiedyś coś takiego :)
> Ola

Witam, i co stosowałaś Olu na ten zaczopowany gruczoł?
Daga

6. Data: 2003-02-18 15:27:55

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, i co stosowałaś Olu na ten zaczopowany gruczoł?
> Daga

Cóż...zdezynfekowałam to miejsce i wycisnęłam treść "kulki" - troche ropną,
trochę łojową....błeeee.
W dodatku bolesne.
Potem znów przemyłam to miejsce spirytusem.
Historia nigdy więcej sie nie powtórzyła.
O.

7. Data: 2003-02-18 15:43:48

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> W dodatku bolesne.
> Potem znów przemyłam to miejsce spirytusem.
> Historia nigdy więcej sie nie powtórzyła.

Zrobiłam tak samo, też od tej pory mam spokój. Ale myślę, że jak "dojrzeje",
to samo pęknie. Więc jak się boisz ruszać, to poczekaj na samoistne
rozwiązanie problemu;)

Ewa

ALAT i ASPT
Anticol
"Komponowanie" list badań analitycznych
Staphylococcus aureus - pytanie do laryngologa
Oznaczenie poziomu hormonów