Randka

1. Data: 2004-05-08 13:48:01

Temat: Randka
Od: "XX" <X...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przerobilem juz wszytko z Kuroniem Okrasa a Ostatnio nawet z Pascalem i jego
Kluskiem a zbliza sie randka poradzcie co by tu mozna dla mojej niewiasty
zrobic ???

1. Data: 2004-05-08 20:53:02

Temat: Re: Randka
Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XX napisał:
> Przerobilem juz wszytko z Kuroniem Okrasa a Ostatnio nawet z Pascalem i jego
> Kluskiem a zbliza sie randka poradzcie co by tu mozna dla mojej niewiasty
> zrobic ???

mi się wydaje rzecz najprostszą "to co ona lubi" ;-)

1. Data: 2004-05-09 10:42:22

Od: "Dragon" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ojolka" <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> napisał w wiadomości

> mi się wydaje rzecz najprostszą "to co ona lubi" ;-)

Wycinek większej całości:

Na jej urodziny zabierasz ja na niezłe jedzenie: 0
Nie jest to bar szybkiej obsługi: +1
Jest to bar szybkiej obsługi: -2
Jest to knajpa z ekranem do transmisji sportowych: -3
Ta sama knajpa z transmisjami "live": -10
a ty pomalowałeś twarz w barwy klubowe: -50
koniec cytatu.

Powodzenia ;P

1. Data: 2004-05-12 12:41:52

Od: "Tomek" <tomek_pup@(usun_to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
ja kiedys tez prosilem o pomoc na tej grupce wiec postaram sie zrewanzowac.
co prawda ja szukalem przepisu na sniafdanie urodzinowe ale moze sie przyda.
zapomnialem jak to bylo sie nazywalo ale coz pamiec ludzka bywa zawodna.

wygladalo to mniej wiecej tak:
serki camambert (ilosc wedel uznania)
cebulka
ziola prowansalskie
bagietka
maslo czosnkowe

przygotowanie:
serki w calosci z krazkiem cebuli i ziolami zawinac w folie, bagietka
pokroic na male kromeczki i posmarowac maselkiem czosnkowym ( ja nie mialem
takiego wiec posmarowalem czesc zwyklym maslem czesc serkiem topionym i
posypalem czosnkiem granulowanym) wszystko uzlozyc na blach i do piekarnik
na 10-15 az serek zrobic sie lejacy. pozniej serek na srodek talerza wkolo
bagietka i spoko. mojej niewiascie podobalo sie bardzo i smakowalo tez
super.
w oryginale ten przepis byl troszke inny bo z tego co pamietam zamiast
cebuli byly plasterki pieczarek (chyba).

Tomek

tomek_pup@(usun_to)wp.pl
GG: 986254

zakwas na chleb