Re: Raport MAK

Data: 2011-01-25 22:40:32
Temat: Re: Raport MAK
Od: vonBraun <i...@g...pl>

cbnet wrote:

> Moje doświadczenia?
> Są w zasadzie symboliczne, ale tak jak to wyraźnie oceniam
> obecnie, były one zawsze na o wiele wyższym poziomie
> niż tej klasy historyjki, które przedstawiłeś.
>
> Czyli moje [skromne] doświadczenia nie potwierdzają wniosków
> z tego "materiału", którym się posłużyłeś.
>

> Ale mam do ciebie pytanie: jak oceniłbyś kogoś, kto buduje sobie
> obraz Polski i Polaków na podstawie dowcipów o Polakach
> obrazując ich trafność stosownymi "historyjkami" tej samej
> klasy, która - jak pokazałeś - jest dla ciebie w pełni akceptowalna?

> [...]

No cóz, Twoje doświadczenia są zapewne na jakimś bardzo wysokim
poziomie, ale moim celem nie było odwoływanie się do kawałów czy
dowcipów, lecz BEZPOŚREDNICH doświadczeń ludzi którzy tam trochę
popodróżowali lub pożyli, lub mają inne bezpośrednie doświadczenia z tym
co rosyjskie (np. kupują tamtejszy samochód)

Gdyby obcokrajowiec oceniał Polaków na podstawie kawałów - uznałbym to
za śmieszne. Gdyby jednak oceniał Polaków na podstawie stanu nawierzchni
dróg - już trudniej byłoby sie z tego śmiać.

pozdrawiam
vonBraun
Gdyby oceniał Polskę na podstawie stanu dróg