Raport MAK

151. Data: 2011-01-15 02:28:38

Temat: Re: Raport MAK
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Kolejna okazja b�dzie 1 maja. Pewnie na jaki� miesi�c, potem zn�w
> zapomnďż˝. Aďż˝ do "santo".
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Przed wyborami ujawnią telefon kaczki do kaczki przed samą katastrofą.
Czyli kaczka do kaczki....co mam zrobić pilot nie chce
lądować, .....jak to, daj mi do telefonu....przecież steruje....a od
czego masz tego pijaczka generała, dawaj pilota...

152. Data: 2011-01-15 06:47:21

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-15 03:21, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

http://kaczkiwodcinkach.blox.pl/2011/01/Wiadome-sily
.html

Qra
--
limitowana

153. Data: 2011-01-15 06:50:05

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-15 00:56, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

A Ciebie, Chironie, tylko prawda boli?

Qra
--
limitowana

154. Data: 2011-01-15 06:53:23

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-14 23:13, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

Jakby same Ruskie mniej chleli, co nie?

Qra
--
limitowana

155. Data: 2011-01-15 06:56:15

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-15 00:14, niebożę Veronika wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
.pl...

========================

=============================

> Aaaa... i zainwestuj w nowe warsztaty z wybaczania.
> Tamte już nie działają, bo cię nienawiść do rusków zatapia.

Zalewa. Tylko zalewa.

Qra
--
limitowana

156. Data: 2011-01-15 06:59:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale jak Cię to gdzieś zabodło- to z całą pewnością coś w tym jest.

Dobre, chironowska wersja - tylko winny sie tlumaczy, a milczenie oznacza
przyznanie sie.

> Poza tym- piszę bez złośliwości, piszę UCZCIWIE- tak, jak

O, tak, tak.

> Prawda

A la Chiron.

157. Data: 2011-01-15 07:03:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla katastrofy, raczej prawdy o niej- nie. Dla ośmieszenia Polski- duże.

Ja rozumiem, ze jestes zacietrzewionym kretynem, ale gbybys choc chwilke
posluchal tych, ktorzy mysla trzezwo, to zrozumialbys, ze jesli MAK cos
pokombinowal (nie wykluczam), to kompromitacji nie uniknie, kto wie czy nie
bedzie to dyktafonem w jego trumnie.

158. Data: 2011-01-15 08:39:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokombinowal (nie wykluczam), to kompromitacji nie uniknie, kto wie czy
> nie bedzie to dyktafonem w jego trumnie.

Masz rację- we wszystkim, co piszesz:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

159. Data: 2011-01-15 08:40:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykorzystaliśmy profesjonalizm osób z MAK, którzy wyjaśnili
już przyczyny niejednej i nie dziesięciu katastrof, a ich praca
jest niezmiennie bardzo wysoko oceniana przez innych
profesjonalistów na całym świecie.

Ale zamiast podziękować MAK-owiza to, że nie marnowali czasu
i energii aby pomóc Polakom uwolnić się od szaleństwa w związku
z wydarzeniami z 10-04-2010, niektórzy ludzie (ściśle tzw
"prawdziwi polacy") na nich plują.

Podobnie było z opublikowanie stenogramów z czarnych skrzynek:
tekst ujawniono w PL w wyniku ostrych żądań największych
oszołomów (ściśle tzw "prawdziwych polaków"), a to spowodowało,
że MAK wstrzymał przekazywanie materiałów zabezpieczonych
dla zbadania przyczyn katastrofy, co ci sami ludzie ocenili natychmiast
jako potwierdzenie swojej paranoi.
Nie mówiąc już o tym jak ci sami ludzie ocenili ujawnienie stenogramów.

Wszystko, cokolwiek robią "ruskie" jest, było i będzie źle.
Tylko matka boska, proboszcz, jp2 i bezmózgi z PiS cokolwiek
zrobią to zawsze jest dobrze, a nawet bardzo dobrze.

Szpitali psychiatrycznych nie wystarczyłoby dla tych nieuleczalnych
wariatów.

Powtarzam: winniśmy podziękowanie MAK-owi za to co zrobili
dotąd w sprawie wyjaśnienia katastrofy PL-101.

--
CB

160. Data: 2011-01-15 08:44:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Dobre, chironowska wersja - tylko winny sie tlumaczy, a milczenie oznacza
> przyznanie sie.

Ghost- to_nie_moja_wina, że nic nie kumasz. No ale wnioski wyciągasz na
własną odpowiedzialność- i kompromitujesz się takoż:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

DLA S.