Raport MAK

201. Data: 2011-01-15 22:01:30

Temat: Re: Raport MAK
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-15 22:40, cbnet pisze:

> Co do technicznych aspektów, to oczywiście mogę wyjść naprzeciw
> twojej ciekawości i podzielić się moimi hipotezami po raporcie MAK.
> Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że tego właśnie oczekujesz.
>
> Mam dwie koncepcje w tym zakresie

[Ciachnąłem wywody]

Matko boska, ja myślałem, że bardziej niż strona "spiskowa" nie można
już odjechać... Pobiłeś wszystkich :-)

Stalker, i ty to wysnułeś po przeczytaniu raportu? :-)

202. Data: 2011-01-15 22:30:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jan 2011 01:36:49 +0100, cbnet napisał(a):

> Badanie zawartości alkoholu we krwi m.in. członków załogi
> dało wynik negatywny.
> To oznacza, że badanie dotyczące Błasika raczej było
> przeprowadzone miarodajnie (czyli profesjonalnie!!!).

NICZEGO takiego nie oznacza. Może tylko dla naiwniaków... A że takich
najwięcej, to i jak TU widać odniosło skutek.
Prymitywny, ale jak TU widać, skuteczny zabieg socjotechniczny: jeśli
chcesz uwiarygodnić blef przed tłumem idiotów, podaj im spodziewaną
"prawdę" w 9 przypadkach na 10, a blefuj tylko w tym jednym, o który ci
chodzi najbardziej.

PRYMITYWNY, ale chwytliwy sposób na łatwy blef. Każdy tłum to kupi.

203. Data: 2011-01-15 22:35:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jan 2011 08:03:54 +0100, Ghost napisał(a):

> esli MAK cos
> pokombinowal (nie wykluczam), to kompromitacji nie uniknie,

Jak nie uniknęła go komisja stwierdzajaca, że w Katyniu zabijali Niemcy :->

204. Data: 2011-01-15 22:40:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jan 2011 11:18:43 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ostatnio po takich histerycznych wystąpieniach i po ruskim generale w
> TU-154 trzasnęłaś drzwiami na p.s.p, bo przecież tutaj nie ma z kim
> rozmawiać. Znowu Ci gorzej?

Gorzej być nie może - nie myślałam, że będę świadkiem drugiej komisji w
dziejach, co stwierdziła, że w Katyniu Niemcy mordowali. Do dziś w Moskwie
są na to dokumenty. Teraz one mają świeże sąsiedztwo - dokumenty na alkohol
we krwi Błasika :->

205. Data: 2011-01-15 22:42:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jan 2011 11:26:02 +0100, <,,>__ napisał(a):

> Proponuje zakopać te skrzynki na Księżycu,

Skrzynki leżą sobie w Moskwie, tym samym miejscu, gdzie "dokumenty" o
niemieckim autorstwie mordu katyńskiego oraz próbki krwi Błasika. I tam
pozostaną, aż znowu coś przybędzie :->

206. Data: 2011-01-15 22:48:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> są na to dokumenty. Teraz one mają świeże sąsiedztwo - dokumenty na alkohol

Alkohol we krwi Błasika to tania sensacja. Polacy wiedzieli o tym już od
dawna, mogli zminimalizować negatywny wydźwięk tej informacji, która IMO
nie miała większego wpływu na przyczynę katastrofy. Tak się nie stało.
Abstrahując od 0,6 promila Błasika, co twoim zdaniem było przyczyną
katastrofy i dlaczego, skoro to takie oczywiste polska komisja tego nie
stwierdziła?

--

Paulinka

207. Data: 2011-01-15 22:58:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jan 2011 15:00:48 +0100, vonBraun napisał(a):

> Proponuję poczekać z tym do czasu opublikowania nagrań z rozmów w wieży
> kontrolnej co ma nastąpić w przyszłym tygodniu. Już teraz jednak "w
> przeciekach" podaje się,że decyzja kontrolera mogła nie byc samodzielna:
>
> http://wyborcza.pl/1,75248,8951499,Kontroler_chcial_
wstrzymac_ladowanie.html

Czekamy.

208. Data: 2011-01-15 22:59:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jan 2011 16:34:34 +0100, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> Dnia 15-styczeń-11 w ramce <news:igsce1$fil$1@inews.gazeta.pl> pędzel
> vonBraun zmalował:

> A skąd wiesz co robi?

I dlaczego robi?

209. Data: 2011-01-15 23:05:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jan 2011 16:52:13 +0100, vonBraun napisał(a):

> Sądzisz że przy pomocy broni elektromagnetycznej znieczulono mu ręce
> trzymające stery?
> Jeśli tak usłyszelibyśmy coś w rodzaniu "nie mogę
> wyrównać...", "nie mogę...." coś tam. I byłoby głośne.

Myślisz, że nie przewidzieli tego? - głupi nie są, w takiej sytuacji nie
znieczuliliby mu rąk, tylko przyrządy. Tak działa broń elektromagnetyczna.

I nie ręce, tylko MÓZG znieczuliliby mu/im raczej też. Wtedy nie można
mówić ani myśleć. Mózg to "urządzenie" tak samo wrażliwe na sygnały em, jak
przyrządy pokładowe... więc nie ma wtedy żadnego krzyku, w KLUCZOWYM
momencie oczywiście, kiedy pojawia się impuls em. Potem już można sobie
krzyczeć...

210. Data: 2011-01-15 23:06:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, wróć.

8 m/s w locie poziomym to daje tylko 28 km/h.
Poprzednio źle policzyłem.

Jest to prędkość opadania 2x większa od tej jaką powinien
mieć samolot w tej fazie lotu.

Prędkość rzeczywista samolotu to 270-280 km/h.

Reszta bez zmian.

--
CB

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...] i ty to wysnułeś po przeczytaniu raportu? :-)

DLA S.
MOIM KOBIETOM
Śmiech z przerażenia.
zmiana osobowości