Re: Rasizm

Data: 2003-08-26 19:21:07
Temat: Re: Rasizm
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

>No to ci powiem. Jestes najklasyczniejsza rasistka. Sama z wlasnej woli
>zaprezentowalas tutaj negatywne opinie o ludziach kierujac sie wylacznie ich
>kolorem skory oraz miejscem urodzenia. Jakbys nie spotykala czarnoskorych
>Amerykanow lekarzy, pielegniarek, nauczycieli. prawnikow, artystow,
>listonoszy, sprzedawczyn, volunterow czy sklepikarzy, etc. etc.
BTW. Mnie drażni psychoza niebycia "rasistą", "seksistą", "homofobem"
etc., która prowadzi do śmieszności.
Czytałem o takim wydarzeniu.
W jednym kampusie w USA 2 białe studentki złożyły skargę na
mieszkających w sąsiednim akademiku 2 czarnych studentów skargę, że ci
słuchają za głośno muzyki i to przeszkadza im w nauce.
Władze przez miesiąc nic nie robiły, bo bały się tytułów:
- "Rasistowskie władze uczelni zabraniają AfroAmerykanom słuchać ich
muzyki!", gdyby przyznały rację studentkom,
- "Seksistowskie władze uczelni nie pozwalają studentkom uczyć się w
spokoju!", gdyby odrzuciły skargę.
W końcu sprytne studentki dokoptowały sąsiadkę Murzynkę, która skargę
poparła i studentom zabroniono słuchania głośno muzyki. Tyle tylko, że
nikt w tej sprawie nie zbadał stanu faktycznego - a może akurat
studentki racji nie miały.:-)
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))