Ratunku!!!!!!

1. Data: 2005-01-29 14:25:18

Temat: Re: Ratunku!!!!!!
Od: "Lukrecja" <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> napisał w wiadomości
news:ctnvva$1fc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zaczynam łysiec, a mam dopiero 30 lat....robi mi sie fryzura na biskupa,
> dopiero to zauwazylem....co robic????:(((
> --
> Pozdrawiam
> POlo
Zrób sobie fryzurę na kolano i problem z głowy :-D

Pozdrawiam - Lukrecja

2. Data: 2005-02-01 13:24:30

Temat: Ratunku!!!!!!
Od: "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-02-01 13:47:52

Od: "Rafik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zaczynam łysiec, a mam dopiero 30 lat....robi mi sie fryzura na biskupa,
> dopiero to zauwazylem....co robic????:(((

eeee

ja mam 26 i mega zakola , włosy przeżedzone tak że tylko na 3 mm się golę ,
a w dodatku na czóbko też już
łyse.
A zaczałem łysieć, nagle w wieku 20 lat , początkowo
się podłamałem , bo miałem fajną fryzurkę , ale teraz po
latach mam to w dupie , zwłaszcza że sie strzygę na 3 mm- fajnie
przynajmniej rano nie trzeba włosów układać

pozdr.

Rafik

4. Data: 2005-02-01 15:01:58

Od: "Andrzej m." <O...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> wrote in message

> Zaczynam łysiec, a mam dopiero 30 lat....robi mi sie fryzura na biskupa,
> dopiero to zauwazylem....co robic????:(((
> [...]

Hej,
Zapamietaj raz na zawsze: "Lyse jest piekne!!!". Moj dziadek byl lysy,
ojciec jest lysy, a teraz ja dumnie nosze lysine.

Pozdrawiam.
Andrzej.

5. Data: 2005-02-01 15:16:19

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> napisał w wiadomości

> Zaczynam łysiec, a mam dopiero 30 lat....robi mi sie fryzura na biskupa,
> dopiero to zauwazylem....co robic????:(((

moj brat zaczyna lysiec a ma lat 15...

i jakby co badania w normie, to u nas rodzinne...

--
pozdr
morepig

6. Data: 2005-02-01 17:00:48

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:ctnvva$1fc$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: POlo <Rolnik@ze_wsi.pl>
Było:
> Zaczynam łysiec, a mam dopiero 30 lat....robi mi sie fryzura na
> biskupa, dopiero to zauwazylem....co robic????:(((

Jak wykluczysz różne grzybice, odmiany łupieżu, zatrucia metalami ciężkimi,
napromieniowanie i wszystkie inne pozostałe możliwości ...
to pogódź się ;-) z gołą skórą na głowie.

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

7. Data: 2005-02-01 17:25:41

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łysi są do tego bardziej sexy. Jest to udowodnione naukowo, że mają wyższy
poziom testosteronu od kudłatych!

Jack

8. Data: 2005-02-01 18:19:19

Od: "olimp510" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zaczynam łysiec, a mam dopiero 30 lat....robi mi sie fryzura na biskupa,
> dopiero to zauwazylem....co robic????:(((

ogladaj tvmarket
tam znajdziesz specyfik

a jesli to nie pomoże nie przejmuj sie - nie jestes sam

9. Data: 2005-02-02 05:40:31

Od: Tomek Klamka <k...@M...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafik wrote:
> [...]
> latach mam to w dupie , zwłaszcza że sie strzygę na 3 mm- fajnie
> przynajmniej rano nie trzeba włosów układać

Idalnie hehe 3 mm - za duzo zeby byc lysym a na tyle malo ze nie widac
ze sie jest ;)

pozdro

klamka - od 3 lat 3 mm :)

10. Data: 2005-02-02 09:45:49

Od: "POlo" <Rolnik@ze_wsi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukrecja" <a...@e...net> napisał w wiadomości

> Zrób sobie fryzurę na kolano i problem z głowy :-D
>
> Pozdrawiam - Lukrecja

niezbyt kukratywna propozycja droga Lukrecjo:P

POl

Wyniki EEG dziecka
leki antydepresyjne
Przytyc