Ratunku...

11. Data: 2007-02-19 12:04:51

Temat: Re: Ratunku...
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Carrie pisze:

> *) a poza tym: nie nabiał, nie surowe warzywa i owoce, nie
> ciężkostrawne potrawy. I nie ma możliwości ugotowania czegokolwiek,
> więc odpada także kleik ryżowy :/

Po prostu pij duzo "mocnej" (czyli dlugo parzonej, bogatej w garbniki,
ale nie dajacej "kopa" teinowego) czarnej, gorzkiej herbaty. Skoro
zoladek nie przyjmuje nawet pokarmu w postaci papki, to nie ma co go
zmuszac. Jesli jednak do jutra Ci nie przejdzie, to udaj sie jeszcze raz
do lekarza: trwajace 4 dni zatrucie pokarmowe to nie zarty.

12. Data: 2007-02-19 12:47:33

Od: "Carrie" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 13:04, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> wrote:

> [...]
> ale nie dajacej "kopa" teinowego) czarnej, gorzkiej herbaty. Skoro
> zoladek nie przyjmuje nawet pokarmu w postaci papki, to nie ma co go

Ja bym nie zmuszała, jak długo potrafię wytrzymać uczucie głodu, to
wytrzymuję, ale w pewnym momencie czuję się już naprawdę fatalnie :/
No i ten brak energii, ledwie mam siłę wstać z krzesła, a pracować
trzeba...
Przynieśli mi czekoladę, zjadłam kilka kostek i chwilowo czuję się
lepiej, zobaczymy, co będzie później.

> Jesli jednak do jutra Ci nie przejdzie, to udaj sie jeszcze raz
> do lekarza: trwajace 4 dni zatrucie pokarmowe to nie zarty.

Na pewno to zrobię. Dziękuję :)

Pozdrawiam, Carrie

13. Data: 2007-02-19 13:15:45

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Carrie pisze:

> [...]
> wytrzymuję, ale w pewnym momencie czuję się już naprawdę fatalnie :/
> No i ten brak energii, ledwie mam siłę wstać z krzesła, a pracować

Spokojnie, twoj organizm ma rezerwy energii na cale tygodnie, wiec nic
Ci nie grozi. Po prostu troche trwa przestawienie go na spalanie cial
ketonowych, ktore powstaja w duzych ilosciach ze wzgledu na lipolize
tkanki tluszczowej. Paradoksalnie, lepiej to wszystko zaczyna dzialac,
gdy nie uciekasz do aktywnosci fizycznej. Z drugiej strony efekt
oslabienia moze byc bezposrednim skutkiem samego zatrucia - pamietam,
jak majac tzw. grype zoladkowa chodzilem do toalety, trzymajac sie scian...

--
When you dream, there are no rules. People can fly. Anything can happen.
Sometimes there's a moment as you're waking and you become aware of the

14. Data: 2007-02-19 13:26:24

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carrie" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
On 19 Lut, 11:35, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:

> Najwięcej szybkiej energii daje tłuszcz zwierzecy, i jest na domiar
> sycący.
> Organizm rożnymi dolegliwościami i chorobami broni się zawsze przed
> nadmiarem węglowodanów!!!

To znaczy, że człowiek z nagłymi problemami trawiennymi, tudzież
biegunką, powinien jeść tłuste mięso i smalec...?

Wczoraj na kolację zjadłam jedną parówkę. Litościwie przemilczę, co
się działo później... :}

Przy niestrawności nie trzeba rzucać się na żadne tłuszcze... Podpowiadałem
tylko taki sposób odzywiania aby nigdy tej niestrawności nie było....
Pozdrawiam Jurek M.

15. Data: 2007-02-19 13:33:07

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

biegunką, powinien jeść tłuste mięso i smalec...?

Wczoraj na kolację zjadłam jedną parówkę. Litościwie przemilczę, co

Telewizja właściwie powinna wyręczać lekarzy. Przeziębienie mija natychmiast
po zażyciu rutinoscorbin, wątroba przestaje boleć w kilka sakund, jeszcze w
trakcie trwania tej samej reklamy (reklama z wnoszonym tortem). Bóle
kręgosłupa mijają kilka sekund po nasmarowaniu ketopronem.

A przyznaj się co jadłaś przy parówce?...? Bo ja jem czasem parówki z
musztardą, oczywiście bez chlebka....
<
Pozdrawiam Jurek M.

16. Data: 2007-02-19 13:52:01

Od: "Carrie" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 14:33, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:

> [...]
> trakcie trwania tej samej reklamy (reklama z wnoszonym tortem). Bóle
> kręgosłupa mijają kilka sekund po nasmarowaniu ketopronem.

Nawet mi nie mów. Mało co mnie tak irytuje jak reklamy tego typu :/

> A przyznaj się co jadłaś przy parówce?...? Bo ja jem czasem parówki z
> musztardą, oczywiście bez chlebka....

Odrobinę musztardy i kawałek podeschniętej bułki [lekarka powiedziała,
że można jeść wczorajsze pieczywo. O musztardzie nie mówiła,
prawda ;>].
Ale po śniadaniu, na które zjadłam inną podeschniętą bułkę i jajko z
majonezem, czułam się lepiej, więc myślałam, że już mogę sobie
pozwolić. W nocy się okazało, że chyba jednak nie :|
Dlatego dziś rano od razu przyleciałam tutaj po ratunek ;)

Pozdrawiam, Carrie

17. Data: 2007-02-19 13:58:31

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisal

> Ja przesadzam?

Yhy.

> Jeszcze nie słyszałem takich cudów, że 5 dag gorzkiej
> czekolady postawiło kogoś na nogi....

Mowa jest chyba o zatrzymaniu a nie o stawianiu;)
Gorzka czekolada dziala lepiej niz węgiel.
To taki mały cudzik:)
Co jest lepsze
8 tabletek węgla, czy 1/2 tabliczki czekolady?
A przy okazji mnie na "roztrzęsiony" żołądek pomagały jajka na miękko i lekki
rosołek.

> [...]
> węglowodanów co deserowa lub mleczna) rozregulowuje się równowagę hormonalną
> w organizmie przez zmuszanie trzustki do wyrzucania nadmiaru insuliny!!!
> Czy wiesz o tym, że jak jedząc cukrowce i zmuszamy organizm do wyrzucenia
> dużej ilości insuliny, to organizm musi reagować zmniejszeniem wydzielania
> hormonu wzrostu, lub zmniejszeniem hormonów płciowych (potencja u mężczyzn
> częściowa lub całkowita). Zaburzona zostaje równowaga hormonalna. A Polak
> zjada przeciętnie 450 g węglowodanów na dobę, a powinien ...70 g...

Uwazasz ze lepsze lecznicze węgle i inne idalbiny?
Można jeszcze wódkę z pieprzem;)
To tez pomaga.
Nie pieprzówka tylko kieliszek czystej + szczypta pieprzu.
.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

18. Data: 2007-02-19 14:01:52

Od: maciek kanski <n...@s...maila> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Feb 2007 12:36:02 +0100, Jurek wrote:
> A Polak zjada przeciętnie 450 g węglowodanów na dobę, a powinien ...70 g...
Nieśmiało zauważę, że w "Biochemii" Harpera jest mowa o 100g. Co prawda nie
przeczytałem, ale opieram się na twoim cytacie z
<er84l3$8sj$1@atlantis.news.tpi.pl>

Pzdr

--
http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?

19. Data: 2007-02-19 14:26:09

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

maciek kanski pisze:

> Nieśmiało zauważę, że w "Biochemii" Harpera jest mowa o 100g.

W BH jest mowa o MINIMUM 100 gramach. Wiem, bo w przeciwienstwie do
Jurka ja czytalem, i to ze zrozumieniem. Ale klamstwo powtarzane
wielokrotnie w koncu musi zamienic sie w prawde - wlasnie w ten sposob
ow podrecznik biochemii stal sie pozycja, ktora wg wyznawcow
Kwasniewskiego potwierdza wszelkie, nawet nabardziej kuriozalne,
zalozenia DO...

20. Data: 2007-02-19 14:26:54

Od: maciek kanski <n...@s...maila> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Feb 2007 14:58:31 +0100, .ana wrote:
> Uwazasz ze lepsze lecznicze węgle i inne idalbiny?
Twój przedpiścia napisał prawdę, ale niepełną. Owszem, są gorzkie czekolady
które mają tyle samo albo i więcej węglowodanów niż mleczne i deserowe, ale
są też takie, które mają 2.5x mniej, o czym sam się niedawno dowiedziałem.
Kokretnie Lindt85%, zerknij do archiwum.

Kolejna niepełna prawda jest taka, że to nie ilość cukru w czekoladzie
powoduje wyrzut insuliny, ale ilość węglowodanów we krwi. A to już jest duża
różnica i o tym traktuje indeks glikemiczny. I tak czekolady gorzkie wolniej
się wchłoną do krwi niż mleczne co również ma znaczenie dla trzustki, o
którą się Jurek martwi.

Pzdr

--
http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?