"Dieta Optymalna" sprzyja nowotworom

151. Data: 2007-03-31 18:06:40

Temat: Re: DOWÓD, że lekarz iwon(K)a się myli i jeszcze się wypiera...
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
euhn6q$qgj$...@n...onet.pl...

> jestes bardzo glupia.
>. chamsko nim
> manipulujesz.

no pani dentystko bardzo(!!!) wyksztalcona, to jest kwiat mowy polskiej !

) ale dla jurka ( z tego
> co pamietam) byla,

-po pierwsze o ktorym Jurku mowisz?
-po drugie imiona pisze sie z duzej litery, ale to jest typowy objaw u
ludzi "ktorzy gonia w pietke"
-po trzecie wikipedia jest TYLKO jednym ze zrodel wiedzy w roznych
dziedzinach, kazdy internauta (nawet z obsesja na tle IQ ;) latwo znajdzie
wiele innych zrodel ktore potwierdzaja lub nie to co napisano w Wikipedii,
ale dla osob ktorym sie wydaje ze siersc kosta sluzy do czyszczenia zebow
moga miec z tym problemy :)

> wiec skoro byla, to tekst, iz nie jest choroba
> powinien byc przekonywujacy. kapisci?

znasz wloski?

Jurek

152. Data: 2007-03-31 18:44:49

Temat: Re: Re:
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek dAq" <g...@g...pl> wrote in message

> zauwazylem ze pytania o potwierdzenie przez jakiekolwiek(!!!) inne zrodlo
> tego co piszesz , jest zbyt trudne dla Ciebie!

a ja wciaz czekam na cytacik, ktorego jak nie ma, tak nie ma.

iwon(K)a

153. Data: 2007-03-31 18:45:40

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jezeli naprawde uwazasz ze twoja "tworczosc" jest czyms pasjonujacym to
> jestes w straszliwym bledzie :(

a ja wciaz czekam na dowodzik.....gadac to sobie mozesz, oj mozesz.
czekam na cytacik.

iwon(K)a

154. Data: 2007-03-31 18:56:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nawet Goebbels by sie nie powstydzil, tylko ze na mnie to nie dziala! moze
> omega-3 (w formie naturalnej) pomoze na pamiec?

czekam.

iwon(K)a

155. Data: 2007-04-01 19:22:56

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
euma73$gk5$...@n...onet.pl...
> "Jurek dAq" <g...@g...pl> wrote in message

> a ja wciaz czekam na cytacik, ktorego jak nie ma, tak nie ma.

dosc mierny sposob na ukrywanie swojego ignoranctwa

Jurek

156. Data: 2007-04-01 21:41:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dosc mierny sposob na ukrywanie swojego ignoranctwa

dalej nie widze cytatu....

iwon(K)a

157. Data: 2007-04-02 16:00:54

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eup8ut$h6c$...@n...onet.pl...
> "Jurek dAq" <g...@g...pl> wrote in message

> dalej nie widze cytatu....

a moze wzrok masz oczyszczony sierscia!?

Jurek

158. Data: 2007-04-02 16:13:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze wzrok masz oczyszczony sierscia!?

nie dosc zes nie za madry, to jeszcze klamiesz.
no nic. powteirdziles tylko sam siebie.

iwon(K)a

159. Data: 2007-04-02 19:18:18

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eura46$abm$...@n...onet.pl...
> nie dosc zes nie za madry, to jeszcze klamiesz.
> no nic. powteirdziles tylko sam siebie.

co zrobilem !? :)

Jurek

"Rak lubi słodkie życie"