kurwa mac

61. Data: 2007-06-15 21:24:20

Temat: Re: kurwa mac
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo jestem opozycjonistką.
>Sama nie wiem dlaczego jestem za tym strajkiem.
>Zdaje się tylko ze względu na, może nawet nienawiść, do bandyckiej władzy.
>Religa pszyłączył się do strajku, i super, będą mniejsze szkody.
>Więc popierając strajk popieram władzę ?

Stokrotko.... musisz sobie to wszystko uporządkować... :)

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

62. Data: 2007-06-15 21:57:35

Temat: Re:
Od: darked <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 15, 8:28 pm, Hesia <h...@t...pl> wrote:

> tu sie zgadzam... to czemu sie tak kurczowo trzymaja panstwowych posadek
> i skad ten strajk ?

Poczytaj sobie:
http://www.pulsmedycyny.com.pl/index/archiwum/8240

Nastepnie znajdz jakies miejsca w PLu w ktorych to dokonuje sie
kardiochirurgicznych operacji na noworodkach. Chodzi mi oczywiscie o
nie-panstwowe a prywatne osrodki.
Propozycje aby kardiochirurg dzieciecy otwarl sobie gabinet gdzie
dorobil by sobie osluchiwaniem Fallotow (taka wada serca) przedstaw
rodzicom pacjentow prof. Edwarda Malca.

Gdyby glupota mogla latac to orbitowalbys wokol Saturna.

63. Data: 2007-06-15 22:06:46

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia"

> no i tak tez sie stalo. wobec strajku lekarzy kazdy sam sobie doktorem
>
> mentalnosc lekarzy polskich : jestem bogiem, reszta swiata to smiec.

Witaj

Tak zgadzam sie z Toba całkowicie, nawet tutaj na grupie co niektórzy
zachowują sie tak jak by byli nadludźmi.
Jest to żałosne i śmieszne, ale myślę ze to ludzie sami w tym kraju lekarzy
stawiają na piedestale społeczeństwa.
I jak by nie ładnie napisać, niektórym odpier...........

Pozdrawiam
Cancer

64. Data: 2007-06-15 22:11:14

Temat: Re: Re:
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" < > napisał w wiadomości

> sytuacja materialna rodzi sie z zarobkow, spadku, kradziezy...
> jesli lekarz ma zle zarobki to skad jego dobra sytuacja materialna.

Złe zarobki to rzecz względna , dla robotnika z Korei Północnej nasz
rencista będzie Krezusem.
Dla lekarzy ich zarobki są zbyt małe co nie znaczy ,że są w złej sytuacji
materialnej.
W grę wchodzi tu jeszcze ilość przepracowanych godzin - zdecydowana
większość moich kolegów pracuje 250-350 godzin w miesiącu. I nie mówimy tu
o dobrej sytuacji materialnej a jedynie o takiej , która pozwala rzucić
pracę i mieć czas aby się rozglądnąć za inną.

> tu sie zgadzam... to czemu sie tak kurczowo trzymaja panstwowych posadek i
> skad ten strajk ?

Nie wiem :) Ja państwową posadkę rzuciłem 6 lat temu i nie żałuję. Część
młodych kolegów wiąże robienie specjalizacji , część boi się nowego , część
chciałaby zarabiać normalnie na normalnym etacie - jak to jest w innych
krajach. Żeby wszyscy mogli rzucić tę państwową posadkę trzeba zmienić
system zdrowotny - i do tego dojdzie wcześniej czy później.

Jedno jest pewne - tak dobrze jak jest w tej chwili - w Polsce chory za
niską składkę ma leczenie na bardzo wysokim poziomie - nie będzie .

Pozdrawiam
regen

65. Data: 2007-06-16 00:54:58

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> wrote in message

> Jakich pogróżek?
>
> Poza tym ustosunkowałem się do hamstwa, a nie do treści. Treści nie
> czytałem, bo jestem niemal pewny, że jest zmanipulowana.

Gdybyś przeczytal tresc to moze byż zrozumial dlaczego ten czlowiek tak się
wzburzyl. Być może jest tam manipulacja, ale nie mozna takiego przypadku
wykluczyć.
Pozdrawiam, Olek K

66. Data: 2007-06-16 01:10:48

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> o Olus czesc! dawno Cie nie bylo. Przykro mi, ze malo zrozumiales z tej
> informacji. Czy doktor Kwasniewski dolaczyl sie do strajku? a czy doktorzy
> optyporadni tez?
>
> iwon(K)a

Droga Iwon(K)o,
To chyba Ty masz klopoty ze zrozumieniem o co w tym wątkku chodzi. To nie
jest grupa o dietach! Naprawdę. A caly watek nie ma nic wspólnego z dietą
optymalną ani zadną inna.
Rozumiem, że to "Olus" zostalo zaczerpnięte ze skarbnicy innego uczestnika
tej i innych grup, którym podobnie jak Tobą steruje fobia na punkcie dr
Kwaśniewskiego (kwasofobia?).
Pozdrawiam, Olek K.

67. Data: 2007-06-16 06:04:01

Od: "DH" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Oto moje 3 grosze na ten temat
1.Żadna podwyżka płacy nie wpływa na jakość i wydajność pracy
{ nie zmienia charakteru człowieka }
2.Nie może sie opłacac leżenie w szpitalu {nie leczenie tylko lezenie }i
powinna byc częsciowa odpłatnosc za pobyt w szpitalu {od 18 lat bardzo
często przebywam w szpitalu i widze}
3.Dlaczego zarobki nie zależą od jakość pracy tylko od wystrajkwania czy to
normalne -chyba nie .
4.Nie będzie korupcji jezeli dostepność do dobrego leczenie będzie
wieksza[np nikt nie da łapówki na kupno telewizora a tak było}

wszystkie działanie rządu idą w kierunku jak najwiekszego skłuconia
społeczenstwa a władza bedzie miała spokój
Niedajmy sie skłucić

68. Data: 2007-06-16 06:59:20

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Jun 2007, kris wrote:

> Sie kurwa uwazaja za bogow tego swiata a wykonują prace takie same jak
> wszystkie inne łachy jebane

takie same? Ciekawe ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

69. Data: 2007-06-16 07:10:01

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Jun 2007, Harry wrote:

> siedzisz na dupie 8 godzin dziennie i zbywasz pacjentów. Tłumaczysz się przy
> tym, że na nic nie masz kasy, a jedyne co potrafisz to aplikować antybiotyki
> i tak już osłabionemu społeczeństwu, i to bez sprawdzenia czy i jaka
> ewentualnie to "bakteria". Jako, że studia wyższe masz skończone, proponuje
> więcej poszanowania dla ludzi i zawodów, którzy pracują po to byś Ty mógł
> gdzieś mieszkać, kupić żarcie, a nawet wulgarnie pisząc zesrać się do

patrząc na Twoją wypowiedź to wygląda mi to trochę na "zazdrość". Chciałeś
być lekarzem, z jakiś przyczyn nie zostałeś. Teraz próbujesz pokazać,
że wiesz więcej, że byłbyś bardziej kompetentny. Myślę, że taka postawa
nie ma sensu. Nie mów jakim byłbyś idealnym lekarzem, skoro jednak
nim nie jesteś.

P.

70. Data: 2007-06-16 07:18:08

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Jun 2007, Ewa W wrote:

> 420 PLN. Czyli za swoją pensję szpitalną może sobie kupić 4 takie książki w

25$ kosztuje dostęp do jednego tylko artykułu w prestiżowych czasopismach
medycznych, nie piszę o pełnej subksrypcji

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
http://www.am.torun.pl
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

magnes i wapn-nie brac razem?
podwyszone ASO-o czym swiadczy?
Lekarz pierwszego kontaktu - pytanie o zapisanie ;]
Zawroty głowy
o ile cukrzyca skraca zycie?