kurwa mac

1. Data: 2007-06-14 15:31:30

Temat: kurwa mac
Od: "kris" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale mnie kurwica bierze jak widze tych wszystkich strajkujacych lekarzy
skurwysynow
7 tysiecy im sie jebańcom marzy a pielegniarkom 3 na ronie
Nie badzcie załośni nie jeden by chcial zarabiac takie pieniadze a wasz
zawod wcale nie jest inny od kazdego innego
Bez jedzenia nie przezyjecie, wiec piekarzom tez trzeba kasiory, bez prądu
ani rusz wiec energetycy ustawiajcie sie w kolejeczke itd
Przepraszam ze tak mnie ruszylo ale przed chwilą obejrzalem interwencje i
szlak mnie trafia na takie skurwysynstwo
Sie kurwa uwazaja za bogow tego swiata a wykonują prace takie same jak
wszystkie inne łachy jebane
a tu link jakby ktos nie widzial ostatniego odcinka
http://interwencja.interia.pl/archiwum/news?inf=9260
51
sie wkurwilem

2. Data: 2007-06-14 15:44:22

Temat: Re: kurwa mac
Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyluzyj wasc nie dziwie sie im tak jak calej reszcie urzednikow panstwowych
w Rumunlandii .

3. Data: 2007-06-14 16:18:27

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaparz sobie meliskę.

Pozdr. Ewa

4. Data: 2007-06-14 18:32:24

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Jun 2007 17:31:30 +0200, kris wrote:

> ale mnie kurwica bierze jak widze tych wszystkich strajkujacych lekarzy
> skurwysynow

Obrażasz czyjeś mamusie, robaczku. Podpisz się imieniem i nazwiskiem,
chojraku, zobaczymy, czyś taki odważny.

> 7 tysiecy im sie jebańcom marzy a pielegniarkom 3 na ronie
> Nie badzcie załośni nie jeden by chcial zarabiac takie pieniadze a wasz
> zawod wcale nie jest inny od kazdego innego

To lecz się sam.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

5. Data: 2007-06-14 19:51:37

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-06-2007 o 17:31:30 kris <k...@o...pl> napisał(a):

> uwazaja za bogow tego swiata a wykonują prace takie same jak wszystkie
> inne

Wykonują całkiem inną pracę, ratują życie, łagodzą cierpienia.

> a tu link jakby ktos nie widzial ostatniego odcinka
> http://interwencja.interia.pl/archiwum/news?inf=9260
51

Coś to wygląda fałszywie, nieprawdopopodobnie. Nie znamy całej prawdy. Mam
wrażenie, że jest to cwaniacka próba wyciągnięcia nienależnego
odszkodowania. Wielu jest ludzi cierpiących, niesprawnych, co, to wina
lekarzy?
Myślę, że w tym przypadku lekarze robili wszystko, co mogli, żeby pomóc.

--
Pozdrawiam. Janusz.

6. Data: 2007-06-14 20:28:20

Od: "krwawy_feliks" <3...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimo zdenerwowania powinien Pan zachować kulturę wypowiedzi na forum,
ponieważ jak Pan zauważył doprowadziło to do tego, iż użytkowincy forum ani
nie mają ochoty czytać tak napisanej wiadomości, ani podejmować rzeczowej
polemiki na temat zarobków lekarzy.

7. Data: 2007-06-14 21:41:47

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem się rozpisać i wypowiedzieć na temat strajków lekarzy - oczywiście
negatywnie. Szkoda mi jednak nerwów i nie chcę zaczynać dyskusji.
Wstydzilibyście się. Tak szlachetny zawód, wymagający powołania, a
zachowujecie się jak buraki czasami. Mój ojciec sam tego doświadczył, a ja
niestety przy tym byłem. To co widzę w placówkach państwowych przechodzi
ludzkie pojęcie. Ojciec płaci 2500 rocznie na służbę zdrowia, praktycznie
nie choruje, idąc raz na rok do lekarza został potraktowany jak pies.
Pasjonuję się medycyną, od zawsze chciałem być lekarzem, ale los dał mi
wykształcenie w innym kierunku. Patrząc na to nie żałuję, że nie należę do
Waszej grupy. Pomagam ludziom jak mogę, gdyby czas się cofnął to poszedłbym
na AM i za psi grosz leczył ludzi. Podziwiam prawdziwych lekarzy, którzy
leczą z chęci pomocy, z chęci dotrzymania przysięgi, którą każdy z Was
składał, którzy nie strajkują. Nie zasługujecie na te podwyżki i tyle.
Więcej byście zdziałali pracując dwa razy lepiej i nagłaśniając sprawę, niż
w ten sposób. Tak to 3/4 społeczeństwa Was nienawidzi, a Wasz autorytet (i
tego zawodu) sięgnął bruku. Dobry lekarz jak przy okazji chce zarobić, to
znajdzie sposób i to zrobi. Zły lekarz potrafi tylko narzekać i chodzić po
pasach, utrudniając innym życie... Żałosne. Mam nadzieję, że nikt Wam nie
zapłaci za te dni, w które strajkujecie... EOT z mojej strony, bo i tak za
bardzo się rozpisałem.
Mam tylko nadzieję, że przypomnicie sobie czasy, kiedy po zdanym egzaminie
na AM, pierwszy raz szliście na zajęcia. Jak byliście z tego dumni. Jak
pierwszy raz uratowaliście komuś zdrowie czy życie. Jak pierwszy raz pacjent
uścisnął Wam dłoń i szczerze, ze łzami w oczach podziękował. Nie ma
pieniędzy, które mogą zrekompensować te uczucia... i wiem, że ich nie
zapomnieliście. 90% z Was poszło na medycyne z powołania, a nie dla kasy.
Pozdrawiam wszystkich PRAWDZIWYCH lekarzy.
Harry.

8. Data: 2007-06-14 22:05:41

Od: "Pilu" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapomnieliście. 90% z Was poszło na medycyne z powołania, a nie dla kasy.
> Pozdrawiam wszystkich PRAWDZIWYCH lekarzy.

Zdaje się, że żyjesz w innym świecie. Byle przedstawiciel handlowy (bez
urazy, nic do nich nie mam) zarabia 2-2.5tys na rękę, nie mówiąc już o
budowlańcach. Rynek się rozwija, płace rosną i to dość szybko ostatnio, a
budżetówka stoi. Inni stawiają chaty, a ci którzy "złożyli przysięgę" mają
szansę tylko na to patrzeć i raz do roku odwiedzać kolegów którzy nie byli
na tyle "głupi" by zostać szeregowym lekarzem.
Co wg Ciebie mają zrobić? Zakładać prywatne szpitale?
P.S. Mój kolega właśnie 3ci miesiąc pracuje jako "patrzałka" komputerowa.
Sprawdza czy na monitorze serwer nie wywala żadnych błędów. Od początku
dostaje 2600zł na rękę. Liczy na więcej gdy przedłużą umowę...a przedłużą.
Podejrzewam że niejeden lekarz by się z nim zamienił miejscami...ale wątpię
czy Ty byś tego chciał.
Pilu

9. Data: 2007-06-14 22:42:51

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> społeczeństwa Was nienawidzi, a Wasz autorytet (i tego zawodu) sięgnął
> bruku. Dobry lekarz jak przy okazji chce zarobić, to znajdzie sposób i to

Przysięga Hipokratesa nic nie mówi o przymusie życia w biedzie.
A co do dobrego lekarza, który jak chce zarobić to zarobi to powiedz mi
czemu mam zasuwać na niemal dwa etaty aby związać koniec z końcem, podczas
gdy byle pół debil noszący cegły na budowie zarabia więcj od lekarza ze
specjalizacją. on pracuje osiem godzin i odpowiada jedynie za to, że może
cegła się urkuszy jak jest zalany i chwieje się przy noszeniu. Lekarze
odpowiadają za ludzkie życie nie tylko przed włąsnym suemieniem ale i
karnie. Czy to Ci coś mówi ? Rozumiesz to ?

Nigdzie w Europie, nawet na zacofanej Białurosi czy Ukrainie lekarz nie
zarabia mniej od pomocnika murarza. Wynagrodzenie za pracę lekarzy w Polsce
przerasta wszelkie pomysły na kabaret. To już nie farsa, to obłęd gównianej
władzy której słoma z kaloszy wystaje. A że władza wywodzi się spośród
chłoporobotników i ludzi niezdolnych do bardziej rozumnego pojmowania świata
to mamy to co mamy.
Obecnie rząd ma lekarzy za barachło domagające się kasy - tak to
przedstawiają media. A robi to dlatego, iż wie doskonale że lekarze to nie
ci co na nich głosowali i im ni da się zrobić wody z mózgu kolejną kiełbasą
wyborczą i bzdetami plecionymi w mediach. .

Prawda zaś kole w oczy. NFZ nie daje kasy na lczenie ludzi. Daje jej tyle,
że nie wystarcza nawet na podstawowe świadczenia. Przychodzi do mnei osoba z
zapaleniem płuc a ja dziesięc razy się zastanawiam czy skontrowlować efekty
leczenia zdjęciem RTG bo dyrekcja liczy kasę, którą z kolei dostaje z NFZ.
Przyjmując, iż lekarz POZ ma 2000 swoich pacjentów to miesięcznei może wydać
na ich leczenie (diagnostyka) około 1400 złotych czyli około 70 złotych
dziennie. Jedno zdjęcie RTG kosztuje 30-60 złotych. Co to oznacza ?
Ano tyle, że przyjmując 30 osób dziennie, diagnostykę mogę zrobić 1-3 osobom
(kosztują przecież także badania laboratoryjne). jak w takim przypadku
leczyć ? Jak leczyć nowoczeseni /
Przecież to jest leczenie nałożeniem rąk i rozmową, jak w średniowieczu.
tyle, że o tym nikt nie mówi. Łatwiej pluć w TV, że lekarze chcą mega kasy
dla siebie. Nikt nie powie, że w obecnej sytuacji nie ma czym i za co
leczyć.

Zanim więc kolejny raz zaczniesz chrzanić, pomyśl, lub poczytaj obiektywne
źródła informacji.

Dominik

10. Data: 2007-06-14 22:48:15

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

specjalizacją. On pracuje osiem godzin i odpowiada jedynie za to, że może
cegła się urkuszy jak jest zalany i chwieje się przy noszeniu. Lekarze
odpowiadają za ludzkie życie nie tylko przed własnym sumieniem ale i
[...]

Problem w tym, że NFZ zlewa to, że odpowiedzialnośc za ewentualne powikłania
bądź zgon pacjenta w pełni ponoszę ja.
czemu ja mam się narażać ? Czemu mam narażać pacjenta ?

[...]
leczyć ? Jak leczyć nowocześnie ?

[...]

magnes i wapn-nie brac razem?
podwyszone ASO-o czym swiadczy?
Lekarz pierwszego kontaktu - pytanie o zapisanie ;]
Zawroty głowy
o ile cukrzyca skraca zycie?