"Normalna" dieta

1. Data: 2005-02-11 22:34:34

Temat: "Normalna" dieta
Od: "Karolina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy moglby mi ktos doradzic jakas diete, ktora nie jest za droga (zadnych
lososi i nic w tym stylu :) i w ktorej nie trzeba sie przesadnie glodzic
(zadnej zupy z kapusty).
Chce glownie zrzucic denerwujacy tluszczyk i przy tym zdrowo sie odzywiac,
no i oczywiscie pocwiczyc :P Jak dotad znalazlam same diety ze skladnikami,
ktore znacznie uszczuplaja portfel i wystepuja w marketach w sztuce jednej
:)

Pozdrawiam
Karolina

2. Data: 2005-02-11 22:46:54

Temat: Re: "Normalna" dieta
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

przejrzyj archiwum i wybierz coś sobie .prawda jest jednak to ,ze wyboru
nie masz żadnego .jest tylko jedna dieta ,ktora bedzie najlepsza dla ciebie
.ale to to juz sobie znajdziesz w archiwum hihih

3. Data: 2005-02-12 09:00:06

Od: "waldemar" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skladnikami,
> ktore znacznie uszczuplaja portfel i wystepuja w marketach w sztuce jednej

dieta kopenhadzka. Oszczedna pod wzgledem finansowym ale rygorystyczna no i
troche trzeba sie poglodzic. Ja stosuje ja juz 7 dzien, schudłem 5 kg. Ale
polecam.
Mozna wytrzymac

pozdr

4. Data: 2005-02-14 21:32:16

Temat: Re:
Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> ktore znacznie uszczuplaja portfel i wystepuja w marketach w sztuce jednej

Idealna bylaby dieta opisana w ksiazkach prof M Tombaka.

5. Data: 2005-02-14 23:30:24

Temat: Re: Re:
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Idealna bylaby dieta opisana w ksiazkach prof M Tombaka.

Kto mu nadał tytuł profesora?

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2005-02-16 20:13:19

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w wiadomości

> Użytkownik " are" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Kto mu nadał tytuł profesora?
Nie wszystko złoto, co się świeci... Ale i blacha jest coś warta (patrz
ćwiczenia na kręgosłup).

7. Data: 2005-02-17 22:01:09

Od: "zawiaska" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Karolina
>
> w ciągu 3 miesięcy schudłam ponad 10 kg. kompletnie nie tykałam węglowodanów
w postaci jakiegokolwiek pieczywa, kasz ryżu, makaronów , ziemniaków. jadłam
na początku w 1 miesiącu mało zeby przestać zreć natomiast pózniej ile
chcialam warzyw, owoców nabiału i mięsa też smażonego. do tej pory obżeram się
wszystkim prócz przetworów z białej mąki. nie tyję, a czasem zjadam słodycze
gdy mnie napada, pózniej następnego dnia mało po prostu jem.
dzisiaj z 78kg. spadłam do 62. zaczęłam ćwiczyc. jest cudownie. powodzenia.

8. Data: 2005-02-19 11:51:19

Od: AniaW <angiw@[nospam]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zawiaska napisał(a):

> dzisiaj z 78kg. spadłam do 62. zaczęłam ćwiczyc. jest cudownie. powodzenia.

Witaj1 A co zaczęłać ćwiczyć bo ja jem połowę ograniczyłam słodycze do 0

i jeżdże na rowerku i waga ani drgnie. Z góry dziekuje za podpowiedz
pozdrawiam Angela

9. Data: 2005-02-26 19:23:21

Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@o...org> napisał(a):

> Kto mu nadał tytuł profesora?

On jest profesorem nadzwyczajnym. Nie wiem kto, ale Slawek pisal ze jakas
polska uczelnia.

10. Data: 2005-03-18 20:07:09

Od: "anunia" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaW" <angiw@[nospam]wp.pl> napisał w wiadomości

powodzenia.

> Witaj1 A co zaczęłać ćwiczyć bo ja jem połowę ograniczyłam słodycze do 0
>
> i jeżdże na rowerku i waga ani drgnie. Z góry dziekuje za podpowiedz
> pozdrawiam Angela

Witam wszsytkich "odchudzajacych"popieram powyzsza wypowiedz ja juz od
ladnych kilku lat nie jem bialego pieczywa ziemniakow i kasz makarony bez
tlustych sosow i ryz rowniez.za to warzywa rozne w kazdej ilosci pod
warunkiem ze sa surowe albo gotowane na parze to samo z miesem kazde mieso
tylko gotowane ewentualnie podsmazone na szybko na oliwie zadnych sosow .
cwiczenia przedwewszystkim na miesnie brzucha ,miednicy nie sa to
skomplikowane cwiczenia a rezultaty jak ta lala.
A co najwazniejsze ogolnie schudlam 30 kg i waga sie utrzymuje a czasami
siegne po czekoladke a nawet hamburgera.
Najwazniejsze to nie poddawac sie i myslec pozytywnie.

Czym zastapic sol
Są rzeczy ważniejsze niż diety. Horror!
ale ja lubie jesc
prasa