Jak to GW dystrofikow leczyla ;)))

1. Data: 2003-04-25 08:33:29

Temat: Jak to GW dystrofikow leczyla ;)))
Od: r...@n...pl (Radosław Tatarczak) szukaj wiadomości tego autora

Oglaszam beznagrodowy konkurs dla znajacych sie na dystrofiach. Kto
znajdzie wiecej bzdur w tym tekscie:
http://www1.gazeta.pl/sport/1,35488,1443088.html .

sarkastycznie
RT

2. Data: 2003-04-25 09:21:40

Temat: Re: Jak to GW dystrofikow leczyla ;)))
Od: Robert Szymczak <r...@N...telepraca-polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Radosław Tatarczak napisał:
> Kto znajdzie wiecej bzdur w tym tekscie:

Po przeczytaniu czuję się osłabiony i chyba zażyję karnitynę ;)
Najbardziej mnie osłabia powtarzany w _każdym_ tekście prasowym o
zbiórce dla tego czy owego dystrofika, że to śmiertelna choroba i dobija
w wieku 15 lat. A potem muszę tłumaczyć się, czemu ciągle jeszcze żyję.
Wrrr...!

Osłabiony ale żywy,
Robert

3. Data: 2003-04-25 11:46:34

Temat: Re[2]: Jak to GW dystrofikow leczyla ;)))
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We piątek 25 kwietnia 2003 o 11:21:40 Można było na grupie przeczytać :

RS> w wieku 15 lat. A potem muszę tłumaczyć się, czemu ciągle jeszcze żyję.
RS> Wrrr...!

RS> Osłabiony ale żywy,
RS> Robert

Witaj szanowny(a) Robercie

NO wiesz może tak się tłumacz skoro już musisz jak moja prof. z liceum
cytuje : "jak człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)"

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

http://pmbb.fm.interia.pl

4. Data: 2003-04-25 11:46:35

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

odpisalam tym pacankom

5. Data: 2003-04-25 12:10:18

Temat: Re: Re[2]: Jak to GW dystrofikow leczyla ;)))
Od: "szpak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M napisal:

[ciach]

> moja prof. z liceum cytuje:
> "jak człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)"

jej! jakie to ladne!
moge sobie to do sygnaturki dac? :-)

pozdrawiam
szpak

--
,_ | szpak Marta Swiatkowska martasi[at]poczta.onet.pl|
>' ) |---------------------------------------------------
--------|
( ( \ | "osrodek hippokampa - to cos na ksztalt wczasow w siodle? |
''|\ | noclegi pod namiotem?" (c) M.B. 2003 |

6. Data: 2003-04-25 12:16:58

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

szpak pisze w news:b8b8ii$gsg$1@absinth.dialog.net.pl

> jej! jakie to ladne!
> moge sobie to do sygnaturki dac? :-)

To jest puenta fajnegio dowcipu, którego jak zwykle nie umiem
przytoczyć. :-) Chyba nie ma praw autorskich na dowcipy? :-))

--
Pozdrowieństwa,
Scally

7. Data: 2003-04-25 12:17:36

Temat: Re[4]: Jak to GW dystrofikow leczyla ;)))
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We piątek 25 kwietnia 2003 o 14:10:18 Można było na grupie przeczytać :

s> Piotr M napisal:

s> [ciach]

> [...]

s> jej! jakie to ladne!

Witaj szanowny(a) szpak

Jasne myślę ze " babcia" by się nie obraziła :) znana jest z takich
powiedzonek

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

http://pmbb.fm.interia.pl

8. Data: 2003-04-25 12:29:50

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We piątek 25 kwietnia 2003 o 14:16:58 Można było na grupie przeczytać :

S> szpak pisze w news:b8b8ii$gsg$1@absinth.dialog.net.pl

S> To jest puenta fajnegio dowcipu, którego jak zwykle nie umiem

Witaj szanowny(a) Scalamanca

Możliwe

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

http://pmbb.fm.interia.pl

9. Data: 2003-04-25 13:01:14

Od: "Moniuś" <F...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj szanowny(a) Scalamanca
>
> Możliwe
>

> --
> Pozdrowienia,
> Piotr mailto:p...@p...onet.pl

To tak pasuje do mojej sytuacji - to co z tą sygnaturka.
Maria T.
Bezprawnie zyjaca od..... przynajmniej lat 80-tych...;-))))
i mam sie dobrze.

10. Data: 2003-04-25 13:02:15

Temat: Dowcil ( bylo Re: Jak to GW dystrofikow leczyla ;))) )
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dowcipnie pisze Scalamanca :

S> Chyba nie ma praw autorskich na dowcipy? :-))

Co najwyzej mozna wyjsc na durnia opowiadajac jakis
dowcip twierdzac ze ten dowcip jest wlasnego autorstwa
gdy tenze ma juz tzw "brode" :)

A.A.

Limity Funduszu Zdrowia/
Raz pobierają raz nie.