Nie gniewajcie się !!!

1. Data: 2001-04-26 16:06:39

Temat: Nie gniewajcie się !!!
Od: "rafik" <r...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy zupełny brak poczucia pewnosci może wynikac z tego że w dzieciństwie nie
byłem w ogóle samodzielny.
Zawsze wszystko robili za mnie rodzice (a raczej mama bo ojciec zmarł jak
miałem 3 lata).To może być powód raczej na pewno.Jak myślicie ?

1. Data: 2001-04-26 17:18:17

Temat: Re: Nie gniewajcie się !!!
Od: p...@r...pl (Pepenix) szukaj wiadomości tego autora

Hmm zastanawiajace i warte przemyslenia.

W moim przypadku jest tak samo. Ojciec zmarl jak mialem 2 lata. A i
nawet teraz nie jestem calkiem samodzielny. Np. nie potrafie
obslugiwac pralki (nie wiem czy to popwod do wstydu)

Do rafika: To ze podczas naszego dziecinstwa i dorastania ma
oczywiscie ogromny wplyw na to jak radzimy sobie z innymi ludzmi.
A zwlaszcza z kobietami. Bo w koncu skad mamy wiedziec jak sie
zachowywac w stosunku do kobiet skoro nie mielismy mozliwosci
podpatrzec naszych ojcow w takich sytuacjach. Wiec wydaje mi sie ze
niesmialosc w naszym wypadku wynika z braku wiedzy, ktora nalezalo by
teraz nadrobic.

Pepenix.

P.s. Jak chcesz pogadac wiecej i intensywniej to na priva.
P...@r...pl

1. Data: 2001-04-26 17:38:43

Od: "RaBBiT" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pepenix <p...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@r...pl...
> Hmm zastanawiajace i warte przemyslenia.
>
> W moim przypadku jest tak samo. Ojciec zmarl jak mialem 2 lata. A i
> nawet teraz nie jestem calkiem samodzielny. Np. nie potrafie
> obslugiwac pralki

Trzeba czytac instrukcje obslugi ;)
jak potrafisz obslugiwac komputer to pralka nie powinna Ci sprawic klopotu

>(nie wiem czy to popwod do wstydu)

IMO tak

> [...]
> zachowywac w stosunku do kobiet skoro nie mielismy mozliwosci
> podpatrzec naszych ojcow w takich sytuacjach.

Ja tez nie mialem takiej mozliwosci i jakosc sobie radze,
Trzeba troche odwagi...

>Wiec wydaje mi sie ze
> niesmialosc w naszym wypadku wynika z braku wiedzy, ktora nalezalo by
> teraz nadrobic.

Po prostu nie bojcie sie zycia !
Jak nie sprobujesz to sie nie dowiesz,
i bedziesz sie zastanawial "co by bylo gdyby..."
a to do niczego nie prowadzi

--
[ RaBBiT ]-----------[ www.czas.org ]
[ "marchewki najlepiej smakuja po zmroku" ]

1. Data: 2001-04-26 21:35:47

Temat: Re[2]: Nie gniewajcie się !!!
Od: p...@r...pl (Pepenix) szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba czytac instrukcje obslugi ;)
> jak potrafisz obslugiwac komputer to pralka nie powinna Ci sprawic klopotu

Pralka ma wiecej lat niz ja a instrukcji juz dawno nie ma.
> Ja tez nie mialem takiej mozliwosci i jakosc sobie radze,
> Trzeba troche odwagi...
Ale wlasnie na tym polega niesmialosc - nie byc smialym czyli nie byc
odwaznym wiec to troche bezz sensu rada. To troche jak bys powiedzial
nie boj sie nie ma powodow do kogos kto juz sie boi czyli jednak ma do
tego powod.
> Jak nie sprobujesz to sie nie dowiesz,
> i bedziesz sie zastanawial "co by bylo gdyby..."
> a to do niczego nie prowadzi
No coz ja nie jestem az tak niesmialy jak Rafik i nie raz probowalem
ale ciagle nie bo to bo tamto. Wszystkie ktore mi sie podobaja mnie
splawiaja.

Pepenix.

1. Data: 2001-04-26 21:54:24

Temat: Re: Re[2]: Nie gniewajcie się !!!
Od: "RaBBiT" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pepenix <p...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@r...pl...

> Pralka ma wiecej lat niz ja a instrukcji juz dawno nie ma.

to jest prostsza w obsudze ;)

> No coz ja nie jestem az tak niesmialy jak Rafik i nie raz probowalem
> ale ciagle nie bo to bo tamto. Wszystkie ktore mi sie podobaja mnie
> splawiaja.

A z iloma probowales?
[moze probowales nie z tymi co trzeba] ;)
a jescze jedno: ile masz lat >?<

--
[http://armageddon.czas.org]

1. Data: 2001-04-27 09:50:34

Temat: Re[4]: Nie gniewajcie się !!!
Od: p...@r...pl (Pepenix) szukaj wiadomości tego autora

> A z iloma probowales?
> [moze probowales nie z tymi co trzeba] ;)
> a jescze jedno: ile masz lat >?<

Nawet nie liczylem ale z wieloma.
Niestety 23(12 kwietnia)

Pepenix.

1. Data: 2001-04-27 13:10:59

Temat: Re: Re[4]: Nie gniewajcie się !!!
Od: "RaBBiT" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pepenix <p...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8...@r...pl...

> Nawet nie liczylem ale z wieloma.

Niektorzy znajduja odrazu
inni musza poszukac troche dluzej..

> Niestety 23(12 kwietnia)

dlczego niestety?

1. Data: 2001-04-27 18:18:19

Temat: Re[6]: Nie gniewajcie się !!!
Od: p...@r...pl (Pepenix) szukaj wiadomości tego autora

> dlczego niestety?

bo w tym wieku jeszcze nikogo nie mam

gdybym przezyl to w wieku 18 czy jakos tak to maial bym teraz jakies
doswiadxczenie no i jak teraz sobie kogos znajde to nie bedzie to
jakas tam beztorska radosna milosc tylko cos do czego klientka
powaznie podchodzi myslac juz(byc moze) o stabilizacji i takim tam

mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodzi gdy mowie o milosci w wieku
18 a pozniejszym

Pepenix.

S_H_Y
Poznajecie ?
Co robic?:(
Lek na depresję a może na może jeszcze na n.....?
poprawka do powyższego