białe sasanki

21. Data: 2004-06-02 10:55:51

Temat: Re: białe sasanki
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oj Ty Ty..Hibiscus rosa-sinensis w gruncie u nas nie przeżyje nawet we
> Wrocku. Czy nie myślisz przypadkiem o Hibiscus syriacus, czyli ketmii
> syryjskiej? Przecież to właśnie tego się czepiam:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> Cały czas myślę o ketmii syryjskiej.Nie myślałem że ktos pomyśli
o tej ciepłolubnej.Teraz kombinuję ja szybko wyhodować hibiskus mos..
i coś dalej.Co mi wzeszło,ślimaki znalazły.Owinąłem pojemnik
włókniną,może nie znajdą.Szukałem tych nasion,zawracałem głowę
Ewie,a te siedziały w portfelu .Jak urosną,pochwalę się.Mirzan

22. Data: 2004-06-02 17:48:41

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a) w wiadomości: <0...@n...onet.pl>...

> [...]
> włókniną,może nie znajdą.Szukałem tych nasion,zawracałem głowę
> Ewie,a te siedziały w portfelu .Jak urosną,pochwalę się.Mirzan

Posialam w tym roku nasiona hibiskusa moscheutos i hibiskusa trionum, ladnie
wzeszly, ale wolno rosna, cos nie wierze, ze zdaza zakwitnac w tym roku.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

23. Data: 2004-06-02 18:24:00

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzeszly,  ale wolno rosna, cos nie wierze, ze zdaza zakwitnac w tym roku.

Trzymam mojego w namiocie,ale na kwiat w tym roku nie liczę.
Jak podrosną,możemy wymienić sadzonki,może będą różne kolory.
Mam obiecany milin który podobno jest różowy,bardzo jestem ciekawy
czy taki wogóle jest.Za żółtą budleję.
Czy wkońcu są chętni na te sasanki?Mirzan

24. Data: 2004-06-02 18:42:41

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Jak podrosną,możemy wymienić sadzonki,może będą różne kolory.
| Mam obiecany milin który podobno jest różowy,bardzo jestem ciekawy

Zajrzyj tu, ewentualnie to taki różowawy kolor
http://www.hortiphoto.com/details.php?image_id=435

| Czy wkońcu są chętni na te sasanki?Mirzan

Białe? Zbyt popularne chyba - grupa bywa wybredna:-)

Pozdrawiam, Basia.

25. Data: 2004-06-02 21:46:10

Temat: Odp: białe sasanki
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Posialam w tym roku nasiona hibiskusa moscheutos i hibiskusa trionum,
ladnie
> wzeszly, ale wolno rosna, cos nie wierze, ze zdaza zakwitnac w tym roku.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

A ja szukam nasion lub sadzonek Hibiscus schizopetalus o karbowanych
płatkach. Może ktoś ma ?

pozdrawia
samaki

26. Data: 2004-06-05 20:44:36

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> iznaczkiem.

> Witam bardzo chętnie zaopiekuje się nasionkami sasanek .
Co do Agapantusa to mam białego i niebieskiego około 10 lat i jakoś nie mam
z nim problemów jeżeli póżną jesienią ma jeszcze kwiaty to biorę go do domu
a póżniej wystawiam do piwnicy i ograniczam podlewanie podobno agapanty
lubią przyciasną doniczkę dlatego nie przesadzam ich za często kwitną co
roku ,W tym roku wystawiłam już w kwietniu na ogród i dały sobie radę
Pozdrawia Teresa

27. Data: 2004-06-08 12:53:14

Temat: Re: Re[2]: białe sasanki
Od: "JMK" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński"
<k...@m...prv.pl> napisał w wiadomości
Witaj mirzan!
W Twoim liście przeczytałem:

ciach........
Myślę, że oferta roślin takiego jak ty zapaleńca, miłośnika
może być dobrze odbierana. Mnie osobiście przeszkadza
jedynie brak nazw
botanicznych ale to może bardziej okresla Ciebie jako
czarownika od roślin - a to ma jakiś pozytywny wydźwięk -
niż producenta.

Grupę czytam niedawno.
Tak się zupełnie dziwnym przypadkiem złożyło że pierwszą
osobą poznaną osobiście z grupy jest mirzan.
Byłem u niego 04.06.w ogrodzie.
Masz rację Krzysztofie to nie jest producent.
To jest prawdziwy i przesympatyczny czarodziej samouk (moim
zdaniem) od roślinek a jednocześnie znający twarde życie
człowiek.
Przeczytałem posty grupowe z ostatnich trzech miesięcy .
Dlaczego na tej grupie tak łatwo buduje się negatywny (a
może się mylę) obraz człowieka na podstawie oceny Jego
nieporadności internetowej i czasami prostodusznych postów?
Jak popatrzyłem na Jego ręce to byłem zaskoczony że na
klawiaturze kompa pisze. Pozdrawiam
Jerzy Kasiak

28. Data: 2004-06-08 13:37:58

Temat: Re: znów OT - grupa "pietnuje"?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JMK" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nieporadności internetowej i czasami prostodusznych postów?
> Jak popatrzyłem na Jego ręce to byłem zaskoczony że na

Stosowanie zasad odpowiedzialności zbiorowej nie jest specjalnie właściwe.
Ale jako jedna z osób podejmujących polemiki z mirzanem odpowiem Ci, choć
uważam, że niezupełnie uważnie przeczytałeś te posty.
Pierwsza pretensja - brak poprawności w nazewnictwie, wynikająca bynajmniej
nie z nieuctwa, tylko z lenistwa lub braku szacunku dla klienta ("klientów
mam jakich mam" - w podtekście - prawidłowa nazwa im niepotrzebba, wystarczy
"kalina różowa" albo "tawuła czerwonolistna").
Druga pretensja - moja prywatna - o niezrozumienie słowa pisanego - mirzan
twierdził, że krytykuję jego ofertę nie znając jej. Przypadkiem znałam i
maszynopis, który rozsyła na żądanie pocztą, i ofertę zamieszczoną w dwóch
miejscach w internecie. Pisałam o tym, jednakże albo nie przeczytał, albo
nie zrozumiał. Po czym wyśmiewał się, że krytykuję nie znając tematu.
Trzecia pretensja - co najmniej 8 osób w różnym stylu, jednakże grzecznie i
nawet z długimi uzasadnieniami (patrz post Beaty o niemowlęciu) prosiło
mirzana o cięcie postów, tak jak jest to ogólnie przyjete. Podpowiadało, jak
się to robi.
Przypominam sobie również, że mirzanowi udzielano porad np. na temat
fotografowania roślin. Rafał W. wywiesił jego ofertę na stronie grupy.
Osobiście podpowiadałm mu właściwą nazwę rośliny, którą sobie "zapuścił" w
ogrodzie.

Jeśli ktoś nie chce się dostosować do ogólnie obowiązujących reguł, to
wybacz - ale to już jego sprawa. A postem o cięciu królikom ogonów wraz
hasełkami typu "apage satanas" poczułam się zdegustowana, bo przykre jest
podejmowanie dyskusji z kimś, kto nie chce jej prowadzić w sposób
kulturalny. Nie określiłabym tego jako "prostoduszne" posty.

Pozdrawiam, Basia.

29. Data: 2004-06-08 14:46:55

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ca4cg9$ne0$1@nemesis.news.tpi.pl JMK
<j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> może się mylę) obraz człowieka na podstawie oceny Jego
> nieporadności internetowej i czasami prostodusznych postów?

Hejka. Chyba niezbyt dokładnie przeczytałeś. To, że ktoś ma
spracowane ręce nie usprawiedliwia jazdy pod prąd ulicą
jednokierunkową.
Pozdrawiam wyraźnie Ja...cki

30. Data: 2004-06-08 16:44:24

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogrodzie.
>
> Jeśli ktoś nie chce się dostosować do ogólnie obowiązujących reguł, to

Basiu, Mirzan się nauczy tylko, że dopiero zimą będzie miał na to czas.
Teraz On w ogrodzie czaruje roślinki. Zawsze od wiosny do jesieni brak mu
czasu na cokolwiek bo ogród, ogród, ogród i jeszcze raz ogród.:-))

Pozdrawiam
skryba

Andromeda
Ogrody w Hiszpanii