aparaty stale

1. Data: 2003-11-28 21:03:42

Temat: aparaty stale
Od: "ZuzaP" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

goraco polecam zel OraJel na obtarcia od aparatow stalych. zasadniczo zel
jest na bole zebow ale na obtarcia sprawdza sie idealnie duzo lepiej niz
sachol natychmiast lagodzi bol. tubka jest malutka 5,3g ale bardzo wydajna
ok24 zl w aptece.
pozdrawiam Z.

1. Data: 2003-11-29 17:00:37

Temat: Re: aparaty stale
Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> goraco polecam zel OraJel na obtarcia od aparatow stalych. zasadniczo zel
> jest na bole zebow ale na obtarcia sprawdza sie idealnie duzo lepiej niz
> sachol natychmiast lagodzi bol.

Witam!
Dobrze zalozony aparat nie ma prawa ocierac!
Wszelkie otarcia i podraznienia sa wynikiem zlego umocowania zamkow ew.
drutow.

Szanna

1. Data: 2003-11-29 17:19:27

Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Dobrze zalozony aparat nie ma prawa ocierac!
> Wszelkie otarcia i podraznienia sa wynikiem zlego umocowania zamkow ew.
> drutow.

taaak?
niech się wypowie tu osoba, która nie obtarła się ani razu.
Ja miewam np otarcia jak się długo i serdecznie śmieję (np po oglądaniu
dobrej komedii :)
A pozatym śluzówka jamy ustnej jest tak delikatna, że bardzo łatwo o
podrażnienia.
Kolejny przykład: jak śpisz calą noc na jednym boku i aparat "odciśnie" ci
się na policzku (czytaj są podrażnienia i zaczerwienienia) tzn że jest źle
założony?

nie przekonałaś mnie swoim postem.
A ja polecam Solcoseryl, drogi ale dobry..

Pozdrawiam wszystkich zadrutowanych.
Nusia

1. Data: 2003-11-29 17:26:30

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nusia" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
> nie przekonałaś mnie swoim postem.
> A ja polecam Solcoseryl, drogi ale dobry..

Od 8 miesiecy moj syn (13-lat) nosi aparat i nigdy nie obtarl sobie
sluzowki.
Jedyny bol i dyskomfort jaki zglasza to po regulacji lukow ( ale to kwestia
korygowania sie ustawienia zebow) trwajacy 1-2 dni.

Szanna

1. Data: 2003-11-29 18:05:55

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanna wrote:

> [...]
> Dobrze zalozony aparat nie ma prawa ocierac!
> Wszelkie otarcia i podraznienia sa wynikiem zlego umocowania zamkow

Nie wydaje mi się. Na jakiej podstawie piszesz coś takiego? Jesteś
ortodontką? Pytam ponieważ chyba każdy znajomy, zresztą ja sama, zawsze
mieliśmy problemy z obtarciami. Myślę, że to nieuniknione.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-29 18:07:02

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanna wrote:
> [...]
> Jedyny bol i dyskomfort jaki zglasza to po regulacji lukow ( ale to
> kwestia korygowania sie ustawienia zebow) trwajacy 1-2 dni.

Ale czy to jest dowód na to, że ma idealnie założony aparat, a cała reszta
ludzi nie? 8 miesięcy to nie jest długo, więc może wszystko przed nim.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-29 18:35:14

Temat: Re[2]: aparaty stale
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Ligeia,

Saturday, November 29, 2003, 7:05:55 PM, you wrote:

L> Nie wydaje mi się. Na jakiej podstawie piszesz coś takiego? Jesteś
L> ortodontką? Pytam ponieważ chyba każdy znajomy, zresztą ja sama, zawsze
L> mieliśmy problemy z obtarciami. Myślę, że to nieuniknione.

Wtrace sie tutaj, poniewaz w mojej pracy sa dzieci, ktore rowniez
nosza aparaty i tak dlugo prowadzane byly do korekty, w przypadku gdy
pojawial sie bol czy wyrazny dyskomfort zwiazany z noszeniem aparatu,
ze wreszcie przyczyna tych niedogodnosci zostawala usunieta.
Z wypowiedzi ich ortodontki, ktora nawiasem mowiac, robi im te aparaty
prywatnie, ale _za_darmo_ (!) wynika, ze dobrze zrobiony aparat
_nie_ma_prawa_ powodowac ranek, bolu itp.

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-11-29 18:52:09

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy to jest dowód na to, że ma idealnie założony aparat, a cała reszta
> ludzi nie? 8 miesięcy to nie jest długo, więc może wszystko przed nim.

Cala reszta ludzi...
Nie znam ich, znam kilkanascie dzieciakow z mojego i syna otoczenia
i nikt nie ma takich dolegliwosci.
A czy wszystko przed nim- chyba nie - jezeli do tej pory nic sie nie dzialo
to raczej tak zostanie.
Zreszta chyba za 4 tygodnie zdejmujemy juz aparat.

Szanna

1. Data: 2003-11-29 19:17:40

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanna wrote:

> Cala reszta ludzi...
> Nie znam ich, znam kilkanascie dzieciakow z mojego i syna otoczenia
> i nikt nie ma takich dolegliwosci.

Wybacz, ale nie wierzę. Obtarcia są zawsze, mniejsze bądź większe, ale są.
Może po prostu u innych dzieciaków są one nieduże i dlatego o nich nie
opowiadają w konktekście dolegliwości.

> A czy wszystko przed nim- chyba nie - jezeli do tej pory nic sie nie
> dzialo to raczej tak zostanie.
> Zreszta chyba za 4 tygodnie zdejmujemy juz aparat.
>
> Szanna

Po prostu nie wiem, na jakiej podstawie oceniasz, czy aparat jest dobrze czy
źle założony nie będąc ortodontką.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-29 19:19:21

Temat: Re: Re[2]: aparaty stale
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evunia wrote:

> [...]
> prywatnie, ale _za_darmo_ (!) wynika, ze dobrze zrobiony aparat
> _nie_ma_prawa_ powodowac ranek, bolu itp.

W takim razie wygląda na to, że większość ludzi ma źle zakładane aparaty.
;-) Skoro nawet produkuje się specjalne żele pomagające w leczeniu obtarć...

--
Ligeia

tłusta cera
solarium
Tropikalny Scrub do ciała...
Jakich kosmetyków należałoby unikać i nie używać w ciąży?
czy ktoś słyszał o kosmetykach Golden Rose?