tłusta cera

1. Data: 2003-11-28 19:36:14

Temat: tłusta cera
Od: "wilu" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć kobitki!!!Szukam czegoś SKUTECZNEGO na bardzo bardzo tłustą cerę (NIE
MIESZANĄ). Co najskuteczniej zmniejsza łojotok: Lysanel Active, Effaclar K,
Cleanance K avene czy może coś innego??? Szukam czegos silnego. nie grozne
mi wysuszenie cery.
Dzieki za odpowiedzi.
pozdrawiam
kasia

1. Data: 2003-11-28 19:39:06

Temat: Re: tłusta cera
Od: "poe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z kosmetykow, które wymieniłaś używałam Lysanel Active, Effaclar K -
zdecydownie silniejszy jest (i skuteczniejszy w moim przypadku) Lysanel
Active

1. Data: 2003-11-28 23:00:35

Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
K,
> Cleanance K avene czy może coś innego??? Szukam czegos silnego. nie grozne

Mam tłustą cerę.
Przy odpowiedniej pielęgnacji pryszcze już prawie nie występują, a rzadko
jak już.
Z tych trzech używałam Lysanel i Effaclar K i one nie zmniejszają łojotoku u
mnie.
Za to poprawił się kolor cery po 2 miesiącach stosowania Effaclaru a po
Avenu raczej nic się nie dzieje.
Też poszukuję czegoś co zredukuje tłustość mojej buzi.
Bezskutecznie jak dotąd.
Nic nie matuje mnie w dzień ni w nocy.
Nawet Givenchy wysiadło po dwóch razach..

1. Data: 2003-11-29 02:57:01

Od: "Monika Konopka" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
K,
> Cleanance K avene czy może coś innego??? Szukam czegos silnego. nie grozne

Polecam Silicol Skin firmy Saguna (norweska chyba...). Kosztuje ok. 30 PLN,
jest dostepny w aptekach. Ma konsystencje przezroczystego, bezzapachowego
zelu. Naklada sie go na twarz na 10 min, po tym czasie on zasycha i nalezy
go zmyc po prostu woda. Powoduje silne zaczerwienienie, ktore znika po 15-20
min, dlatego lepiej nie uzywac go rano przed praca :-)
Uzywam go dosyc regularnie (nie mozna tez za czesto, wbrew temu co pisza) i
dzieki niemu moja od lat mocno tlusta cera stala sie bardziej normalna.
Znikaja blizny, wygladza sie skora, przestaje sie przetluszczac i znikaja
wypryski. Ostatnio go uzywalam 3 tyg. temu i dotad sa widoczne efekty
dzialania.
Warto tylko po zmyciu maseczki posmarowac twarz kremem nawilzajacym, bo w
pierwszej chwili twarz jest mocno wysuszona. Co najwazniejsze, wysuszenie
nie powoduje nasilenia przetluszczania (co czesto sie dzieje w przypadku
innych srodkow leczacych tlusta cere).
Polecam!
M.

1. Data: 2003-11-29 11:21:11

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poe,
Odpowiada sie POD postem, a także tnie się cytaty!

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-11-29 12:23:03

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 29 Nov 2003 00:00:35 +0100, Bam <N...@k...chip.pl> wrote:
: Też poszukuję czegoś co zredukuje tłustość mojej buzi.
: Bezskutecznie jak dotąd.
: Nic nie matuje mnie w dzień ni w nocy.

probowalas Biodermine? mnie matuje na jakies 3 h :) i lepsza cere mam po nim
(zawiera wyciag z drozdzy).

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-11-29 13:24:41

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też poszukuję czegoś co zredukuje tłustość mojej buzi.
> Bezskutecznie jak dotąd.
> Nic nie matuje mnie w dzień ni w nocy.

Eeeee......nawet ten krem Yves Rocher Mati Zone T (tubeczka 15ml, bardzo
wydajny)?
Mam bardzo tłustą cerę i mnie matuje na kilka godzin. Nie wysusza. Na krem
stosuje puder Lentheric.

O.

1. Data: 2003-11-29 17:35:52

Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> probowalas Biodermine? mnie matuje na jakies 3 h :) i lepsza cere mam po
nim
> (zawiera wyciag z drozdzy).

A można pełną nazwę?
Poszukałabym może jakiś próbek.

1. Data: 2003-11-29 17:36:36

Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wydajny)?
> Mam bardzo tłustą cerę i mnie matuje na kilka godzin. Nie wysusza. Na krem

A nie próbowałam.
Spróbuje a co mi tam.
;)))

Pozdrawiam
BaM

1. Data: 2003-11-29 18:09:04

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> probowalas Biodermine? mnie matuje na jakies 3 h :) i lepsza cere mam
> po nim (zawiera wyciag z drozdzy).
>
> kasica

A któraś z Was używała może Pore Minimizer Clinique (żel na dzień, w takim
różowym opakowaniu)? Zastanawiam się, czy to kupić i czy będzie odpowiednie
dla mojej cery mieszanej? Ostatnio mam coraz więcej problemów skórnych, nie
wiem, może to wina pory roku...albo efekt odstawienia pigułek?

--
Ligeia

solarium
Tropikalny Scrub do ciała...
Jakich kosmetyków należałoby unikać i nie używać w ciąży?
czy ktoś słyszał o kosmetykach Golden Rose?
ranking fryzjerow, salonow kosmetycznych, wizazystow