Co z tą "wpadką" ?

141. Data: 2005-01-29 21:39:06

Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ctgn3s$3pn$2@news.onet.pl...

> Ale o czym bredzisz kobieto?
>
> Arek

Czyżbym wyczuwał pogardę dla płci pięknej w słowie "kobieto"??
Przegiąłeś kolego. Możesz mieć różne poglądy na tematy
koncepcyjno-aborcyjne, życia napoczętego itp. ale mimo różnicy poglądów
trzeba umieć się zachować. Świadczy to o kulturze osobistej. Twoja
pozostawia wiele do życzenia. Sięgając po seksitowską arogancję schodzisz
poniżej powszechnie akceptowanego poziomu. Wstyd !!!

bez pozdrowień

Sławek, zdecydowanie zdegustowany

142. Data: 2005-01-29 21:48:50

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Slav rzecze:
> Czyżbym wyczuwał pogardę dla płci pięknej w słowie "kobieto"??

Uuuu... czyżby nazwanie kobiety kobietą było uwłaczające?
Tak samo byś zareagował gdyby ona napisała "mężczyzno", czy też
jednak nie bo cierpisz na jakiś syndrom?

> Przegiąłeś kolego. Możesz mieć różne poglądy na tematy
> koncepcyjno-aborcyjne, życia napoczętego itp. ale mimo różnicy poglądów
> trzeba umieć się zachować. Świadczy to o kulturze osobistej.

Chyba się rozpłaczę i poskarżę pani przedszkolance. A może Ty to już
zrobiłeś, że Arek był niekulturalny bo powiedział do Emi "kobieto" ?

> Twoja pozostawia wiele do życzenia. Sięgając po seksitowską arogancję
> schodzisz poniżej powszechnie akceptowanego poziomu. Wstyd !!!

Rozumiem, że złośliwa i publiczna próba dyskredytacji jest na poziomie,
za to nazwanie kobiety kobietą jest poniżej akceptowanego poziomu?

To Ci powiem, że bardzo się cieszę, iż nie żyję w Twojej kulturze.

zdrówka
Arek

--
www.hipnoza.info

143. Data: 2005-01-29 22:32:56

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za to nazwanie kobiety kobietą jest poniżej akceptowanego poziomu?
>
> To Ci powiem, że bardzo się cieszę, iż nie żyję w Twojej kulturze.

Rozpłacz się jeśli musisz, trudno. Wyraz "kobieto" w twojej wypowiedzi był
użyty pejoratywnie. Widzę, że nie żyjesz w mojej kulturze i trochę mnie to
martwi. Wydawało mi się, że większość ludzi w cywilizowanym centrum Europy
powinna pewien poziom reprezentować. Ty jesteś tej tezy zaprzeczeniem.
Rozumiem, że nie zgadzasz się z wypowiedziami Emi ale Twoje odzywki o
bredzeniu .... żenujące!! No cóż, pozostaje mieć nadzieję, że wydoroślejesz.

Sławek

144. Data: 2005-01-29 23:02:09

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Slav rzecze:
> Rozpłacz się jeśli musisz, trudno. Wyraz "kobieto" w twojej wypowiedzi
> był użyty pejoratywnie.

A może jeszcze mi wytłumaczysz co jest pejoratywnego w słowie "kobieto"?
Bo pytałem się Ciebie, czy jakby ona napisała "ale o czym bredzisz
mężczyzno" to też byś oburzył, ale jakoś nie widzę odpowiedzi.
I kto tu jest seksistą ?

> Widzę, że nie żyjesz w mojej kulturze i trochę mnie to martwi.

A mnie nie. W mojej kulturze nie mówi się - bez napiętnowania -
fałszywego słowa o innych i to na dodatek publicznie, ale widzę, że
w Twojej jest to akceptowalne skoro to mnie się czepiłeś.

> Wydawało mi się, że większość ludzi w cywilizowanym
> centrum Europy powinna pewien poziom reprezentować.
> Ty jesteś tej tezy zaprzeczeniem.

No wiesz - żebyś mógł zabłyszczeć jako szlachetny rycerz chroniący
białogłowy przed takimi chamami jak ja czyli używającymi przymiotnika
"kobieto" w stosunku do kobiet.

> Rozumiem, że nie zgadzasz się z wypowiedziami Emi ale
> Twoje odzywki o bredzeniu .... żenujące!!

Co nie? W ramach autopokuty odczytam sobie aż cztery zdrowaśki.

> No cóż, pozostaje mieć nadzieję, że wydoroślejesz.

Tak jest panie przedszkolankowy!

Arek

145. Data: 2005-01-29 23:15:24

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "kobieto" w stosunku do kobiet.

> Co nie? W ramach autopokuty odczytam sobie aż cztery zdrowaśki.

A gdzież to fałszywe słowo o innych?? Cofam wszystko co napisałem a
zwłaszcza to o nadziei na wydoroślenie. Mimo długiego pobytu na tej grupie
przegapiłem Pana, Panie Buzdygan. http://www.raf256.com/arnold/ . PLONK,
soczysty i nieodwołalny. Ani słowa więcej z Panem Buzdyganem. Przepraszam
Grupę !!

Sławek

146. Data: 2005-01-29 23:20:26

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Slav rzecze:
> A gdzież to fałszywe słowo o innych??

W "ignoranckie wypowiedzi jak Twoje" .

> zwłaszcza to o nadziei na wydoroślenie. Mimo długiego pobytu na tej
> grupie przegapiłem Pana, Panie Buzdygan. http://www.raf256.com/arnold/ .

Hmmm... po co ten link Slav? Czyżbyś okazał się być kolejnym debilem,
który się na nią nabrał i nią afektuje?

> PLONK, soczysty i nieodwołalny. Ani słowa więcej z Panem Buzdyganem.
> Przepraszam Grupę !!

Oby się nie okazało, że masz cholewę zamiast gęby - grupa trzyma Cię za
słowo!

ubawiony
Arek

--
www.hipnoza.info

147. Data: 2005-01-30 02:48:36

Temat: Re: Re: Co z tą "wpadką" ?
Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

A gdzie? to fa?szywe s?owo o innych?? Cofam wszystko co napisa?em a
zw?aszcza to o nadziei na wydoro?lenie. Mimo d?ugiego pobytu na tej grupie
przegapi?em Pana, Panie Buzdygan. http://www.raf256.com/arnold/ . PLONK,
soczysty i nieodwo?alny. Ani s?owa wi?cej z Panem Buzdyganem. Przepraszam
>Grup? !!

>S?awek

To takie indywiduum tu gosci?! To jakis maniak ten buzdygan. W cywilizowanych
krajach najpierw dostalby ostrzezenie, przy tym ostrzeganiu policjanci nie
zapomnieli by mu solidnie wpieprzyc, a jakby to nie pomoglo potem poszedlby
siedziec. Co za palant. Stary i durny.
Szkoda, ze w Polsce jest ta policja taka nedzna i takie typy jak powyzej jacys
dresiarze /oni chodza w dresach? no super gosciowy! lolololol/ czy inna
smarkata osiedlowa cholota maja szanse zarzadzac. Moim zdaniem w Polsce trzeba
zaczac od stworzenia silnej, swietnie wyszkolonej i wyposazonej policji

148. Data: 2005-01-30 02:51:38

Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

Oby si? nie okaza?o, ?e masz cholew? zamiast g?by - grupa trzyma Ci? za
s?owo!

ubawiony
>Arek

Ty nie mow za grupe cwaniaku z kolkiem w nosie

149. Data: 2005-01-30 07:17:28

Od: gazebo <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP wrote:

> Przed chwilą obejrzałem reklamę o treści http://www.wpadka.pl/
> Nawet nie ma mrugania okiem jak kiedyś przy piwie ... treść jest wyłożona
> jak kawa na ławę.
>
> Interesuje mnie bardzo jak reklamodawca zamierza się bronić przed
> oskarżeniem o złamanie prawa, które chyba wciąż obowiązuje ? Może zyski
> całkowicie pokryją koszt rozprawy i ewentualne kary ? No i oczywiście

od razu zastrzegam, lekarzem nie jestem, ciaza to terminologia dotyczaca
kobiety i zaplodnienia _kobiety_ a nie zaplodnienia jaja jak to
przedstawia tutaj Arek, jesli wszczepisz (zagniezdzenie) zaplodnione
jajo w scianke macicy (in vitro) mowimy o ciazy, jesli oddzielisz jajo
od samicy to ciaza zostaje przerwana, i mamy aborcje (skrobanke) czy
poronienie jesli nastapi to bez ingerencji, nie wiem dlaczego zmienila
sie tresc ulotki, co podawal nizej Arek, moze z powodu zmian prawnych,
przepisow, jej tresc nie jest oszustwem

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

150. Data: 2005-01-30 09:16:10

Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> a mi się rzygać chce jak słyszę tak ignornckie wypowiedzi jak Twoje w
> tym momencie...

I dobrze Ci tak. Powinnaś prócz wymiotów dostać sraczki za karmienie trolla
i wywlekanie popaprańca z kibelka.

Pzdr
Leszek

Polfilin i alkohol