Re: Re: Czy moja czereÂśnia to rekordzistka...?

From: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Re: Czy moja czereÂśnia to rekordzistka...?
Date: Mon, 5 Jun 2006 08:47:49 +0000 (UTC)

s...@s...pl (Tadeusz Smal) wrote in news:002301c6853c$a52b2d00
$a4ad1453@NOWY:

>:))))
> w tym momencie ja sie usmiechne :PPPPPP
> z gustami oczywiscie sie nie dyskutuje
> ale nie ma i nie moze byc cudow
> wartosc smakowa najwczesniejszych czeresni
> szczegolnie po takim chlodnym maju nie jest zbyt wielka
>:)

Kiedy u nas przez znaczna czesc maja byla piekna sloneczna pogoda i temp w
dzien powyzej 20 st.. Dopiero teraz jest obrzydliwie zimno. Owoce dojrzaly
i byly bardzo smaczna. Generalnie nie lubie wczesnych czereœni, bo sa
wodniste i jakies takie bezsmakowe, a ta wlasnie jest czeresniowa, jak
nalezy. Sami bylismy zdziwieni :-)
Pozdrowienia - Ewa
PS. Do Skryby - nie mam pojecia, jaka to odmiana, na pewno nie ta, za jaka
ja kupilam :-)