Re: Głosujcie na Mariana Krzaklewskiego !

1. Data: 2000-09-30 15:53:00

Temat: Re: Głosujcie na Mariana Krzaklewskiego !
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Prezydent RP Marian Krzaklewski <k...@p...com>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 30 września 2000 16:14
Subject: Głosujcie na Mariana Krzaklewskiego !

(ciach te pierdoly)
>"Skoro Kwaœniewski poniża jednš z największych osobistoœci w historii
Polski, to nie
>jest godzien być prezydentem tego narodu" - powiedział bp Jan Chrapek na
temat zachowania prezydenta

>Nie dajmy się ogłupiać ! Wybieżmy jedyne rozsšdne wyjœcie !
>
>SZTAB WYBORCZY
>MARIANA KRZAKLEWSKIEGO
>Ul. Marszałkowska 77/79
>00 - 679 Warszawa
>centrala: 022 622 51 40
>
>fax: 022 621 82 24
>i...@k...pl
>http://www.krzaklewski.pl/

Drogi sztabie wyborczy,
nie wiem czy zauwazyles, ale to jest grupa kulinarna - my tu gotujemy i
dzielimy sie wrazeniami z gotowania i nie bardzo rozumiem co to tego ma wasz
kandydat (kielbasa wyborcza ??). Jesli pan Krzaklewski odznacza sie taka
sama doza taktu jak wy to kiepsko widze jego szanse w wyborach .
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-09-30 23:21:57

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| nie wiem czy zauwazyles, ale to jest grupa kulinarna - my tu gotujemy i
| dzielimy sie wrazeniami z gotowania i nie bardzo rozumiem co to tego ma

Nie chcę wyjść na kanibala, ale może powinniśmy ugotować p. Krzaka? :-)

Pozdrawiam przedwyborczo.

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

1. Data: 2000-10-01 02:53:40

Od: e...@l...pdi.net (Ella Szeremetti) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain
> www.kjb.w.pl Your mother's quite insane
> UIN:27412398 Cat food cat food cat food again

Zeby sie struc?
Jeszcze mi zycie mile! :>
Ella

1. Data: 2000-10-01 20:45:41

Temat: Odp: Głosujcie na Mariana Krzaklewskiego !
Od: "Camille" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ella Szeremetti <e...@l...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:00ab01c02b52$d0840700$0...@m...net...

He, he, z ust mi to wyjęłaś :-). Stanąć w gardle też może :-/.

Camille
(dla przyjaciół Kamila Perczak)

1. Data: 2000-10-02 06:44:11

Od: Tomasz Rog <u...@t...if.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chcę wyjść na kanibala, ale może powinniśmy ugotować p. Krzaka? :-)

CAT FOOD, CAT FOOD.

Tomek

1. Data: 2000-10-02 19:37:09

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Rog" <u...@t...if.uj.edu.pl> wrote in message

| CAT FOOD, CAT FOOD.

No tu troszkę przesadziłeś. :-)
Sam to bym może spróbował, ale eksperymentów na żołądku swojego kota
oraz psa) bym nie ryzykował. Albo się strują, albo nie ruszą tego i
się nie będą odzywać przez parę dni... Nawet nie wiesz, jak frustrujace
są ciche dni w wykonaniu kota :-)

pzdr

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"

1. Data: 2000-10-02 20:06:26

Temat: Re: Re: Głosujcie na Mariana Krzaklewskiego !
Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Oct 2000 01:21:57 +0200,
=?iso-8859-2?Q?Konrad_Brywczy=F1ski?= <b...@w...pdi.net> wrote:

>Nie chcę wyjść na kanibala, ale może powinniśmy ugotować p. Krzaka? :-)

I co dalej? Przeciez chyba nie jadl bys tego czegos? bezdomne psy tez
mi niczym nie zawinily...

--
Darek

1. Data: 2000-10-03 07:41:05

Od: Tomasz Rog <u...@t...if.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

KNo tu troszkę przesadziłeś. :-)

> Sam to bym może spróbował, ale eksperymentów na żołšdku swojego kota
> oraz psa) bym nie ryzykował. Albo się strujš, albo nie ruszš tego i
> się nie będš odzywać przez parę dni... Nawet nie wiesz, jak frustrujace
> sš ciche dni w wykonaniu kota :-)
>
> pzdr
>
> --

Nawet mi nie mow.
Ostatnio moje kocie mialo operacje, jak obudzila sie z narkozy to ja twardy
facek myslalem, ze zmiekne.

Tomek

Re: Shaker
Re: Głosujcie na Mariana Krzaklewskiego !
Pasztet Zajeczy
Barszcz z zakwasu
Czy to moze woda???