Jak przytyc? Czym sie opychac,

21. Data: 2004-09-09 21:49:45

Temat: Re: Jak przytyc? Czym sie opychac,
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Sławek Ś. napisał(a):

> poza tym nie bardzo wiem co rozumiesz przez sformułowanie "niekoniecznie
> czyste mięśnie"

chodzilo mu zapewne o dodatkowe "robienie masy" czyli otluszczanie sie -
potem chlopaki robia rzezbe

i dlaczego wg Ciebie firmy produkujące odzywki "na przyrost
> masy" stosują tak wysoką zawartość węglowodanów, jak sam powiedziałeś
> 60 -90%??

1)bo weglowodany sa tanie
2)bo uchodza za najlepsze zrodlo energii
3)bo jest mit szkodliwosci tluszczow

gdyby ktos przeprowadzil badania, ze jedzenie np kalu goryli daje
przyrosty masy to oni bo go sprzedawali a ludzie kupowali - bo to
biznes. ostatnio czytalem post pewnego pajaca, ktory pytal sie czy to
prawda, ze po paszy dla swin "idzie masa" u cwiczacych

pozd
WiRAHA

22. Data: 2004-09-10 12:11:02

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba zauwazyles ze "uprawianie" bylo w cudzyslowie? Swego czasu mialem
> kontakty z kulturystami, oni masowo uzywali koncentratow bialkowych

hmmm no to uprawianie sportu nawozac bialkiem powinienes uzyc jako przenosni
a swoja droga tez mam troszku do czynienia z kulturystami, z jednym
szczegolnie ;) (prawie 4 lata w szkole sredniej kilka lat przerwy i teraz
juz rok)

> wylacznie w celu przybierania masy miesniowej. Po prostu jezeli nie chce
sie
> "nabierac" masy tluszczowej, a tylko mase miesniowa, to potrzebne jest
> bialko i cwiczenia, oczywiscie bez szalenstw -spokojnie i systematycznie-
> mpiesnie zaczna przybierac na masie :)

widzisz ja to wiem ze bialko tu najwazniejsze - niektorzy jeszcze nie! dla
nich licza sie kalorie z weglowodanow...

23. Data: 2004-09-10 12:14:11

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> biznes. ostatnio czytalem post pewnego pajaca, ktory pytal sie czy to
> prawda, ze po paszy dla swin "idzie masa" u cwiczacych

stary to nie zaden pajac bo ma racje (i nie obrazaj mi tu
kulturystow)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
tylko ze jedyne co mu urosnie to d... :)))))))))

a jak trafisz na niego jeszcze to powiedz ze ryba podaja maczke pochodzaca z
padliny - ryby rosna jak na drozdzach ;))))

24. Data: 2004-09-10 12:19:02

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oj wyluzuj stary, nie musisz się aż tak czepiać szczegółów, chodziło mi o
> to że najlepsza dieta na wzrost masy to:

przepraszam - ale diabel zawsze tkwi w szczegolach

> białko w odpowiedniej ilości + węglowodany
> i tłuszcz w dużych ilościach + ostry trening

nie chce sie przyczepic wiec nic nie powiem ;))

> cytat z "Praktyczne porady żywieniowe dla pływaków" wydanego w 1999 przez
> Polski Związek Pływacki: "Dieta wysokobiałkowa nie zwiększy przyrostu masy
> mięśniowej gdyż każda ilość białka spożyta powyżej zapotrzebowania jest
> wydalana, albo zamieniana w tłuszcz" :-|

hmmm - nie do konca prawda - jak zwiekszysz sama ilosc bialka to i owszem -
pewnie bedzie spalane na potrzeby energetyczne (bo to je nalezy w pierwszej
kolejnosci zabezpieczyc)

25. Data: 2004-09-10 12:21:29

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przyrost
> masy" stosują tak wysoką zawartość węglowodanów, jak sam powiedziałeś

bo poprostu wiekszosc kulturystow trenujacych 'wyczynowo' nie jest w stanie
z diety zabezpieczyc zapotrzebowania na kalorie (jako wspanialy przyklad
posluzy P.Brzoska ktory opowiada ze w czasie budowania masy zona mu gotuje
400g ryzu i mowi ze to tylko 300 aby mogl sie 'napchac' odpowiednia iloscia
kalorii)

26. Data: 2004-09-10 14:52:34

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"nowac" <g...@N...pl> a écrit dans le message de
> widzisz ja to wiem ze bialko tu najwazniejsze - niektorzy jeszcze nie! dla
> nich licza sie kalorie z weglowodanow...

tylko ze wtedy to wzrasta masa ale ta ktora nie dodaje uroku ;)

Jurek

27. Data: 2004-09-17 05:55:26

Temat: Re: Re: Jak przytyc? Czym sie opychac,
Od: GS <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> schrieb in im Newsbeitrag
>Do lekarza / dietetyka nie pójdzie, szkoda się strzępić. Waży niewiele ponad
>60 kilo przy wzroście 187... tragedia... :)
>próbuje przytyć i nie wie jak...

Może po prostu cierpi na nadczynność tarczycy?
Łatwo sprawdzić, ale trzeba zrobić wyniki

Test programu AnoMail
Test programu AnoMail
Poszukuje dystrybutora diety Cambridge
Test programu AnoMail