Prawda o żywieniu optymalnym

41. Data: 2000-11-10 12:19:14

Temat: Re: Prawda o żywieniu optymalnym
Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Nov 2000, Joasia wrote:

> U?ytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisa?:3...@p...onet.pl...

czy uwazasz zatem, ze kazdy, kto nie uwaza, ze DO jest dobra na wszystko,
ma w tym jakis interes( np zeby zarobic?). czy sadzisz, ze kwestionujac
cudownosc tej diety chce cos osiagnac? tak. moze jedynie to, zeby otworzyc
niektorym osobom oczy, ze sama dieta nie zawsze zadziala.

42. Data: 2000-11-10 12:22:38

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 8 Nov 2000, Jolanta Pers wrote:

> Joasia napisa?(a) w wiadomo?ci: <8ubpls$952$1@news.tpi.pl>...
>
> Ka?dy ma prawo do pisania takim tonem, na jaki ma ochot?. "To wolny kraj".

> Gdyby? czyta?a t? grup?, zna?aby? a? za dobrze, bez wzgl?du na to, czy by?
> chcia?a, czy nie.

> Na tematy zgodne z tematem grupy, owszem. Dieta optymalna nie jest zgodna z
> tematem grupy pl.sci.medycyna, a w ka?dym razie nie po raz dziesi?ty
> prowokacyjnie zapodawana.

fakt.

> Mam ju? do?ae:
> - nachalnego ?miecenia paranoidalnym szama?stwem na grupie sci*; optymalni,
> vilcacora, pr?dy selektywne, tylko czekam, co jeszcze: urynoterapia?
> Podci?ganie aury? Od takich rzeczy s? pl.misc.paranauki.
> - nieodpowiedzialnego wciskania ka?demu, bez wzgl?du na dolegliwo?ci, diety
> optymalnej jako cudownego lekarstwa na wszystko: od raka przez stulejk? po
> depresj?;

CALKOWICIE SIE ZGADZAM. z ta dieta, to juz jest przesada.

> [...]
> - tego, ?e par? osób zrobi?o sobie z tej grupy sympatyczny odpowiednik
> irca - g?upio, bzdurnie, nieodpowiedzialnie, o niczym; jakby? nie
> wiedzia?a, to pozwól, wyja?ni?: grupy dyskusyjne s?u?? do dyskusji na
> okre?lone tematy, nie do uprawiania nachalnej propagandy na rzecz w?asnej
> pseudoreligii ani towarzyskich pogaduszek
>

> A wszystko to w dodatku w wykonaniu jakiego? stada ?a?osnych, anonimowych
> lam, które wstydz? si? w?asnych nazwisk i nawet nie potrafi? cytatu przyci?ae
> jak trzeba, a bior? si? za zbawianie ?wiata.

no wlasnie.
Anhela.

43. Data: 2000-11-10 12:40:48

Temat: Re: Re: (Nie)Prawda o zywieniu optymalnym
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anhela" <a...@i...univ.gda.pl> wrote in message
iv.gda.pl...
> On Wed, 8 Nov 2000, it was written:

> ale zachowuja sie tak jakby wiedzieli. momentami to juz robi sie
> nudne. rozumiem, ze DO pomaga w pewnych przypadkach i pewnych chorobach,
> ale do diaska, nie da sie nia wyleczyc ze wszystkich chorob swiata. z tego
> co zauwazylam, to Jacek na kazdy problem poleca diete optymalna i
> twierdzi, ze w kazdym przypadku ona pomoze. nie przesadzajmy. DO nie jest
> osmym cudem swiata.
>
> Anhela.

Oczywiscie ze nie jest ósmym.
Jest co najwyzej pierwszym. :)
Bo czym jest jakas tam piramida czy inne wiszace ogrody dla czlowieka tu i
teraz?
Widzisz, nie twierdze ze DO jest dobra na wszystko.
Ale jest dobra na wszystko to, czego przyczyna jest podle odzywianie, jakie
jest w tej chwili udzialem prawie wszystkich ludzi zwlaszcza w cywilizowanym
swiecie.
Propaganda zywienia sie ludzi zbozem , bedacych z definicji na koncu
lancucha pokarmowego niestety zbiera swoje zniwo.
Wiekszosc tu zglaszanych problemów niestety wynika wlasnie z takiego
zywienia, dlatego wyglada na to, ze o co by ktos nie pytal to DO stanowi
panaceum.
Jak zapyta sie ktos czy jest sposób na odrosniecie amputowanej nogi to nie
powiem ze DO na to poradzi.
Podobnie jak i na inne dolegliwosci, zwlaszcza o genetycznej przyczynie.
Choc i tu zbyt wiele dolegliwosci i chorób medycyna wrzuca do tego worka
gdyz nie ma na nie innego pomyslu.
Bo wiele chorób, które medycyna kwalifikuje jako genetyczne równiez ulegaja
wyleczeniu po zastosowaniu DO.
Mozna by tu mówic o tym, ze genetycznie mozna miec sklonnosci do pewnych
chorób wywolywanych nadmiarem weglowodanów w diecie, które tak ostro nie
wystepuja u osób nie majacych takich sklonnosci mimo równie slabego zywienia
swojego organizmu.
Pozdrawiam
Jacek

44. Data: 2000-11-10 12:53:20

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anhela, nie denerwuj sie.
Nie polemizuj.
Nie udzielaj swojej energii wyznawcom DO.

rgr

45. Data: 2000-11-10 13:00:05

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co zauwazylam, to Jacek na kazdy problem poleca diete optymalna i
> twierdzi, ze w kazdym przypadku ona pomoze. nie przesadzajmy. DO nie jest

Mówie Ci, szkoda Twojej energii. Kto bystrzejszy juz sie chyba przekonal o
co chodzi, nie?

rgr

46. Data: 2000-11-10 13:09:24

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Nov 2000, Jacek wrote:

> "Anhela" <a...@i...univ.gda.pl> wrote in message
iv.gda.pl...

> innych

> Oczywiscie ze nie jest ósmym.
> Jest co najwyzej pierwszym. :)
hahahahaha.

> [...]
> jest w tej chwili udzialem prawie wszystkich ludzi zwlaszcza w cywilizowanym

nie wszystkie problemy ze zdrowiem wiaza sie z podlym odzywianiem.
wytlumacz mi jaki zwiazek ma astma i ataki z dieta? co?

> [...]
> Wiekszosc tu zglaszanych problemów niestety wynika wlasnie z takiego
> zywienia, dlatego wyglada na to, ze o co by ktos nie pytal to DO stanowi

nie wydaje mi sie.

> [...]
> wystepuja u osób nie majacych takich sklonnosci mimo równie slabego zywienia

czy uwazasz, ze w diecie wysokobialkowej masz wysokie ilosci
weglowodanow???

> Pozdrawiam
> Jacek

Anhela.

47. Data: 2000-11-10 13:31:05

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wszystkie problemy ze zdrowiem wiaza sie z podlym odzywianiem.
> wytlumacz mi jaki zwiazek ma astma i ataki z dieta? co?

Nie omieszka Ci "wytlumacyc"....

48. Data: 2000-11-10 13:36:23

Od: Krzysztof Zieliński <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <o...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> chorób wywolywanych nadmiarem weglowodanów w diecie, które tak ostro nie
> wystepuja u osób nie majacych takich sklonnosci mimo równie slabego

Tak mnie właśnie naszło - czy wg. Ciebie (ewentualnie Pana Kwaśniewskiego)
intensywnie trenujący sportowcy też mają ograniczać węglowodany ?

Krzysztof Zieliński
* Politechnika Warszawska * MEiL *

49. Data: 2000-11-10 13:42:11

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anhela" <a...@i...univ.gda.pl> wrote in message > > Oczywiscie ze nie jest
ósmym.
> hahahahaha.

Wiedzialem ze sie ubawisz :)
Ja tez sie smialem jak to pisalem.

> nie wszystkie problemy ze zdrowiem wiaza sie z podlym odzywianiem.
> wytlumacz mi jaki zwiazek ma astma i ataki z dieta? co?

Nie wytlumacze ci bo nie jestem biochemikiem.
Ale wlasnie po 2 latach DO prawie skonczyly mi sie problemy z pylkowica,
alergia na wszystko co kwitnie od kwietnia do wrzesnia.
A co do konkretnie ASTMY to jakos tak sie dziwnie sklada ze na to DO pamaga.
Jednym szybciej innym wolniej (od kilku tygodni do kilkunastu miesiecy)
Przyczyny astmy nie zna medycyna, a ty chcesz zeby skromny chemik
wytlumaczyl ci jak to dziala.
Dziala i juz.
NIc wiecej mi nie potrzeba wiedziec aby byc zdrowym.
Biochemik czy lekarz to inna sprawa.

> nie wydaje mi sie.
Masz prawo tak myslec.
Ale ja sprawdzilem to na sobie tak jak moi znajomi i wyglada na to, ze
wlasnie tak jest.

> czy uwazasz, ze w diecie wysokobialkowej masz wysokie ilosci
> weglowodanow???

Co do diety wysokobialkowej to 100 gram bialka nadmiarowego jest przerabiane
na ok 56 g glukozy.
NIe bardzo wiem co chcesz przez to pytanie powiedziec.
Wada diety wysokobialkowej jest to, ze obciaza ona watrobe i nerki tym, ze
trzeba usunac grupy aminowe bedace w strukturze aminokwasów.
To jest robota durnego i na dodatek czesto szkodliwa.
Dlatego my unikamy nadmiarów bialka.
Dla nas idealem jest 40-60 gram bialka zwierzecego.

Pozdrówka.
Jacek

50. Data: 2000-11-10 14:23:06

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zieliński) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jednym szybciej innym wolniej (od kilku tygodni do kilkunastu miesiecy)
> Przyczyny astmy nie zna medycyna, a ty chcesz zeby skromny chemik

To bardzo dziwne. Ja przeszedlem na diete niskotluszczowa i prawie skonczyly
mi sie problemy z katarem siennym. Jak to optymalni wytlumacza?

Piotr Zielinski
(stosujac retoryke Optymalnych)

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

migrena a kregi szyjne-zwyrodnienie???
www.lens.pl - leasing sprzetu medycznego
pigulki anty a ciaza