Re: Re: (Nie)Prawda o zywieniu optymalnym

From: "Jacek" <o...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Re: (Nie)Prawda o zywieniu optymalnym
Date: Fri, 10 Nov 2000 14:42:11 +0100

"Anhela" <a...@i...univ.gda.pl> wrote in message > > Oczywiscie ze nie jest
ósmym.
> hahahahaha.

Wiedzialem ze sie ubawisz :)
Ja tez sie smialem jak to pisalem.

> nie wszystkie problemy ze zdrowiem wiaza sie z podlym odzywianiem.
> wytlumacz mi jaki zwiazek ma astma i ataki z dieta? co?

Nie wytlumacze ci bo nie jestem biochemikiem.
Ale wlasnie po 2 latach DO prawie skonczyly mi sie problemy z pylkowica,
alergia na wszystko co kwitnie od kwietnia do wrzesnia.
A co do konkretnie ASTMY to jakos tak sie dziwnie sklada ze na to DO pamaga.
Jednym szybciej innym wolniej (od kilku tygodni do kilkunastu miesiecy)
Przyczyny astmy nie zna medycyna, a ty chcesz zeby skromny chemik
wytlumaczyl ci jak to dziala.
Dziala i juz.
NIc wiecej mi nie potrzeba wiedziec aby byc zdrowym.
Biochemik czy lekarz to inna sprawa.

> nie wydaje mi sie.
Masz prawo tak myslec.
Ale ja sprawdzilem to na sobie tak jak moi znajomi i wyglada na to, ze
wlasnie tak jest.

> czy uwazasz, ze w diecie wysokobialkowej masz wysokie ilosci
> weglowodanow???

Co do diety wysokobialkowej to 100 gram bialka nadmiarowego jest przerabiane
na ok 56 g glukozy.
NIe bardzo wiem co chcesz przez to pytanie powiedziec.
Wada diety wysokobialkowej jest to, ze obciaza ona watrobe i nerki tym, ze
trzeba usunac grupy aminowe bedace w strukturze aminokwasów.
To jest robota durnego i na dodatek czesto szkodliwa.
Dlatego my unikamy nadmiarów bialka.
Dla nas idealem jest 40-60 gram bialka zwierzecego.

Pozdrówka.
Jacek