Re: (Nie)Prawda o zywieniu optymalnym

Data: 2000-11-10 21:00:17
Temat: Re: (Nie)Prawda o zywieniu optymalnym
Od: "Jacek" <o...@p...com>

"Jacek D." <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:3A0C2A91.1AB5@priv4.onet.pl...

> Panowie i Panie
> przeciez to jest takie proste.
> Jezeli ktos pracuje fizycznie, czy na dworze i jest chudy
> to potrzebuje jesc mieso, slonine
>
> a jezeli ktos jest intelektualista biurowym i siedzi przy biurku 10-16
> godzin dziennie to moze jesc mniej sloniny lub wcale, bo organizm nie
> mam jej kiedy spalic.

Poczyta moze sobie kolega ile % energii spala mózg, zwlaszcza w czasie
wytezonej pracy.

> Praca fizyczna na polu pobudza hiperwentylacje pluc, dotlenienie krwi
> i przyspiesza metabolizm.
> Dlatego slonina zostaje szybko strawiona.
>
> Zywienie slonina i miesem biuraliste prowadzi wnet do przyrostu wagi i
> wielkosci brzucha.

No i tu sie mylisz.
Ja, moja kobieta i wielu znajomych jedza ta przyslowiowa slonine i
szczupleja.
Wot zagwozdka.

> Japonczycy nie jedza sloniny bo nie hoduja swin. A ich pokarm i dieta
> sklada sie z tego co mozna kupic w sklepie i wylowic z morza.

Dokladnie tak.

> Moze trza im wysylac swinie i slonine to wtedy zmienia diete i swoje
> nawyki zywieniowe..

NIe ma potrzeby.
Ich dieta i tak jest jedna z lepszych.
Prawie tak dobrych jak nasza wysokotluszczowa.
Pozdrowienia
Jacek