Re: Re: (Nie)Prawda o zywieniu optymalnym

Data: 2000-11-10 22:32:40
Temat: Re: Re: (Nie)Prawda o zywieniu optymalnym
Od: Krzysztof Zieliński <z...@w...home.pl>

Użytkownik "Jacek" <o...@p...com> napisał w wiadomości
news:8uh3ak$f50$1@h1.uw.edu.pl...

> Skocz na listę news://news.mjz.com.pl/pl.soc.dieta.optymalna
> tam jest taki wątek o sportowcach w kontekscie DO.

Nie chce mi się. Poważnie - po doświadczeniach na tej, nie mam zamiaru.

> Kwaśniewski twierdzi że sportowcy mają wyższą kondycję, odporność na
stres,
> wydolność oddechową.

Więc ? Co dla nich proponuje z tej okazji ? Bo ameryki nie odkrył, to wie
każdy.

> Kolega na DO opowiadał mi jakie efekty miał na siłowni, tak współćwiczący
mu
> pozazdrościli że kilku przeszło na DO( Bez anabolików oczywiście :) ).
> Ale wg mnie może być wyjątek.

A jakie miał efekty że się spytam ? Zwiększył poważnie masę ? To w jaki
sposób to zrobił nie jedząc białka a jedząc tłuszcz ? I z czego był
syntetyzowany glikogen ?

> A mianowicie sprinterzy, których mięśnie pracują raczej w reżimie
> beztlenowej zamiany glukozy w kwas mlekowy. Im chyba ograniczanie glukozy
> nie pomoże.

Akurat sporty siłowe, jeżeli chodzi o specyfikę wysiłku są dosyć podobne do
sprintów.

> A jaką dyscyplinę sportu uprawiasz?

Różne - siłownia, Karate, jazda na MTB.

Krzysztof Zieliński