Dzrewa i krzewy obcego pochodzenia

51. Data: 2006-06-06 16:51:42

Temat: Re: Re:[OT -nie muszą obcego, byle na południowy balkon]
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
news:e63u5o$e5k$1@inews.gazeta.pl...

> co masz przeciw babom? Wszak wyglądamy malowniczo pieląc i hakając? ;-)))
Fakt ;-))))

> BTW - znasz li jakowyś zestawik roślinny na balkon południowy? Bo co
posieję
> czy posadzę, to mi wypali, albo przędziorek zeźre, albo grzyb zaatakuje
:((

A winorośl sobie posadź. Albo miętę. Albo liliowca.
Pozdrawiam :-)
Janusz

52. Data: 2006-06-06 18:24:49

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):

> A winorośl sobie posadź. Albo miętę. Albo liliowca.
> Pozdrawiam :-)

dziekuje przepieknie. Liliowiec brzmi dumnie, no i nie ma, jak mietowa
herbatka z zywej miety.

zdrowki
hania

53. Data: 2006-06-06 18:36:47

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Liliowiec brzmi dumnie,
.... a jak bajerancko wygląda :-)
> no i nie ma, jak mietowa > herbatka z zywej miety.
...albo likier miętowy na kostce lodu. :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

54. Data: 2006-06-06 18:42:15

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> ..... a jak bajerancko wygląda :-)
> ....albo likier miętowy na kostce lodu. :-))

no nie chcialam o tej porze o alkoholu ;-)

paCZe na tego liliowca, mniam!
zdrowki
hania

55. Data: 2006-06-07 09:29:50

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..... a jak bajerancko wygląda :-)

ale kwitnie 1 dzień, a ja jestem w domu wieczorami i wolę chyba coś mniej
okazałego , za to wytrzymałego na: pogodę tego lata, ukrop na balkonie
no i żeby było dłużej kwitnące/cieszące oko pięknotą swą, najchętniej
zimozielone, znaszli coś?

> ....albo likier miętowy na kostce lodu. :-))

miętki już chyba za późno siać? :( a tak lubię, wot i skleroza

zdrowki
hania

56. Data: 2006-06-07 10:21:30

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> posieję
> czy posadzę, to mi wypali, albo przędziorek zeźre, albo grzyb zaatakuje
Też mam południowy balkon i przeprowadzam eksperyment - mam pelargonie,
drobnokwiatowe petunie i tytoń. Póki co wszystko sprawuje się dobrze, choć
pelargonie chyba najgorzej. Tytoń i petunie wyglądają bardzo ładnie. Nie
sadź surfinii jeśli nie chcesz podlewać 2x dziennie.

Pozdrawiam
Baśka

57. Data: 2006-06-07 17:01:10

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " napisała:

> [...]
> okazałego , za to wytrzymałego na: pogodę tego lata, ukrop na balkonie
> no i żeby było dłużej kwitnące/cieszące oko pięknotą swą, najchętniej

To moze macierzanki, plomyki, gozdziki, lawenda, szalwia, rozchodniki? One
lubia slonce i sucha glebe. Mozesz z nich skomponowac kwitnaca caly sezon
aranzacje. A jesli zostawisz na zime kwiatostany, to tez beda zdobily.
Ale w zime to raczej wszystko trzeba zabezpieczac na balkonie.

Ewentualnie jakies jalowce i irgi moze przezyja z oslonieta tylko doniczka.
No, rozchodniki tez ;)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

58. Data: 2006-06-07 20:26:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Jun 2006 09:29:50 +0000 (UTC), Hania napisał(a):

> miętki już chyba za późno siać? :( a tak lubię, wot i skleroza

To sęp sadzonki:)

Pozdrawiam,
Marta

59. Data: 2006-06-07 21:00:27

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " napisała:
> miętki już chyba za późno siać? :( a tak lubię, wot i skleroza

A skad jestes? Mam na zbyciu okraglolistna variegate, jesli chcesz ;)

Agnieszka Biernacka

60. Data: 2006-06-08 07:12:44

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc <a...@a...art.pl> napisał(a):

> [...]
> pelargonie chyba najgorzej. Tytoń i petunie wyglądają bardzo ładnie. Nie
> sadź surfinii jeśli nie chcesz podlewać 2x dziennie.

właśnie, cholera, posadziłam ;-// choć obecna pogoda nie zmusza do podlewania
(wsie kwiatki odpadły i wygłada toto smętnie ;-)))

tytoń i petunie, zapamiętam :)))

zdróweczki
hania

Wypozyczenie glebogryzarki