on kocha inna, ale mnie tez

621. Data: 2003-06-10 08:07:28

Temat: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> No nie -- po czymś takim to tylko należy wprowadzić zakaz myślenia w
> szczególności
> PRZED:
> - seksem (pierwszym ;-))) )

a pewnie! i w czasie

> - ... (drugim ... i następnymi)

jw

> - podjęciem decyzji o byciu razem

jw

> - ślubem

jw

> - poczęciem (kolejność dowolna ;-))) )

jw

> - rozwodem

szczególnie!

> ROTFL

To się śmiejesz Ty czy Twój Umysł?

puchaty

622. Data: 2003-06-10 08:10:19

Temat: Re: Re:OT on kocha inna, ale mnie tez
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <2...@2...17.138.62>, ...@...Q says...

> Już chciałem mu zadrościć a tu i współczucie to za mało
> ;-))))

wspolczuc ze nie mieszkamy razem?

ona nie jest moja kochanka, ona jest nasza kochanka :)

K.

623. Data: 2003-06-10 08:11:51

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:
> Napisałam tylko, że przypisywanie np. kobietom perfidii i
> intryganctwa, a mężczyznom....hmmmm....powiedzmy prostolinijności i
> opanowania to poważne uproszczenie i przykład Agati jest tego
> doskonałą ilustracją, więc Boczek trafił jak kulą w płot ze swoją
> ludową mądrością.
> Nic nie mówię o relacji ofiara-"oprawca". To zupełnie inna historia i
> jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

OK. Ja chciałem zwrócić uwagę, że w relacji mężczyzna - kobieta
jedni i drudzy postępują tak, jak sobie na to nawzajem pozwalają.

puchaty

624. Data: 2003-06-10 08:21:18

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja bym tego tak nie ustawiał. Do relacji ofiara - męczący potrzebne są
> dwie strony.
[ciach]

[...]
Ofiara znajdzie sobie męczącego, męczący znajdzie sobie

625. Data: 2003-06-10 08:25:42

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> wspolczuc ze nie mieszkamy razem?
>
> ona nie jest moja kochanka, ona jest nasza kochanka :)

No właśnie ;-)))

A tak na serio to co rozumiesz jako

"ona jest naszą kochanką"?

Qwax

626. Data: 2003-06-10 08:26:14

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax"

> A nie jest??

Nie dla wszystkich z pewnością.
Asia

627. Data: 2003-06-10 08:27:58

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> To się śmiejesz Ty czy Twój Umysł?

We trójkę - JA, Mój Umysł i Moje Ciało
Jesteśmy "w trójcy jedyni"

Qwax

628. Data: 2003-06-10 08:28:51

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Wracając do Agati - z jej postów wynika raczej, że ten "wyższy
poziom
> moralności" to, obrazowo mówiąc, przekonywanie wegetarianina, że
mięso
> (taki np. befsztyczek) jest nadzwyczaj smaczne, zdrowe i
apetyczne...

A nie jest??

Qwax

629. Data: 2003-06-10 08:33:37

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Może przejdźcie na priv.

A nie chcesz wiedzieć?
Jeżeli On nie ma nic przeciwko odpowiedzi to chyba lepiej określić to
jednoznacznie na grupie by w przyszłości ktoś inny już się nie
dopytywał.
(jeżeli ma coś przeciw to przecież nie musi w ogóle odpowiadać)

Ale jeżeli byłoby to niezgodne z zasadami pałętającymi się po tej
grupie to służę

Q...@w...pl
(zmieniłem konto)

Pozdrawiam Qwax

630. Data: 2003-06-10 08:37:01

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Qwax"

> Nie dla wszystkich z pewnością.

to jak z tym: "nie seks - bo 'fuj'"
- należało by się zastanowić dlaczego "bo 'fuj'"
a nie dlaczego "nie seks"

Smacznego
(i w seksie i w befsztyku - ach jak bym teraz pojadł dobrego tatara -
marzenia ściętej głowy)

Pozdrawiam
Qwax

Re: katolicyzm a prezerwatywy