Re: on kocha inna, ale mnie tez

From: Oleńka <o...@b...wroc.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Date: Tue, 10 Jun 2003 10:21:18 +0200
<3...@i...gliwice.pl> <bbq08b$rvt$1@news.onet.pl>
<0...@p...pl> <bbq297$43o$1@news.onet.pl>
<0...@p...pl> <bbq346$265b$1@news2.ipartners.pl>
<bbq4ph$b1o$1@news.onet.pl> <bbq42q$26vl$1@news2.ipartners.pl>
<bbq62o$4a5$1@SunSITE.icm.edu.pl> <bbq75b$hlh$1@news.onet.pl>
<bbq7l7$qov$1@SunSITE.icm.edu.pl> <bbtcmn$j3f$1@news.onet.pl>
<bbv2ai$19v$1@SunSITE.icm.edu.pl> <bbv40e$ef9$1@news.onet.pl>
<bbv54l$23r$1@SunSITE.icm.edu.pl> <bbv7i6$fmf$3@atlantis.news.tpi.pl>
<M...@n...onet.pl> <bc1j1v$g6q$1@news.onet.pl>
<bc2910$g3j$1@news.onet.pl> <bc3vjq$kfk$1@opat.biskupin.wroc.pl>
<bc436j$sl1$1@news.onet.pl>

> A ja bym tego tak nie ustawiał. Do relacji ofiara - męczący potrzebne są
> dwie strony.
[ciach]

Napisałam tylko, że przypisywanie np. kobietom perfidii i intryganctwa, a
mężczyznom....hmmmm....powiedzmy prostolinijności i opanowania to poważne
uproszczenie i przykład Agati jest tego doskonałą ilustracją, więc Boczek
trafił jak kulą w płot ze swoją ludową mądrością.
Nic nie mówię o relacji ofiara-"oprawca". To zupełnie inna historia i jedno
z drugim nie ma nic wspólnego.
O.
Ofiara znajdzie sobie męczącego, męczący znajdzie sobie