on kocha inna, ale mnie tez

641. Data: 2003-06-10 10:05:23

Temat: Re: OT on kocha inna, ale mnie tez
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Qwax" <...@...Q> mówi:

>Jakaż ty jesteś powierzchowna
>- wstydziła byś się

Patrz mój sig.

Agnieszka
--
(-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)
( Mężczyzna powinien się wstydzić." Jacek Kijewski)

642. Data: 2003-06-10 10:07:58

Temat: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Kaszanisz cytaty

?????

> 2. A jesteś wegetarianinem?

Nie - jeszcze nie zachorowałem (aż tak bardzo)

> 3. Kaszanisz cytaty

??? co to jest 'kaszanisz'?
i jak to sie ma do 'cytatów'?

> Agnieszka (czy próba wyobrażenia sobie pewnej analogicznej sytuacji
> aż takie wyzwanie?)

No właśnie!
Ktoś wymyśla sobie jakieś paranoiczne podejście do jedzenia i potem
podaje to jako przykład normalności!

"(czy próba wyobrażenia sobie pewnej analogicznej sytuacji to
aż takie wyzwanie?)"

no właśnie - a dla Ciebie?
właśnie sobie wyobraziłem 'analogię' na większej głębokości
znaczeniowej

Pozdrawiam
Qwax

643. Data: 2003-06-10 10:14:29

Temat: Re: Re:OT on kocha inna, ale mnie tez
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <2...@2...17.138.62>, ...@...Q says...
> A tak na serio to co rozumiesz jako
>
> "ona jest naszą kochanką"?

zarowno moja jak i mojej zony.

K.

644. Data: 2003-06-10 10:15:39

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <0...@p...pl>, d...@n...net says...
> Ona tylko tak udaje. W rzeczywistosci wszyscy jestesmy ogromnie zainteresowani
> kochanka panstwa S. Ja ze swojej strony zapytam tylko, jaki ma kolor wlosow,
> jakich perfum uzywa i czy lubi czerwona bielizne ?

w chwili obecnej uwaza ze ma zloty blond, bo taka farbe kupila, ja sie
nie zgadzam, bo twierdze ze to braz jest, ale ja sie nie znam.
uzywa pefrum orientalnych, nazwy nie pomne, nie kupuje jej perfum.
nie przepada za czerwona bielizna.

Wystarczy?

K.

645. Data: 2003-06-10 10:23:04

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Qwax" <...@...Q> mówi:

>?????

Popatrz na zacytowanego przez ciebie posta:
<2...@2...17.138.62>

>Nie - jeszcze nie zachorowałem (aż tak bardzo)

Ale wyobraźnię masz?

>??? co to jest 'kaszanisz'?

Psujesz.

> i jak to sie ma do 'cytatów'?

Jak wyżej w msg-id i poniżej.

>No właśnie!
>Ktoś wymyśla sobie jakieś paranoiczne podejście do jedzenia i potem
>podaje to jako przykład normalności!

Powtórzę pytanie: czy próba wyobrażenia sobie pewnej analogicznej
> [...]

> aż takie wyzwanie?)"
>
>no właśnie - a dla Ciebie?
>właśnie sobie wyobraziłem 'analogię' na większej głębokości

Dla mnie nie stanowi to problemu. Wiem, jak podchodzą do mięsa
wegetarianie. Ale rozumiem, że kwestia tego, że mięso przez większość
naszego społeczeństwa jest lubiane, może przeszkadzać w spojrzeniu na tą
analogię z innej perspektywy niż zazwyczaj.

Agnieszka (sigh)

646. Data: 2003-06-10 10:23:21

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak wrote:
> Ja na pierwszym miejscu stawiam organy oliwskie. :->

Tak! Te sprawiają olbrzymie wrażenie.
(szczególnie w rękach wirtuoza;-)

puchaty

647. Data: 2003-06-10 10:24:00

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Dunia, wróciłaś już z tej delegacji?

W czawrtek. Ufff.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

648. Data: 2003-06-10 10:26:10

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

649. Data: 2003-06-10 10:29:57

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Wystarczy?

Pewna nie jestem, bo w koncu Qwax zarzucil mi powierzchownosc.. Niewykluczone
wiec, ze w wolnej chwili postaram sie wymyslic jakies bardzo intelektualne
pytanie.
W tym momencie jednak jestem (i chyba nie tylko ja, ale i cala psr)
usatysfakcjonowana odpowiedzia.

650. Data: 2003-06-10 10:30:20

Temat: Re: (głupawka przedpołudniowa)
Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:bc34jo$eqeep$1@ID-160051.news.dfncis.de...

> Nie - coś Ci się pomieszało - to my kobiety jesteśmy sterowane hormonami,
> stąd jak tylko któraś ma gorszy humor, to zaraz znajdzie się jakiś
stroskany
> pan, ze standardowym pytaniem o zbliżający się okres - cóż za troska
!!!!!.
> :)
>
> Mężczyźni natomiast mają spermę zamiast mózgów i dla tego myślą penisami
> ;)))
>
> To tyle w kwestii jakże miłych - obiegowych opinii.
>
> Sowa - która na zabój kocha takie teksty

Oj ...Sowa .... Tobie się chyba okres zbliża ? !!

Te Wasze kobiece hormony ;-)))))))))))))

Pozdrowienia cieplutkie i uśmiechnięte od ucha do ucha

Sławek

ps. a swoją drogą to już całkiem w tej anatomi się pogubiłem. Jeśli mam
spermę zamiast mózgu to znaczy, że mam ją w głowie to mózg mam .... zamiast
spermy w penisie ??? oj.... nic pojąć nie mogę - ale biorąc pod uwagę jakim
organem myślę to pewnie nic zaskakującego ;-PPPP

Re: katolicyzm a prezerwatywy
pegperego atlantico
Małżeństwo bez miłości ??