Re: Re: Re: Alle fajna muzyka w Trójce!:))

Data: 2002-11-27 16:16:54
Temat: Re: Re: Re: Alle fajna muzyka w Trójce!:))
Od: "EvaTM" <e...@i...pl>

Użytkownik "Marsel" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:MPG.184efb58d05090eb989822@news.tpi.pl...

> Moja odpowiedz, przyznaje, byla zlosliwa
> (aby utrzymac sie w konwensji zaproponowanej przez Ciebie)
> Jednak teraz calkiem juz serio pisze, ze to co zaprezentowalas wydaje
> mi sie smieszne, a moze nawet jest troche "niedorosle" ;-p

Nie szkodzi :P

> dlaczego? bo nie powiedzialas do czego niby mieliby byc dorosli, nie
> przedstawilas co mialoby oznaczac owa doroslosc. Np. jak ty sobie
> wyobrazasz doroslego czlowieka (ew. kobiete i osobno mezczyzne) ?

Dorosły człowiek powinien potrafić się porozumiewać z otoczeniem,
zwłaszcza jeśli to rodzina. Porozumiewać, a więc zarówno mówić, słuchać
jak i wyciągać wnioski. Nie obciążać też swoją osobą innych, ponad miarę.
Powinien być partnerem. Małżeństwo to spółka, instytucja.
Jeśli każdy z partnerów w spółce hopsa sobie jak chce, to jaki będzie efekt? Co
zostanie z początkowego zamraczającego działania hormonow
i ferromonów? Możesz sobie sam odpowiedzieć. Dorośle :p

> ps.
> Odnosze wrazenie ze piszesz bardzo osobiscie.. jesli wiec chodzi o
> mnie, to jestem pewien, ze jestem jednostka wybitnie niedorosla. :)

A jest jakiś zakaz osobistego pisania? Spróbuj i Ty! :))
Czy to tylko zakaz dla dorosłych? :D

E.