Alle fajna muzyka w Trójce!:))

1. Data: 2002-11-25 23:21:28

Temat: Alle fajna muzyka w Trójce!:))
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie, jaki to utwór, wykonawcy?
nie dosłyszałam niestety..
E.

1. Data: 2002-11-25 23:24:21

Temat: Re: Alle fajna muzyka w Trójce!:))
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM pisze w news:arubbh$pdh$1@news.tpi.pl

> Czy ktoś wie, jaki to utwór, wykonawcy?
> nie dosłyszałam niestety..

Evcia, przecież to chaos nad chaosami! :) Może to nie ten utwór?

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-11-25 23:31:34

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <z...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> EvaTM pisze w news:arubbh$pdh$1@news.tpi.pl

> Evcia, przecież to chaos nad chaosami! :) Może to nie ten utwór?

Początek i koniec był niezły. Środek chaotyczny.
Coś mnie znosi w stronę chaosu? :). Nie..
właśnie odchorowałam chaotyczny rodzinny weekend! ;))
Bosz.. kiedy dzieci ostatecznie dorastają?
Kiedy dorastają mężczyźni?!?!?! ;)
Obawiam się, że..
;)
E.

1. Data: 2002-11-26 09:52:07

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM pisze w news:arubug$sln$1@news.tpi.pl

> Początek i koniec był niezły. Środek chaotyczny.
> Coś mnie znosi w stronę chaosu? :). Nie..

Mnie znosi jak najdalej od chaosu, za to w stronę autystycznej
potrzeby porządku - w muzyce, a zwłaszcza w jazzie. :)

> Bosz.. kiedy dzieci ostatecznie dorastają?
> Kiedy dorastają mężczyźni?!?!?! ;)
> Obawiam się, że..

Lepiej nic nie mów, bo uwolnisz demona. :)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-11-26 11:17:49

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Nov 2002 00:31:34 +0100, EvaTM napisał/napisała:
> Kiedy dorastają mężczyźni?!?!?! ;)

nie dorastaja nigdy.. wiec wez swoja lopatke, ja wezme wiaderko i spotkajmy
sie w piaskownicy :P

--
* Oficjalnie kawaler * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-11-26 11:21:58

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: Czy ktoś wie, jaki to utwór, wykonawcy?
: nie dosłyszałam niestety..

Spędzasz czas słuchając trójki ? Muszę tego spróbować. Wieczorami często
pracuję przy komputerze i teraz dodatkowo będę słuchał radia :)

pozdrawiam
Silvio Manuel

1. Data: 2002-11-26 11:32:13

Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM wrote:
[cut]
> [...]

Dla Alla-

tu właśnie możesz zobaczyć w akcji utrwalanie stereotypu, o którym kiedyś
wspominałem.

Saulo/Paweł

1. Data: 2002-11-26 13:51:11

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwojga imion objawił:
:-))

| tu właśnie możesz zobaczyć w akcji utrwalanie stereotypu, o którym kiedyś
| wspominałem.

Możesz dokładniej? Albo odeślij do wspomnień.

Bo to co uprawia Ewa, to zwykła kobieca zabawa,
a dla nas pożyteczne :-)
Poza tym, to zwykła prawda.
Ciężko nie streotypować rzeczy oczywistych.
Dziwię się tylko, że Ewa o to pyta, ale pewnie tylko literacko wzdychnęła.
:-)

pozdry
ett

1. Data: 2002-11-26 14:16:59

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote:

"Paweł Niezbecki"
> [...]

Odsyłam (do baśni z tysiąca i jeden słów rzuconych na wiatr):

"Tzw. "niedojrzałość emocjonalna" to jedna z ulubionych obelg kobiet wobec
mężczyzn, często używana po prostu w sytuacji, gdy mężczyzna nie zachowuje
się tak, jak oczekiwałaby od niego kobieta (i nie ma znaczenia, czy naprawdę
jest to zachowanie dojrzałe, czy niedojrzałe). Pisałem o tym już dawno temu.

Tak więc, faktycznie, szczególnie nie lubię u kobiet tego liczmana, tego
wytrychu, tego jokera w dyskusji z mężczyzną, jakim jest zarzut
niedojrzałości emocjonalnej."

W jakim sensie?

co do tego nie ma wątpliwości :-)

ozdry

saulo

1. Data: 2002-11-26 15:37:41

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Tak więc, faktycznie, szczególnie nie lubię u kobiet tego liczmana, tego
> wytrychu, tego jokera w dyskusji z mężczyzną, jakim jest zarzut

No dobrze.. wszyscy jesteśmy jak dzieci ;) alle Wy bardziej.
W związku z czym My nie mamy wyjścia - musimy szybciej dojrzewać,
kurka wodna! ;) a tak by się chciało mieć jakieś oparcie..
czasami ;)

> W jakim sensie?

> co do tego nie ma wątpliwości :-)

i rady...
;)

> ozdry
> saulo

zdry
E.:)

takie sobie pytania...
JAK SADZICIE????????
Prosba ( Rydzyk)
(spam)Pisze prace zaliczeniowe
Co za bydlo jezdzi tymi pociagami - komentarz