Re: Re: Re: Re: przyjaźń?

From: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Re: Re: Re: przyjaźń?
Date: Mon, 9 Jun 2003 19:03:29 +0200
Sender: M...@p...onet.pl@tpiuser130.dami-rz.pl

Bacha:
> Zatrzymam się jeszcze na moment nad inercją ewolucyjną.
<...> > A zatem "geniusz" Natury, czy atawizm
> polegający na tzw. nawrocie wstecznym jednej z cech do wcześniejszych form
> rozwojowych?

a skad ja mam to wszytko wiedziec dziecko?

> Wszystko to wskazuje, że więcej w nas zwierzaka niż nam się wydaje, a
> kultura czy wartości, to często tylko zewnętrzna "politura". Dlatego
> komiczne wrzaski JeT'a o ubranych szympansach nie są wcale takie
> bezsensowne,

nie, nie tak, poprostu: "nie sa bezsensowne"

> jak to się niektórym wydaje.
> Fakt, że może nieco deprymować ta jego szympansia zapalczywość przekazu,
> ale w wielu przypadkach nie sposób odmówić mu odrobiny racji. ;)

w ten sposob wykazalas ze jego zwierzeca zapalczywosc nieco Cie
deprymuje. Powiedz to glosnio i wyraznie, nie obawiaj sie, to nie boli
"Zapalczywosc Jeta mnie deprymuje"
jeszcze raz.
no, smialo

--