Definicja ksRobaka, poprawka puciek2, + reszta w temacie

1. Data: 2003-06-14 10:45:55

Temat: Definicja ksRobaka, poprawka puciek2, + reszta w temacie
Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wątek ten ma być w zamyśle kontynuacją mojej dyskusji z ksRobakiem
na temat jego definicjii oraz odpowiedzią na jego posty do mnie, które
pozostały bez odpowiedzi w tym temacie.
poniżej dodam obie gałęzie. Zachęcam do dołączenia się do dyskusji.

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-06-14 11:08:19

Temat: Definicja ksRobaka, poprawka puciek2
Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest definicja ksRobaka:
"sensem życia jest zapewnienie sobie i swoim potomkom
jak najlepszej egzystencji, przy zachowaniu zasady:
"nie czyń drugiemu, co tobie nie miłe"
[Teoria Czasu]"

A to jest moja poprawka:

> próbujesz nieudolnie poprawić definicję Teorii Czasu. dlaczego?
> odpowiem Ci.
> UWIERZYŁEŚ, że człowiek jest maszyną a słowa to bity informacji
> co Ci tu nie pasuje? SPÓJNIK - litera " i "
> w Twojej mechanicznej logice nie mieści się, że spójnik może być
> czymś innym niż operand zdania logicznego
> nie dociera do Ciebie (a więc ściemka), że spójnik jest elementem
> zdania: łączącym, przyłączającym, rozszeszającym, uwydatniającym,
> wyróżniającym, wzmacniającym.

Ja rozumiem o czym Ty piszesz. Natomiast Ty nie rozumiesz o czym ja piszę.
Jeżeli już się silisz na pisanie definicji, to powinieneś wiedzieć że w
definicjach spójnik "i" właśnie zwyczajowo traktuje się jak operand zdania
logicznego. Jeśli chcesz nadawać w definicji spójnikom jakichś mistycznych
znaczeń to musisz w tej definicji o tym napisać. Jeśli tego nie robisz
to Twój błąd. A to co ma być definicją zaczyna być ledwie poezją.
Definicja powinna być jasna, prosta i jednoznaczna jeśli ma być taką.

> Jeśli z poprawnej definicji usuniesz: " i swoim potomkom"
> to usuniesz spójnik łączący pokolenia. Kikut który otrzymasz
> będzie egoistą, samolubem, socjopatą...

A tutaj znowu błąd (IMO). Ale tym razem proszę o wyjaśnienie bo może źle Cię
rozumiem. Z poprawionej przeze mnie definicji wynika nie mniej niż z Twojej
gdybyś ją poprawił. Ty twierdzisz że powstanie egoista, samolub,
socjopata ... Tylko zastanów się czy to jest jak najlepsza egzystencja ?
A jeśli nie to co Twoja uwaga ma wspólnego z poprawioną przez mnie definicją ?

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-06-14 11:28:42

Temat: zaległe odpowiedzi
Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiadam zbiorczo na Twoje pytania. A przynajmniej tak jak je rozumiem.

> a co odpowiesz swojej mamie gdy Cię wyśle do sklepu i powie:
> kup masło i olej.

> nic nie kupiłem bo masło było ale oleju nie było?

Nie jest istotne dla naszego sporu jak odpowiem na te pytania.
To co może być istotne to to że gdy oleju nie kupiłem to zdanie:
"Kupiłem masło i olej" jest fałszywe nie zależnie od tego czy kupiłem masło
czy nie.

> pójdę na spacer lub zostanę w domu

To zdanie będzie prawdziwe jeśli choćby jedno ze zdań składowych będzie
prawdziwe.

> lubię i brunetki i blondynki i rude i szatynki i łyse i piegowate
> i pulchne i garbate

To zdanie będzie prawdziwe gdy rzeczywiście wszystkie je lubisz.
Gdy nie lubisz kobiet z jednej chociażby z tych kategorii to zdanie będzie
fałszywe.

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-06-14 15:17:52

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pozostały bez odpowiedzi w tym temacie.
> poniżej dodam obie gałęzie. Zachęcam do dołączenia się do dyskusji.

nie moją rzeczą jest wyjaśniać Ci różnicę
pomiędzy spójnikiem (językoznawstwo)
a operatorem (logika zdań)

ksRobak

--
życzę Ci, żeby Ci się udało być równocześnie
w domu lub przed domem

1. Data: 2003-06-14 23:36:27

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak <e...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>
> ksRobak
>
> --
> życzę Ci, żeby Ci się udało być równocześnie

Natomiast ja Ci życzę dalszych sukcesów w ściemnianiu.
Nie musi być ono równoczesne.

puciek.

1. Data: 2003-06-15 04:55:55

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puciek2" news:bcgbhr$ddl$1@inews.gazeta.pl...

> Natomiast ja Ci życzę dalszych sukcesów w ściemnianiu.
> Nie musi być ono równoczesne.
> puciek.

to OK. ;)
opowiem Ci wobec tego anegdotę o sobie :)
jak wiesz połowa czerwca to okres egzaminów w szkołach
i na uczelniach.
Mój syn wrócił kilka dni temu z takiego właśnie egzaminu
z "uradowaną" miną. Nie musiałem pytać: "jak ci poszło"
bo było widać :)))
Ale zapytałem (wiesz dlaczego? - bo chciałem, żeby
uzewnętrznił swoją radość). Posłuchaj co mi odpowiedział:

"nie miałem żadnych problemów bo powiedziałeś mi coś,
co sprawiło że byłem pewny siebie"

Nie pytałem go które to słowa tak na niego zadziałały.
To jest jego tajemnica.
Dla mnie liczy się efekt.
Metody tak długo szukam, aż znajdę.

ksRobak
$

--
na każdego jest sposób [ludowe] ;)

1. Data: 2003-06-15 05:44:53

Od: "Joannavera" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak"

> [...]
>
> "nie miałem żadnych problemów bo powiedziałeś mi coś,
> co sprawiło że byłem pewny siebie"
>
> Nie pytałem go które to słowa tak na niego zadziałały.

:-))
Pozdrawiam.

Jo.

1. Data: 2003-06-15 06:42:50

Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "nie miałem żadnych problemów bo powiedziałeś mi coś,
> co sprawiło że byłem pewny siebie"
>
> Nie pytałem go które to słowa tak na niego zadziałały.

O tym właśnie Ci kiedyś pisałem. Czasem tak jest że cel uświęca środki,
a czasem zbyt wiele się traci dążąc do celu wszelkimi środkami.

Zdecydowanie, wolę mieć z Tobą kontakt gdy piszesz "po ludzku".
Tak trzymaj.

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-06-15 07:22:22

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puciek2" news:bch4ha$7nr$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> wszelkimi środkami.
>
> Zdecydowanie, wolę mieć z Tobą kontakt gdy piszesz "po ludzku".

co jest Puciek? ;)
udajesz, że nie rozumiesz?
przecież to nie słowa z ekranu się zmieniają (hihihi)
zmienia się Twój stosunek do tych słów !!!

PS. jak myślisz: czy żeby przekazujący mógł coś przekazać
odbierającemu wystarczy sam przekaz?
przecież najpierw trzeba otworzyć "7 pieczęci"
(nie tak łatwo sprawdzić co jest pod kapeluszem) ;)

PSS. w rozmowach z ksRobak'iem pewnie też
zakładasz sobie jakiś cel.
Jeśli celem Twoim jest znaleźć błedy rozmówcy -
to szukaj tych błędów. ;)))
Bądź pewny, że jeśli rozmawiasz z Człowiekiem,
to po wykazaniu mu błędu pożytek będzie obopólny.

Ty będziesz miał satysfakcję z potwierdzenia Siebie
rozmówca będzie miał satysfakcję:
"że nie jest jedyną myślącą istotą na tym pięknym świecie"

ksRobak
$

--
"myślę, więc jestem" [Kartezjusz]
[ja też: ksRobak]

1. Data: 2003-06-15 15:12:09

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 15 Jun 2003 09:22:22 +0200 "ksRobak" <e...@g...pl>
<bch6di$a0t$1@inews.gazeta.pl>:

> "myślę, więc jestem" [Kartezjusz]
> [ja też: ksRobak]

Pozdrawiam
Marek

--
Gdy myślę i czuję jestem bardziej.

Podarunek od ksRobaka; (było !!!wielki strach ...)
Niezwykła niespodzianka!
Co chce osiagnac premier?
Nic mi sie nie chce
craze about girls