Re: Re: Zapadam sie...

1. Data: 2004-04-21 19:50:57

Temat: Re: Re: Zapadam sie...
Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olleo napisał:
>Proponuje sobie zrobic remont mieszkania, porabac drewna do Kominka, skopac
>ogrodek, lub wybrac sie pieszo na Jasna Gore. Wysilek fizyczny bardzo
>skutecznie wybija z glowy zly nastroj.
>Olleo

zgadzam sie,wiesz,to moze byc wstepne rozwiazanie!!moja babcia zawsze powtarzala,ze
mlodziezy trzeba dac duzo pracy,zeby nie myslala o glupotach.
ela

1. Data: 2004-04-22 00:20:41

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
et.pl...

> zgadzam sie,wiesz,to moze byc wstepne rozwiazanie!!moja babcia zawsze powtarzala,ze
mlodziezy
trzeba dac duzo pracy,zeby nie myslala o glupotach.
> ela

Tak mówił mój kapral.

Świetna babcia, to, była :-)

ett
Przecież najlepiej nie myśleć.

1. Data: 2004-04-22 05:04:45

Od: "Olleo" <o...@c...x.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież najlepiej nie myśleć.

Wylaczajac smierc, kome, sen i utrate przytomnosci jest to niemozliwe =)
--
Olleo

1. Data: 2004-04-23 09:53:18

Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-04-23 11:15:15

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> zgadzam sie,wiesz,to moze byc wstepne rozwiazanie!!moja babcia zawsze
powtarzala,ze mlodziezy trzeba dac duzo pracy,zeby nie myslala o glupotach.
> [...]

Moze dla Ciebie Elusiu to głupoty ale jesli w jednym momencie cały swiat
zawaliłby Ci sie na głowe (czego oczywiscie Ci nie zycze)to popatrzyłabys na to
z innej strony... :(

testy potrzebne są mi:)
symbiotyczny klopot
[albertan] co robic?