baranina-jagnięcina

11. Data: 2006-07-28 08:23:32

Temat: Re: Re: baranina-jagnięcina
Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee nie przesadzaj...swego czasu jak chłopi wybijali stada owiec bo sie
> przestały opłacac to baraninka była miodzio do
> kupienia...młodziutka...tyle
> ze teraz to juz czegos takiego sie nie uswiadczy....

eeee, na Kabatach moge zamowic, ale drogo i nie wiadomo co
bedzie?
pod hala mirowska co srode kobieta ma mloda baraninke (uwaga,
bo w niektorych budach na pytanie czy jest baranina, zawsze powiedza ze tak
i sprzedadza co kolwiek jako baranine -- mnie jeden chcial sprzedac
szynke swinska jako udziec barani!)

pozdrawiam WM

PS.

ja wcale takiej bardzo mlodej nie lubie, w koncu
kupuje baranine zeby bylo ja czuc baranina!
a nie NICZYM!

12. Data: 2006-07-28 08:56:34

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:eachi1$itj$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> [...]
>
> PS.
>
> ja wcale takiej bardzo mlodej nie lubie, w koncu
> kupuje baranine zeby bylo ja czuc baranina!

Wiesz dlatego najlepiej widziec od razu cała tuszę rzeczonego zwierzęcia
zeby nie było potem obsuwy...a i najlepiej rozpoznawac po łapkach bo taki
wiekszy pies to tez moze za owce robic tyle ze zabki i łapki go odrózniaja
;))))

Marek

13. Data: 2006-07-28 10:33:55

Temat: Re: baranina-jagnięcina
Od: "elf" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:12cicv41r1dus87@corp.supernews.com...

> Wyjscie jest jedno - sam zrob to danie i podaj zonie obiad - napewno
> bedzie jej milo.

Przy okazji otruj babsko.
Choć może się zastanów, może chociaż sprzatać potrafi.
elf

14. Data: 2006-07-31 18:45:17

Od: "DJ" <b...@t...jest.fajnie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:eachi1$itj$1@julia.coi.pw.edu.pl...

> eeee, na Kabatach moge zamowic, ale drogo i nie wiadomo co
> bedzie?

A w którym sklepie na Kabatach można zamówić baraninkę?

Pozdrawiam,
DJ

ususzyłam pomidory!
Makaron :-)