Pozbycie sie kreta

51. Data: 2003-06-02 22:21:48

Temat: Re: Pozbycie sie kreta - kolejna awantura
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "T.W." <t...@w...pl>

> Chcesz trochę?
> Bo na moich hektarach już się nie mieści ;-)
> ( i nie trzeba przy niej harować, sama rośnie)
>
> Pozdrawiam leniwie
>
> Ewa
:)
ja wysialem wraz z innymi ziolami
tamte mniej lub wiecej po wschodzily
a melisy nie moge wypatrzec posrod zielska
(plewie co wieksze chwasciory gdy pewenien jestem
ze jest napewno chwast)
:)
jak wyglada meliska na etapie przylistkow
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

52. Data: 2003-06-02 22:21:48

Temat: Re: Pozbycie sie kreta
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

53. Data: 2003-06-02 22:31:37

Temat: Re: Re:było- Pozbycie sie kreta - kolejna awantura
Od: "Moon" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

> Nie wspomnę, że jest to gatunek zagrożony,

Zanim powtórzysz "frazes", zastanów się!
Ich są miliony!!!!
Moon

54. Data: 2003-06-02 22:33:11

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ta Twoja łąka się sama założyła:)

Hehehe boletus

55. Data: 2003-06-02 22:40:05

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Michal Misiurewicz<m...@i...rr.com>
napisał(a)
w swojej wiadomości
<news:59PCa.111448$VP.29755920@twister.neo.rr.com> ,a
ja na to :
> "boletus" <b...@o...pl> wrote in message

> W sprawie wrozenia na przyszlosc wolalbym sie nie wypowiadac,
> ale aktualnie ja chyba tez nie mam. Mam za to coraz wiecej krolikow.

;-) Musisz mieć spory kapelusz.
Ja nie mam kretów bo mam dwa koty i psa .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

56. Data: 2003-06-02 22:44:33

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<w...@p...onet.pl> wrote in message

> Ale w tym wątku chodzi juz o co innego - dlaczego obrońcy kretów sami
> najchetniej waliliby w łeb łopatą tych którzy tej łopaty urzywaja przeciw kretom

Dlaczego piszesz w liczbie mnogiej? Taka wypowiedz byla chyba
tylko jedna. A reszta nas, obroncow kretow, to spokojni ludzie.
Ani kreta, ani czlowieka lopata by nie walneli (chyba, ze w obronie
wlasnej - to juz ktos poruszal).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

57. Data: 2003-06-02 22:49:13

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Moon

> Zanim powtórzysz "frazes", zastanów się!
> Ich są miliony!!!!
> Moon

Ale nie widoczne, chyba że poprzez wybrzuszenia, lawa czyni większe
spustoszenia a z jakim szacunkiem do Etny się odnosimy :-)
:-) Bogusław

58. Data: 2003-06-03 00:57:11

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <p...@k...net.pl> wrote in message news:bbgjof$cje$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Zanim powtórzysz "frazes", zastanów się!
> Ich są miliony!!!!

A ludzi miliardy.

Pozdrowienia,
Michal

59. Data: 2003-06-03 05:52:16

Od: a...@w...pl (Mira) szukaj wiadomości tego autora

> jak wyglada meliska na etapie przylistkow
> ?
http://www.plantator.pl/rosliny/melisa.html

Mira :-)

60. Data: 2003-06-03 06:15:48

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> W sprawie wrozenia na przyszlosc wolalbym sie nie wypowiadac,
> ale aktualnie ja chyba tez nie mam. Mam za to coraz wiecej krolikow.
hehe
a pochwal sie
jak idzie Tobie trenowanie krolikow w skokach wzwyz
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Trawa vel laka