jak długo tworzą się plemniki?

1. Data: 2003-08-07 10:34:17

Temat: jak długo tworzą się plemniki?
Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałam 2 opinie: 3 miesiące (to 90 dni) i 72 dni. Która opinia jest
prawidłowa?

Iza

2. Data: 2003-08-07 11:11:43

Temat: Re: jak długo tworzą się plemniki?
Od: "Scullcia" <S...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wytworzenie plemnika z komórki macierzystej zajmuje około 64 dni. Przejście
z kanalików plemnikotwórczych do nasieniowodu - 12 dni.

Razem - 76.

3. Data: 2003-08-07 13:28:19

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scullcia" <S...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wytworzenie plemnika z komórki macierzystej zajmuje około 64 dni.
Przejście
> z kanalików plemnikotwórczych do nasieniowodu - 12 dni.
>
> Razem - 76.

cos mi to wyglada jak bujda wielka. serio ?

4. Data: 2003-08-07 14:31:00

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scullcia"
> serio
To co dzieje się z mężczyznami, którzy codziennie mają orgazm?
Po jakimś czasie wg tej teorii powinno plemników braknąć, bo skoro
organizm produkuje coś prawie 80 dni a zużywa codziennie
to jakie są szanse że cały czas jest płodny?
Asia

5. Data: 2003-08-07 14:32:42

Od: "Scullcia" <S...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-08-07 14:50:53

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

In article <bgtnr1$s1f$1@news.onet.pl>, AsiaS wrote:
> [...]
> organizm produkuje coś prawie 80 dni a zużywa codziennie
> to jakie są szanse że cały czas jest płodny?

Po prostu tyle ich dostarcza ;) Wy kobiety z tym jednym jajeczkiem co
miesiąc nas nie doceniacie :D
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

7. Data: 2003-08-07 15:21:41

Od: "Scullcia" <S...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> organizm produkuje coś prawie 80 dni a zużywa codziennie
> to jakie są szanse że cały czas jest płodny?

To nie wygląda tak, że: produkcja przez 76 dni - wytrysk - produkcja....

W czasie wytrysku wydostają się tylko plemniki dojrzałe - pewna "porcja"
ogólnej puli, następnego dnia kolejna itd. A tym czasie miliony plemników
dojrzewają i w różnym czasie przechodzą przez najądrze. Co do płodności, to
podobno 4 wytrysk w ciągu 12 godzin nie zawiera plemników.

8. Data: 2003-08-07 16:22:33

Temat: Re: Re: jak długo tworzą się plemniki?
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Thu, 7 Aug 2003 16:31:00 +0200, "AsiaS"
<a...@n...onet.pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>To co dzieje się z mężczyznami, którzy codziennie mają orgazm?
>Po jakimś czasie wg tej teorii powinno plemników braknąć, bo skoro
>organizm produkuje coś prawie 80 dni a zużywa codziennie

To nie z teoria jest cos nie tak - ale z Twoim jej zrozumieniem ;)
Owszem - powstawanie plemnikow trwa iles tam - ale one sa produkowane
stale, na biezaco.
Oczywiscie - jesli facet ma wytryski dwa razy dziennie to ilosc
plemnikow w kazdym jest mniejszy niz gdyby mialo to miejsce co drugi
dzien - ale to nie czyni faceta bezplodnym :)
Owszem - przy problemach z zajsciem w ciaze zaleca sie czasem
wstrzemizliwosc kilkudniowa przed okresem plodnym kobiety (zeby ilosc
plemnikow byla jak najwieksza i zeby byly dojrzale) - ale w normalnej
sytuacji, przy zdrowym mezczyznie ktory nie ma problemow z normalnym
funkcjonowaniem ukladu plciowego - nie ma takiej potrzeby :)

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

9. Data: 2003-08-07 20:14:04

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Aug 2003, Scullcia wrote:

> podobno 4 wytrysk w ciągu 12 godzin nie zawiera plemników.

hmm, ja nie probowalem stosowac tego jako metody antykoncepcyjnej
nawet przy 7 wytrysku w ciagu 12 godzin (jesli to jeszcze mozna
nazwac wytryskiem)

no risk

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

dziwne zjawisko oczne/mózgowe - problem czy nie ?
interpretacja USG
BAR TLENOWY (OGŁOSZENIE) dłuuugie
Powiedzcie, ze to nie serce..
tarczyca a pigulki antykoncepcyjne i nie tylko