prywatni lekarze_sprzedani lekarze???

1. Data: 2001-01-19 10:09:39

Temat: prywatni lekarze_sprzedani lekarze???
Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich!

Wielu z Was czyta Wyborcza i Polityke i na pewno nie jest Wam obcy temat
rep-ów i problem (dla pacjenta jest to problem) "sprzedawania sie" przez
lekarzy firmom farmaceutycznym. W Poznaniu jest wziety dermatolog, ktory ma
remedium na kazda chorobe skory - KOSMETYKI (nie leki nawet) pewnej
francuskiej firmy, ktore to specyfiki kupuje sie co prawda w aptece, ale nie
potrzeba miec na nie recepty. Pan doktor, jakkolwiek, nawet na mydlo recepte
wypisuje, bo nie moze wypuscic pacjenta z pustymi rekami po wizycie za 70
zlotych.
Moj brat jest alergikiem i czesto dostaje reakcji skornych, ale zanim trafil
do alergologa, leczyl sie u w/wym pana doktora. Ja bylam u niego z
tradzikiem grudkowym, a mama z lojotokowym zapaleniem skory. (tak juz
mamy... ;) )
Zadna z powyzszych dolegliwosci nie zostala zdiagnozowana, a wszyscy
dostalismy zalecenie, aby myc twarz w wodzie termalnej (80zl za butelke)
mydlem syndetowym (30zl), na to kremik na wodzie termalnej (50zl) i na noc
inny kremik na ... wodzie termalnej (cena +- j.w.).
Z powodow finansowych nie kupilismy zadnego z powyzszych kosmetykow (na
wodzie termalnej).
Zaczelo sie robic smiesznie, gdy moja przyjaciolka udala sie do pana doktora
z liszajem (nie bawcie sie z psami!) i dostala... tak, wiecie juz o wodzie
termalnej. To samo za pare tygodni zordynowal doktor innej z naszych
kolezanek, ktorej ktos go polecil. Jak sie domyslam, pol Poznania plawi sie
w wodzie termalnej.I bedzie plawic, bo terminy na wizyty i tego pana sa
zajete na 2 tyg. do przodu.
Dzis bylam na gastroskopii i pan doktor byl fanem pewnej holenderskiej
firmy, ktora robi leki na chorobe zoladka wywolana helicobacter pylori. Nie
zrobiono mi nawet badania, czy jestem ta bakteria zarazona. Nie mam wrzodow
zoladka, co wiadomo po gastroskopii. Zaopatrzono mnie w ulotki dot. choroby
refluksowej (ktorej tez nie mam...) i dwie recepty na lek tej firmy. Z
ciekawosci posiedzialam na korytarzu i za chwile obejrzalam recepty
nastepnego pacjenta... oczywiscie. Ten sam lek.
Na komentarz nie mam juz sily.
Ani na zaufaniedo lekarzy.
Mam nadzieje, ze psychiatrzy nie daja sie tak lekko przekonac do wspolpracy
z jakas firma, inaczej ...mozna to sobie latwo wyobrazic ;)
Tak wiec pan doktor ma urlop na Ibizie, bo wypisal 1000 recept w miesiac, a
ja tradzik i chory zoladek.

Iwicz

2. Data: 2001-01-19 14:34:47

Temat: Re: prywatni lekarze_sprzedani lekarze??? czy tylko prywatni? śmiem wątpić
Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

tak na trądzik jak i na żołądek może ci pomóc zmiana żywienia.
Założę się że jesz chudo, za to wysokowęglowodanowo.
Sam tak jadłem, będąc młodym świetnie wykształconym studentem na uniwerku.
przestrzegałem kretyńskich wskazań jak się zdrowo żywić.
Nabawiłem się i trądzika, i łojotoku i ogólnego osłabienia organizmu.
Na szczęście przed 3-ma laty dowiedziałem się że można funkcjonować na
tłuszczu zamiast na glukozie. I nastąpiło "cudowne ozdrowienie"
Kłopoty z łojotokiem czy trądzikiem mam tylko wtedy gdy podjem czekolady i
innych słodyczy. od 3 lat nie choruję na żadne przeziębienia, jestem
silniejszy i zdrowy.
Nie kupuję żadnych tabletek, nie placę tym złodziejom.

Jestem dla nich zagrożeniem. Ci sprzedani lekarze wmawiają nam że mamy
jeść siano i ich piguły za co oni dostają kasę.
Czy firma Polish Medical Mailing się zajmuje koordynacją tych działań to
się dowiem, ale wychodzi że tak.
Idąc do gabinetu lekarskiego idziemy do sprzedawcy drogich pigułek, to
gorzej niż obnośni sprzedawcy latarek, po których się spodziewamy tego że
nam coś wcisną. Natomiast konowały wykożystują naszą chorobę do tej
parszywej działalności akwizycyjnej.
Pamiętajcie, że co dziennie w Polsce około 1000, jak nie więcej, tzw.
przedstawicieli firm farmaceutycznych namawia lekarzy do tego procederu.
Ile ci ludzie kosztują ich pracodawców? każdy zarabia te 10-15 tyś brutto
+ samochód + wycieczki do ciepłych krajów, czyli tzw. konferencje. To są
krocie!
O prezentach dla samych wyrobników czyli akwizytorów w białych fartuchach nie mówiąc.
A z czego są opłacani? z tego co my, pacjenci zjemy i opłacimy z naszej
kieszeni bądź ubezpieczenia (to też nasza kieszeń!! ).
To jest biznes jakich mało.
Dlatego Dieta Wysokotłuszczowa będzie przez nich zwalczana na wszelkie
sposoby, bo podcina gałąź na której siedzą. Powoduje, że tabletki stają się
niepotrzebne a ludzie są zdrowi.
Jacek

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

3. Data: 2001-01-19 18:03:01

Od: kard. Glemp <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <949ja7$h1s$1@news.formus.pl>,
o...@p...com (Jacek) wrote:
> [...]
tego
że
> nam coś wcisną. Natomiast konowały wykożystują naszą

Uderzac w nerw polskiej meydycyny. Korpupcja i NIL. Czy slyszelisci o
tym kiedys od NIL.
Towarzystwo wzajemnej adoracji tylko bierze kase od koncernow.

> [...]

naszej
> kieszeni bądź ubezpieczenia (to też nasza kieszeń!! ).

Scislej: 2+ MILIARDY USD rocznie w PL.
Szu, szu, szu.

> [...]
> sposoby, bo podcina gałąź na której siedzą. Powoduje,
że tabletki
stają się niepotrzebne a ludzie są zdrowi.

Dzieki temu np. Zaatonski z Centrum Onkologii ma ciepla posadke walczac
z rakiem. Bayer uppycha pestycydy, a pozniej nas leczy od raka kotrgo
spowodowal. I kolko sie kreci.

przygotowuje raport dziennikarski z pewnym czolowym niezaleznym
dziennikarzem w PL nt. potajemnych eksperymentow pseudomedycznych w PL.
Taki Pfizer nie moze dostac pozwolenia na eksperymenty na ludziach, to
jedzie do Europy Wschodniej i placi lekarzom za testowanie na pacjentach
szpitali psychiatrycznych. Lekarz dostaje 2300-2700 USD za glowe
zwerbowanego pacjenta, ktorego ten sam lekarz ma chronic. Oczywiscie NIL
nic nie wie. W archiwach EDA wygrzebalem nazwiska polskich oszustow.
Smietanka polskiej onkologii i wiecej!!! Planowany termin publikacji
jesien 2001.

Pozdrowienia dla pana Laczkowskiego ktory nic nie bierze za reklame
Novartis witryna alzheimer.pl

Miro

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

4. Data: 2001-01-19 19:31:50

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrowienia dla pana Laczkowskiego ktory nic nie bierze za reklame
> Novartis witryna alzheimer.pl

Dziekuje za zyczliwe pozdrowienia.
Potwierdzam brak jakichkolwiek wplywow finansowych ze strony firmy Novartis
za wystepowanie w roli eksperta w zorganizowanym przez nia serwisie
dotyczacym choroby Alzheimera.
Jest Pan, jak zwykle, swietnie poinformowany :-)))
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/klub/o_nas2/laczk.html

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

5. Data: 2001-01-19 19:44:20

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

"kard. Glemp" wrote:

> [...]
> nic nie wie. W archiwach EDA wygrzebalem nazwiska polskich oszustow.
> Smietanka polskiej onkologii i wiecej!!! Planowany termin publikacji

czy jest to cos w stylu teczki Tyminskiego ?
Tez obiecywal, ze ja otworzy i wszystko ujawni...

> [...]
>
> Miro
>
> Sent via Deja.com
> http://www.deja.com/

Mariusz

6. Data: 2001-01-20 11:58:23

Temat: Re: prywatni lekarze_sprzedani lekarze???
Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Fri, 19 Jan 2001 11:09:39 +0100, "Iwicz"
<i...@p...onet.pl> napisał coś takiego:

> [...]
>ciekawosci posiedzialam na korytarzu i za chwile obejrzalam recepty
>nastepnego pacjenta... oczywiscie. Ten sam lek.

Do eradykacji Helicobacter pylori to się stosuje antybiotyki , i to nawet
takie które są produkowane w Polsce i kosztują niewiele.
Natomiast na wsie choroby żołądka , dwunastnicy i przełyku typu zapaleń ,
czy ich dalszego rozwoju - owrzodzeń - o ile nie są nowotworowe stosujemy
te same typy leków - leki zmniejszające wydzielanie HCL.
Nie jest więc dziwnym że na gastrologii wypisują rutynowo np. inhibitory
pompy protonowej , bo to lek uniwersalny pomagający przy wrzodach żołądka
, dwunastnicy , stanach zapalnych obu tych narządów , chorobie refluksowej
przełyku.

--
Cosa
c...@p...onet.pl

7. Data: 2001-01-20 13:37:30

Temat: Odp: prywatni lekarze_sprzedani lekarze???
Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cosa <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:9...@4...com...
> [...]
> , dwunastnicy , stanach zapalnych obu tych narządów , chorobie refluksowej

tyle tylko, ze ja NIE mam ani choroby wrzodowej, ani stanu zapalnego, ani ch
oroby refluksowej, co stwierdzono po badaniu;
nie rozumiem wiec, po co mi te leki
???
Iwicz

8. Data: 2001-01-20 13:55:59

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> napisał:

--------/cut/---------
> Nie kupuję żadnych tabletek, nie placę tym złodziejom.
>
> Jestem dla nich zagrożeniem.

!!!!!ROTFLMAO!!!!!
Ty to potrafisz człowieka rozbawić...

-------/cut/--------
> Dlatego Dieta Wysokotłuszczowa będzie przez nich zwalczana na wszelkie
> sposoby, bo podcina gałąź na której siedzą.

Urojenia paranoidalne da się wyleczyć. Chociaż spróbuj - teraz wydaje Ci
się, że nie jest to potrzebne, ale pomyśl co będzie jak kiedyś Twoje dziecko
dotrze do bredni, które tu wypisywałeś. To prawie tak , jakby przyłapało Cię
na seksie ze swoim chomikiem - totalna kompromitacja. Zastanów się.....

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

9. Data: 2001-01-21 12:45:15

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"RadeQ" <r...@k...chip.pl> wrote in message
> Użytkownik Jacek <o...@p...com> napisał:
>
> --------/cut/---------

> !!!!!ROTFLMAO!!!!!
> Ty to potrafisz człowieka rozbawić...

czego sie nie robi dla poprawy nastroju czytelnika.

> [...]
Cię
> na seksie ze swoim chomikiem - totalna kompromitacja. Zastanów się.....

nie pękaj. pozyjemy zobaczymy.
poczytał byś to co wypisuje się na teat DO. np slynny list jakiegoś grona
profesorów widzącego tylko swój pępek. Albo to co pisze taki dr Trojanowski
najwiekszy autorytet w nieleczeniu cukrzycy.
A wraz z popularyzacją DO, która następuje takie brednie będą coraz częściej
wypisywane.

Jacek

PS: wesołego czytania.

10. Data: 2001-01-21 13:12:25

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czego sie nie robi dla poprawy nastroju czytelnika.

Doceniam, doceniam :-)

---/cut/---
> [...]
> profesorów widzącego tylko swój pępek. Albo to co pisze taki dr
>Trojanowski
> najwiekszy autorytet w nieleczeniu cukrzycy.

Nie znam tego nazwiska. Może to mąż Izabelli Trojanowskiej :-)

> A wraz z popularyzacją DO, która następuje takie brednie będą coraz
>częściej wypisywane.

No pewnie - coraz więcej osób zrobi sobie krzywdę jedząc te świństwa.
A jeśli doniesienia o tym nazywasz bredniami - cóż, to Twoja sprawa.

Przyznam, że z niecierpliwością oczekuję weryfikacji naukowej rewelacji
Twojego ulubionego balneologa

pozdr.

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

ciaza+torbiel-czym to grozi?
patofizjologia
lamblioza-jak to sie leczy,czy jest grozne dla dziecka?
2 matki bez ojca dziecka bylo: Homoseksualista zapladnia lesbijki- a co z BSE i Aidsem ?
ANTENA NA DACHU-ZAGROZENIE DLA ZDROWIA?