Re: Re:zulik-do Konrada B. i zainteresowanych

1. Data: 2002-01-17 20:35:19

Temat: Re: Re:zulik-do Konrada B. i zainteresowanych
Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> schreef in bericht news:...
> Wyprobowalam dzisiaj przepis podany przez Konrada na "chlebek
> turecki",ale to nie jest,niestety, zulik.Smakuje zupelnie inaczej,co nie
> znaczy,ze jest niedobry.Zmodyfikowalam tylko troszke przepis:do-
> dalam dwie lyzki cukru ekstra,2 czubate lyzki kakao,zamiast swie-
> zych uzylam suszonych drozdzy oraz maki tzw.samorosnacej.
> Upieklam 6 malych chlebkow i ocalal nam tylko jeden.Kto jutro
> pierwszy wstanie,zeby przygotowac kanapeczki do pracy i szko-
> ly-ten wygral....
> Konrad-jeszcze raz dziekuje.W dalszym ciagu mam nadzieje,ze
> [...]

Przepraszam,ze jeszcze raz wysylam,ale z jakiegos nieznanego mi
powodu nie widze tego postu.

Luiza.

1. Data: 2002-01-17 20:41:36

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> napisał w wiadomości
> [...]

No przykro mi, trzeba żeby jakiś łodzianin się odezwał, może ktoś
pamięta, co to było.

Niemniej dziękuję za recenzję. Trzeba będzie wypróbować.

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski

Uwaga!! Zmiana adresu
dobra przekaska lub kolacja
Mix wypożyczony z grupy pl.hum.poezja - inaczej o kuchni
tort-cukiernia-Warszawa- OT
makaron z boczkiem ale nie carbonara