Re: Recepta na okulary - pytanie ?

From: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Recepta na okulary - pytanie ?
Date: Wed, 31 Mar 2004 17:49:20 +0200

Dnia 2004-03-31 17:31:37 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Joanna* skreślił te oto słowa:

> Witam,
>
> Czy ktos z Grupowiczow orientuje sie, jak jest teraz z receptami na okulary.
> Ja wlasnie dostalam, recepta jest wazna 1 miesiac.
> Ale w zasadzie nie jest na niej napisane czy mam jakas znizke (kiedys byla
> taka znizka chyba raz na 2 czy 3 lata), czyli chyba bedzie platna 100%.
> Tak wiec, czy wykupie okulary z recepty, czy pozniej (tak od siebie w jakims
> zakladzie optycznym) to chyba nie bedzie roznicy, bo i tak bede placic 100%
> ?
>
> Dodam, ze na badaniu bylam w ramach NFZ i recepta tez jest z NFZ (dokladnie
> [...]

W Poznaniu to wygląda tak, ze idziesz do okulisty, dostajesz recepte,
musisz isc do siedziby NFz, odstac swoje w kolejce, dostac stempelek z NFZ
na recepcie.
Nastepnie do optyka. Zniżka na szkła wynosi całe 14 zł.
IMO szkoda czasu...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl