Re: Recepta na okulary - pytanie ?

Data: 2004-03-31 15:56:18
Temat: Re: Recepta na okulary - pytanie ?
Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

l07jumolypuh$....@i...from.poznan,
Lia <L...@a...poczta.onet.pl>:

> W Poznaniu to wygląda tak, ze idziesz do okulisty, dostajesz recepte,
> musisz isc do siedziby NFz, odstac swoje w kolejce, dostac stempelek
> z NFZ na recepcie.

No popatrz, a ja tydzien temu bylem u dwoch optykow na Winogradach i obie
osoby twierdzily, ze bedzie znizka z NFZ i nie musze nic stemplowac. Recepty
(2) byly z niepublicznego zakladu.
Jednak zrealizowalem je w Fielmannie, bo bylo korzystniej, choc tam nic nie
refunduja, nawet z pieczątka (nie maja umowy).

--
Robert