Re: Recepta na okulary - pytanie ?

From: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Recepta na okulary - pytanie ?
Date: Wed, 31 Mar 2004 18:00:34 +0200

Dnia 2004-03-31 17:56:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *RobertSA* skreślił te oto słowa:

> No popatrz, a ja tydzien temu bylem u dwoch optykow na Winogradach i obie
> osoby twierdzily, ze bedzie znizka z NFZ i nie musze nic stemplowac. Recepty
> (2) byly z niepublicznego zakladu.

Popatrz na to :)

> Jednak zrealizowalem je w Fielmannie, bo bylo korzystniej, choc tam nic nie
> refunduja, nawet z pieczątka (nie maja umowy).

Tez jestem stałą klientką Fielmanna, i zniżka by musiała byc naprawde duża,
zebym zmieniła optyka ( do tego musiałby miec szkła Zeissa) ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl