Data: 2004-09-10 22:49:52
Temat: Re: Reklama kawy
Od: "cbnet" <c...@n...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Booom:
> Bo to reklama skierowana do okreslonej grupy docelowej,
> w tym przypadku do naiwnych idiotow.
Dobra reklama eksponujac produkt odwoluje sie w specjalny sposob
do emocji/instynktu/marzen...: w czesci powinna wzbudzic kontrowersje,
ale w czesci zainteresowanie tym co przedstawia - i jednym i drugim
zapada w ten sposob gleboko w pamiec zas produkt staje sie dzieki
temu rozpoznawalny...
i o to wlasnie tu chodzi.
Bardzo wazny jest takze walor pozwalajacy utozsamic sie ogladaczowi
z ktoryms z bohaterow reklamy. :)
Wiekszosc wypowiedzi w tym temacie jest potwierdzeniem prawdziwego
mistrzostwa tworcow tej jakze niezwyklej i pasjonujacej migawki...
bo chyba rzadko zdarza sie, aby ktos w kim kilkunastosekundowy
obraz wzbudza bardzo silne kontrowersje, jeszcze silniej usilowal
utozsamic sie z zaserwowana mu sytuacja. ;)
Krotko mowiac: przyklad pelnego (w tym rowniez psychologicznego)
profesjonalizmu. :)
--
Czarek
|