Data: 2004-09-11 13:39:30
Temat: Re: Reklama kawy
Od: b...@p...onet.pl
Pokaż wszystkie nagłówki
> > Bo to reklama skierowana do okreslonej grupy docelowej,
> > w tym przypadku do naiwnych idiotow.
>
> Dobra reklama eksponujac produkt odwoluje sie w specjalny sposob
> do emocji/instynktu/marzen...: w czesci powinna wzbudzic kontrowersje,
> ale w czesci zainteresowanie tym co przedstawia - i jednym i drugim
> zapada w ten sposob gleboko w pamiec zas produkt staje sie dzieki
> temu rozpoznawalny...
> i o to wlasnie tu chodzi.
>
> Bardzo wazny jest takze walor pozwalajacy utozsamic sie ogladaczowi
> z ktoryms z bohaterow reklamy. :)
>
> Krotko mowiac: przyklad pelnego (w tym rowniez psychologicznego)
> profesjonalizmu. :)
Zamiast określenia "dobra" reklama użyłbym raczej "efektywna".
Bo chociaż, jak udowodniłeś, wzbudza kontrowersje, zainteresowanie i pozwala się
utożsamiać, co zaowocuje sprzedażą paru ton kawy więcej, to w ludziach myślących
wywołuje niesmak a idiotom daje wspaniały wzorzec, sprowadzając fantazję do
rangi pustych gestów.
Ja już wolę całe to nadużywanie przemocy i przesycenie seksem.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
|