Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!newsgate.one
t.pl!newsgate.pl
From: A...@p...fm (Alienkaa)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Reklamy
Date: 17 Jun 2001 14:13:32 +0200
Organization: email<>news gateway
Lines: 44
Message-ID: <03f901c0f71e$e378d3c0$13244cd5@ppp>
References: <9gafa9$67k$1@news.tpi.pl> <3...@n...vogel.pl>
<9ge0sh$avg$1@news.tpi.pl>
Reply-To: "Alienkaa" <A...@p...fm>
NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 992780012 29998 192.168.240.245 (17 Jun 2001 12:13:32 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 17 Jun 2001 12:13:32 GMT
X-Mailer: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
X-Received: from unknown (HELO ppp) (213.76.36.55) by poczta.fm with SMTP; 17 Jun
2001 12:13:00 -0000
X-Received: from unknown (HELO ppp) (213.76.36.55) by poczta.fm with SMTP; 17 Jun
2001 12:13:00 -0000
X-Received: from unknown (HELO ppp) (213.76.36.55) by poczta.fm with SMTP; 17 Jun
2001 12:13:00 -0000
X-Received: from unknown (HELO ppp) (213.76.36.55) by poczta.fm with SMTP; 17 Jun
2001 12:13:00 -0000
X-Received: from unknown (HELO ppp) (213.76.36.55) by poczta.fm with SMTP; 17 Jun
2001 12:13:00 -0000
X-Received: from unknown (HELO ppp) (213.76.36.55) by poczta.fm with SMTP; 17 Jun
2001 12:13:00 -0000
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:88059
Ukryj nagłówki
----- Original Message -----
From: Seba <s...@s...pl>
To: <p...@n...pl>
>
> No tak, ale do takiej postaci ma sie co najwyzej stosunek obojetny. A mi
> chodzi np. o cos takiego: wykorzystac w reklamie jakiegos neutralnego
> produktu dwoch uroczych dzieciakow, grubasa w okularach i piegowata
> dziewczyne z odstepami miedzy zebami ;-).
Ale to jest bardzo trudne. W momencie gdy jakis nowy produkt wchodzi na
rynek to caly sztab fachowcow pracuje nad tym zeby dowiedzialo sie o nim jak
najwiecej osob i na reklamy natykamy sie doslownie w kazdym miejscu.
Nachalnosc reklamy i tak w koncu zniecheci nabywcow i obojetne czy to bedzie
prezentowane przez sympatyczna dziewczynke z aparatem na zebach czy przez
dlugonoga blond pieknosc. Roznica jest tylko w tym, ze obydwie te reklamy
nastawione sa na inna grupe odbiorcow, ale obydwie te grupy i tak po pewnym
czasie beda znuzone ogladaniem tego samego spotu.
I tak to przemycic, zeby te
> dzieciaki wzbudzaly duza sympatie w widzu, oryginalnosc przeciez jest w
> cenie.
Tak, tylko ze tu znowu pojawia sie problem - mianowicie osoby reklamujace
nie powinny odwracac uwagi od produktu, bo to on ma byc glownym "bohaterem".
Co do oryginalnosci to tez roznie z tym bywa. Ja np. kojarze jakiegos
rozebranego faceta reklamujacego proszek do prania, ale nie pamietam jak ten
proszek sie nazywal i to jest wlasnie to - przesadzili z oryginalnoscia i
nie zwrocili uwagi na nazwe. Natomiast uwazam, ze przykladem majstersztyku
reklamy jest np. reklama stacji Statoil - nawet chocby sie nie chcialo, to
ta nazwa wpada w ucho. Poza tym mnie podobaja sie reklamy gdzie wystepuje
jakas ciekawa gra slow - np. reklamy Zywca - krotko, zwiezle i tresciwie.
Alienka
gg. 641165
--------------------------R--E--K--L--A--M--A-------
--------------------
Big Brother 'Cool Tracks' do wziecia: Odpowiedz na dwa pytania i wygraj!
http://rozrywka.interia.pl/bb2/konkurs.html
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia
|